Chętni gracze, którzy zamówili grę w przedsprzedaży Ślad Świtu rozwinięcie dla Final Fantasy XIV mogli rozpocząć grę na kilka dni przed jej oficjalną premierą, rozpoczynając eksplorację Tural 28 czerwca, a nie 2 lipca. Podczas gdy gracze na PC odnotowali niezwykle krótkie czasy oczekiwania w porównaniu z tymi, które widzieliśmy podczas premiery Wędrowiec końcowy w 2021 roku użytkownicy konsol zmagali się z pewnymi problemami technicznymi.
„Po pierwsze chciałbym podziękować wszystkim, którzy grali Szlak Świtu od początku wczesnego dostępu” – powiedział w poście na blogu dyrektor gry Naoki Yoshida. „Chciałbym jednak szczerze przeprosić w związku z problemami, które zidentyfikowaliśmy i wymieniliśmy poniżej. Proszę pozwolić mi wyjaśnić status dochodzenia w sprawie ich przyczyn oraz środki, które planujemy podjąć, aby im zaradzić”.
CZYTAJ TAKŻE 6 najlepszych NOWYCH gier o dinozaurach w 2024 r.
Gracze na konsolach Xbox i PlayStation napotykali problemy z animacją i brak reakcji podczas przechodzenia między różnymi obszarami.
„Wspomniane problemy są klasyfikowane jako priorytetowe. Są badane na naszym serwerze deweloperskim i są rozwiązywane w sposób systematyczny” – zapewnił Yoshida.
„Rozważamy wydanie poprawki, która prawdopodobnie nastąpi w tym tygodniu, a której towarzyszyłby krótki okres konserwacji. Chciałbym raz jeszcze przeprosić za wystąpienie tych problemów. Bądźcie pewni, że jesteśmy zobowiązani do rozwiązywania takich problemów, które pojawiają się po wydaniu rozszerzenia, i będziemy nadal niezwłocznie korygować wszelkie pilne problemy, które mogą się pojawić”.
CZYTAJ TAKŻE Avowed będzie miał podobną długość do The Outer Worlds
Ten Szlak Świtu rozszerzenie dla Final Fantasy XIV zostanie wydany dla wszystkich graczy 2 lipca. Długo oczekiwana premiera przyniesie zwiększenie maksymalnego poziomu z 90 do 100, nową grywalną rasę, dwie nowe klasy DPS, nowe miasta, nowe lochy i naloty, nowe ograniczone zadanie i całkowicie nowy wątek fabularny.
Powiązany