Najlepsze wrażenia w wyczerpującej rozgrywce.
Capcom potwierdził, że pracuje nad nową grą Resident Evil.
Jak podaje Gematsu, reżyser Koshi Nakanishi ogłosił tę informację wczoraj w Capcom Next Summer 2024. Powiedział:
„Tworzymy nowego Resident Evil. Naprawdę trudno było wymyślić, co zrobić po [Resident Evil 7 biohazard]. Ale znalazłem to i szczerze mówiąc, wydaje się to znaczące. Nie mogę jeszcze podzielić się szczegółami, ale mam nadzieję, że jesteście podekscytowani dniem, w którym będę mógł to zrobić.”
Plotki o nowym Resident Evil w fazie rozwoju pojawiały się w ostatnich tygodniach, zwłaszcza od Dusk Golem. Wyglądało jednak na to, że nie miał bezpośredniego źródła, ponieważ nie był pewien, czym będzie ta nadchodząca gra. Oficjalne ogłoszenie Capcomu wydaje się wskazywać, że poczynili postępy w co najmniej jednym takim projekcie na tyle daleko, że są pewni, że będą w stanie go dostarczyć.
PRZECZYTAJ TAKŻE Reżyser Final Fantasy XIV przeprasza za wczesne problemy z Dawntrail
Nakanishi pracował nad kilkoma grami z serii Resident Evil, ale najbardziej znane z nich to: Resident Evil: Objawieniaktóry został zaprojektowany dla konsoli 3DS, a następnie przeniesiony na wiele platform, i Resident Evil VII Zagrożenie biologiczne.
Resident Evil: Objawienia była pierwszą grą, której Nakanishi przewodził jako reżyser. W tym momencie przejrzał historię serii i zdał sobie sprawę, że gry od czwartej do szóstej odeszły od gatunku survival horror, od którego się zaczynały, stając się bardziej zorientowane na akcję. W rezultacie starał się stworzyć Resident Evil: Objawienia straszniejsze, bardziej nastrojowe przeżycie.
PRZECZYTAJ TAKŻE Palworld otrzymuje ogromną aktualizację, dodaje arenę dla wielu graczy
Na tym etapie Nakanishi pracował w ramach pewnych wytycznych, które być może pomogły mu lepiej zrealizować skromniejszą wizję i doprowadzić do sukcesu tego przedsięwzięcia. Resident Evil: Objawienia musiał zostać zaprojektowany pod kątem 3DS, więc grywalna postać zajmuje dużo ekranu, a schemat sterowania zawierał ulepszenia QOL, takie jak szybki obrót. Nakanishi trzymał się również popularnego obecnie Zło rezydentne rzucać.
Dla Resident Evil VII Zagrożenie biologiczneCapcom dał Nakanishi wolną rękę, aby poprowadzić franczyzę w nowym kierunku. Jak wyjaśniono w tym GDC, to był powód, dla którego odeszli od popularnego Zło rezydentne obsada i zbudowanie nowej historii od podstaw. Ta gra została również zainspirowana filmami grozy, zwłaszcza Martwym Złem i Teksańską Masakrą Piłą Mechaniczną.
PRZECZYTAJ TAKŻE Dragon's Dogma 2 ma bezpłatny okres próbny
Ale Resident Evil VII Zagrożenie biologiczne nie był to po prostu powrót do rozgrywki survival horror z pierwszej części Zło rezydentne gry. Miała pewne elementy akcji, a co ważniejsze, różniła się od wszystkich poprzednich gier, wykorzystując perspektywę pierwszoosobową.
Od tego czasu widzieliśmy wydania Wioska Resident Evil i mnóstwo remake'ów pierwszych gier. Z Nakanishim u steru tej nowej gry możemy spodziewać się kolejnego oryginalnego scenariusza lub może on spróbować nas ponownie zaskoczyć. Tak czy inaczej, obecna Zło rezydentne Zespół jest u szczytu formy w swojej historii i nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, co zaplanowali na przyszłość.
Powiązany