Obiektywnie rzecz biorąc, Ubisoft pracuje nad strzelanką wieloosobową od co najmniej czterech lat.
XDNiepokorny Producent wykonawczy Mark Rubin broni swojej gry na Twitterze.
Mark poczuł potrzebę obrony swojej gry, gdy fan zapytał go wprost, czy gra była robiona na szybko. Teraz musimy pamiętać, że Ubisoft ogłosił darmową strzelankę wieloosobową w lipcu 2021 r. i podzielił się wiadomością o zamkniętym teście insiderskim w październiku.
Oficjalna data premiery gry to 21 maja 2024 r., więc to były dobre trzy lata, kiedy wiedzieliśmy, że gra jest w fazie rozwoju. Ale oczywiście można założyć, że rozwój został ogłoszony przed lipcem 2021 r., ponieważ Ubisoft musiałby zobaczyć, jak gra się rozwinie przez kilka miesięcy, zanim nabrałby pewności siebie, aby ją ogłosić.
Jeśli w tym czasie trochę poszperasz, odkryjesz na nowo, że Ubisoft już od jakiegoś czasu eksperymentuje z różnymi pomysłami na oryginalne gry wieloosobowe online. Hiperprzestrzeń była darmową grą typu battle royale, która ukazała się w 2020 roku i od razu straciła popularność w 2022 roku.
PRZECZYTAJ TAKŻE Zwroty pieniędzy dla osób, które kupiły Redfall, są wysyłane
Pojawiły się również dwa plotkowane i anulowane projekty, nazwane Pionier I Projekt UObie gry zostały niejasno opisane jako strzelanki wieloosobowe PvE, a był nawet moment, w którym informowaliśmy o możliwości, że są to w rzeczywistości te same gry.
Ale żyjemy w świecie, w którym XDNiepokorny istnieje od dwóch miesięcy, a gra wciąż szuka swojego miejsca i już straciła kilku graczy. To ważny moment dla gry, ponieważ jej zdolność do odbicia się dzięki ulepszeniom i nowym atrakcjom zadecyduje, czy odniesie długoterminowy sukces.
Mając to wszystko na uwadze, przyjrzyjmy się teraz odpowiedzi Marka na to twierdzenie na jego koncie na Twitterze:
„Wybiegłeś? Nie.
Mamy silnik, który był tylko MMO. A więc cała infrastruktura dla FPS musiała zostać zbudowana od podstaw. Nawet CoD zaczęło się od technologii ID, która była silnikiem strzelanki. Apex zaczęło się od silnika strzelanki. Ale my pracujemy nad opracowaniem zupełnie nowej technologii w silniku, który został zaprojektowany do czegoś innego.
PRZECZYTAJ TAKŻE Dragon Age: The Veilguard otrzymuje zwiastun ujawniający
To powiedziawszy, silnik jest naprawdę świetny, ale wymaga dużo pracy, a wraz z nią pojawia się wiele błędów, które inne silniki już rozwiązały. Nie jesteśmy strzelanką, która jest dostępna od 20 lat.
Jeśli podoba Ci się to, co próbujemy zrobić, zostań z nami, a zobaczysz, że wszystko się poprawi i dodane zostaną nowe funkcje. Ale jeśli gra nie jest dla Ciebie, to nic, możesz iść dalej.”
Pozostawimy wam decyzję, jak zinterpretować wypowiedź Marka, ale przynajmniej wyjaśnimy, o czym mówi w kontekście silnika gry. XDNiepokorny działa na silniku gry Snowdrop, stworzonym przez Ubisoft Massive i użytym po raz pierwszy w Tom Clancy's The Division.
Chociaż obie gry są strzelankami wieloosobowymi, twierdzenie Marka, że Snowdrop pierwotnie powstał z myślą o czymś innym, jest wiarygodne, choć można je po prostu uznać za prawdę. XDNiepokorny nie ma ogromnego otwartego świata, ale oczywiste jest, że można go z powodzeniem dostosować do tworzenia Wezwanie do służby strzelanka w stylu.
PRZECZYTAJ TAKŻE PlayStation Plus oferuje darmowy weekend dla wielu graczy
Jeśli czytasz to z nadzieją, że dowiesz się, czy powinieneś dalej grać XDNiepokorny lub nie, nie ma tu odpowiedzi i musisz zdecydować sam. Mark dał ci pozwolenie na zaprzestanie gry, jeśli ci się nie podoba. To stwierdzenie zawiera pewność, że jeśli naprawią grę wystarczająco, gracze zostaną i dołączą, a niektórzy nawet wrócą. Więc teraz wszystko zależy od ciebie.
Powiązany