Podczas ostatniego pokazu Gamescom LATAM Sasko wyszedł na scenę, aby podzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat CD Projekt Red. GameRant również podzielił się jeszcze większą ilością informacji na ten temat po tym, jak udało im się usiąść z Sasko i omówić proces znacznie bardziej szczegółowo. Oto, o czym rozmawiano i co odkryto podczas tego wywiadu.
Opowiedział, jak projektowanie gier i zadania w grze powinny zawsze mieć kluczowe znaczenie: „graj, pokaż, a potem opowiedz, zawsze w tej kolejności”. To właśnie wielu z nas słyszy, pisząc prace do szkoły, zawsze pokaż, a potem opowiedz. Ciekawe jest, jak to się wiąże z tym, co dzieje się z grami wideo w Wiedźminie 3.
PRZECZYTAJ TAKŻE Compulsion w końcu wyjaśnia, o co chodzi w South Of Midnight
„Chociaż to fantasy, coś w stylu Botchlinga, jest w tym element autentyczności i realizmu, który poruszy ludzi, ponieważ nie wiesz, przez co przeszli. Do zadań trzeba podchodzić z głęboką troską i rozwagą” – powiedział Sasko.
„W programie chodzi o próbę rozmowy z twoją empatią i próbę pokazania rzeczy, które mogą cię poruszyć. Dla mnie to niemal jak sekretny przepis na naprawdę dobre zadania”.
Zdecydowanie ciekawie jest pomyśleć o tym, jak ważne jest dbanie o jakość zadań w grach wideo, i jak możemy myśleć, że są proste do wymyślenia i zaprojektowania, ale wiele uwagi poświęca się im, aby sprostać standardom tych, którzy grają, ale także tych, którzy chcą, aby na ich podstawie powstała dobra historia.