Mamy nadzieję, że Cloud Chamber nie tylko dorówna, ale wręcz przewyższy poprzednie gry z serii Bioshock.
Wygląda na to, że 2K Games przyspiesza prace nad kolejną częścią BioShock gra.
Jak donosi Eurogamer, starszy projektant filmowy Cloud Chamber, Jeff Spoonhower, zamieścił 30 wolnych stanowisk w swoim studiu. Kiedy 2K Games ogłosiło powstanie Cloud Chamber w 2019 r., ujawniło, że studio będzie pracować nad kolejną BioShock gra.
Wczoraj poinformowaliśmy, że 2K pracuje nad niezapowiedzianym remakiem, również na podstawie posta na LinkedIn. Teoretyzowaliśmy, że możliwe, że remake był dla BioShock 1, 2lub jedno i drugie. Ponieważ obie gry mogłyby naprawdę skorzystać na aktualizacji generacyjnej, aby lepiej zrealizować wizję podwodnej utopii, która poszła nie tak.
PRZECZYTAJ TAKŻE Ukończenie gry Star Wars Outlaws zajmie około 30 godzin
Po pięciu latach nie mamy pojęcia, co dokładnie Cloud Chamber zaplanowało na przyszłość BioShock gra. Były główny deweloper serii, Ken Levine, najwyraźniej wypalił się, tworząc ostatni ważny tytuł, BioShock Infinite.
Ken został przekonany do pozostania w 2K Games, ale ostatecznie zdecydował się zachować mniej niż 1/6t studia Irrational Games, które stworzyło BioShock gier w tamtym momencie. Zgodnie z jego życzeniem, zreformował studio do 33 pracowników i skutecznie zmienił nazwę Irrational Games na Ghost Story Games.
Jeśli chodzi o Cloud Chamber, możemy przynajmniej powiedzieć, że jego szef, Kelley Gilmore, jest znany jako były dyrektor wykonawczy w Firaxis Games. 2K sprowadziło do Cloud Chamber również niektórych byłych pracowników Irrational, w tym Hoagy'ego de la Plante'a, Scotta Sinclaira i Jonathana Pellinga.
PRZECZYTAJ TAKŻE FANTASIAN Neo Dimension zmierza na PC i konsole
Często relacje z gier wideo popełniają błąd, zbyt mocno wierząc w ideę teorii autora. Nikt nie będzie kwestionował faktu, że Ken Levine stworzył dużą część tego, co sprawiło, BioShock udane i niezapomniane, Ken nie stworzył wszystkich elementów graficznych, muzyki, grafiki komputerowej, programowania portów itp. Ken nie jest nawet jedynym odpowiedzialnym za BioShockProjektowanie gier.
Choć wiemy, że Cloud Chamber niekoniecznie jest resztą studia Irrational Games wydzieloną do własnego studia, powinniśmy zdawać sobie sprawę, że deweloperzy z tego studia, którzy byli częścią Irrational, przeniosą swoje pomysły i specjalizacje z czasów, gdy tworzyli te oryginalne gry. BioShock Gry.
PRZECZYTAJ TAKŻE 25 najlepszych NOWYCH gier science fiction 2024 roku
Czy to nadzieja, że następny BioShock odzyska chwałę tych starszych gier? Właściwie, może powinniśmy mieć nadzieję, że Cloud Chamber może przekroczyć to, co Irrational był w stanie osiągnąć na początku. Oczekiwania są z pewnością wyższe, jeśli chodzi o zbudowanie spójnego otwartego świata, angażującą walkę i zapadającą w pamięć fabułę. Naprawdę, to jedyna droga naprzód dla BioShockaby była czymś więcej niż tylko „klasyczną” franczyzą.
Powiązany