Cloud Chamber w ogóle nie wydaje się być ograniczony przez starsze gry.
Wyciekły obraz pojawił się na następny BioShock gra o nazwie kodowej Parkside.
Jak podaje MP1st, obraz pochodzi z wersji demonstracyjnej z 2021 r. i był częścią pokazowego filmu. Chociaż możliwe, że niektóre lub wszystkie elementy znajdujące się na obrazie nie znajdą się w finalnej wersji gry, warto to sprawdzić.
Pierwszą rzeczą, na którą zwrócił uwagę MP1st, była nazwa broni, Ricochet Shotgun. Dla tych, którzy byli ciekawi, Shotgun pojawia się w BioShock 1 i 2ale Ricochet nie był jednym z jego ulepszeń. Ricochet pojawia się jako ulepszenie dla Machine Gun w BioShock 2z tym opisem:
„Pole elektryczne o dużej gęstości zapobiega rozbijaniu się pocisków przy pierwszym uderzeniu, co powoduje ich rykoszetowanie”.
PRZECZYTAJ TAKŻE 25 najlepszych NOWYCH gier science fiction 2024 roku
Więc jeśli twój pocisk chybi przeciwnika, odbije się od dowolnego obiektu, w który trafi. Więc miejmy nadzieję, że za każdym razem, gdy chybisz, nadal będziesz mieć szansę zranić wroga poprzez rykoszet. Oczywiście, w prawdziwym życiu strzelby mogą rykoszetować, ale brzmi to tak, jakby twórca Cloud Chamber mieszał rzeczy, aby zapewnić nieco inne wrażenia.
Interfejs użytkownika zdaje się także wskazywać, że możliwe do użycia są trzy bronie. BioShock Infinite Booker mógł nosić tylko dwie sztuki broni na raz, podczas gdy pierwsze dwie BioShock gry pozwalają po prostu budować arsenał. Na poziomie projektowania gier, Cloud Chamber może zaprojektować wszystko w taki sposób, że będziesz potrzebować tylko dwóch lub trzech konkretnych broni na raz. Zmuszanie gracza do noszenia i rozwijania arsenału może dodać fantazji o potędze, ale może również sprawić, że późniejsze poziomy będą zbyt łatwe, zamiast dawać zabawne wyzwanie.
PRZECZYTAJ TAKŻE 43 najlepsze NOWE nadchodzące gry akcji i przygody 2024 roku
Nie wydaje się również, aby na interfejsie użytkownika znajdowały się jakiekolwiek wskaźniki Plasmid lub Vigor. Na razie możemy to zignorować, ponieważ, jak już wspomniałem, jest to wcześniejsza wersja gry. Cloud Chamber mogło po prostu nie pracować nad tym najpierw i możemy zobaczyć, że te systemy pojawią się na końcu.
Ale oczywiście Cloud Chamber może zmieniać rzeczy tak bardzo, jak chce. Możemy zobaczyć, jak Codename Parkside wymyśla jakiś nowy system systemów zasilania. Ale jest też możliwe, że Cloud Chamber dokona kolejnego przełomu w historii, jak BioShock Infinite zrobił to, aby opowiedzieć inną, całkowicie oryginalną historię w tym samym uniwersum.
PRZECZYTAJ TAKŻE 7 Days To Die otrzymało zupełnie nową aktualizację i informacje o łatce
Nie będziemy za bardzo rozwodzić się nad resztą spekulacji, ale z tego, co tu widać, wynika, że Cloud Chamber nie czuje się aż tak bardzo związany z poprzednimi grami. Wiemy, że potrafią stworzyć historię pasującą do gry, a nie odwrotnie, i jesteśmy tak samo zainteresowani jak wszyscy inni, aby dowiedzieć się, co postanowią tutaj zrobić.
Powiązany