Na początku tego miesiąca Szlak Świtu rozszerzenie dla Final Fantasy XIV przyniósł wzrost limitu poziomów z 90 do 100, nową grywalną rasę, dwie nowe klasy DPS, nowe miasta, nowe lochy i rajdy, nową ograniczoną pracę i zupełnie nowy wątek fabularny. Fani są zachwyceni tak wieloma nowymi treściami, ale Naoki Yoshida, reżyser gry, jest chętny, aby dodać jeszcze więcej.
Podczas Japan Expo 2024 w Paryżu Yoshida, znany społeczności jako Yoshi-P, rozmawiał o powrocie działań terenowych i możliwości rozgrywania brutalnych rajdów dla 24 graczy.
„Nie mogę jeszcze wchodzić w szczegóły, ale staramy się tworzyć dziką zawartość dla 24 graczy, a od aktualizacji 7.2 zamierzamy także rozpocząć nową serię zawartości eksploracyjnej na dużą skalę” — powiedział Yoshida.
PRZECZYTAJ TAKŻE Nagrody za wydarzenia MW3 i Warzone: Fallout Vault Dwellers
Obecnie Sojusz przeprowadza rajdy w Final Fantasy XIV są bardziej przystępne, a wielu graczy speedrunuje starszą zawartość, ignorując mechanikę i skupiając się jedynie na zadawanych obrażeniach. Do gry dodano już jeden 24-osobowy rajd dzikich ludzi – Delubrum Reginae, finał historii Bojza w Przynosiciele cienia ekspansja. Ponadto, The Baldesion Arsenal w Eureka jest przez wielu uważany za odpowiednik dzikiego obowiązku, mimo że nie jest tak oznaczony.
Choć gracze na komputerach PC zauważyli niezwykle krótkie czasy oczekiwania w kolejce, Szlak Świtu w porównaniu do tych obserwowanych podczas wydania Wędrowiec końcowy w 2021 roku użytkownicy konsol musieli zmierzyć się z pewnymi problemami technicznymi.
PRZECZYTAJ TAKŻE Była kolejna gra o Iron Manie, która nie została wydana, znaleziona w sieci
Aktualizacja 7.0 znacznie poprawiła również oprawę wizualną gry, w tym tekstury, włosy, trawę, cienie i odbicia. Była to pierwsza graficzna aktualizacja tytułu od czasu jego premiery w 2013 r. i jest niezwykle dobrze odbierana przez fanów.
Źródło
Powiązany