Dwa tygodnie po premierze długo oczekiwanego Szlak Świtu rozszerzenie, łatka 7.01 dla Final Fantasy XIV jest tutaj. Aktualizacja przynosi ze sobą najnowszą kolekcję rajdów Arcadion, dodając cztery walki, sześć zadań i nowe glam. Gracze są podekscytowani, aby zobaczyć, jaka będzie przyszłość Szlak Świtu utrzymuje się, a w tej pierwszej aktualizacji wszystko zaczyna się od wielu zmian w pracy.
Zaraz po wydaniu dodatku gracze grający nową klasą Viper DPS narzekali na jej złożoność. Nowa, szybka klasa pozwala graczom władać ostrzami pojedynkowymi, które można również łączyć, aby uzyskać ultrapotężne ataki. Używa również „pozycji”, w których Vipery zadają dodatkowe obrażenia z boku lub z tyłu dowolnego wroga. Oznacza to, że gracze muszą uważnie zwracać uwagę na to, gdzie stoją po wykonaniu kombinacji.
PRZECZYTAJ TAKŻE Przebudowa karnetu bojowego Apex Legends nagradza graczy, którzy wydają pieniądze – ale każdy ma swoją cenę
Zgodnie z informacjami o aktualizacji, zasięg siedmiu akcji Vipera został zwiększony z trzech do pięciu yalmów, dzięki czemu gracze będą mieli więcej swobody w walce ze złoczyńcami.
Zmiany dotkną także innych klas: Paladyna, Wojownika, Mrocznego Rycerza, Strzelca, Mnicha, Samuraja, Czarnego Maga, Czerwonego Maga i Astrologa.
Ten Szlak Świtu rozszerzenie dla Final Fantasy XIV przyniósł wzrost limitu poziomów z 90 do 100, nową grywalną rasę, dwie nowe klasy DPS, nowe miasta, nowe lochy i rajdy, nową ograniczoną pracę i zupełnie nowy wątek fabularny. Niedawno reżyser gry Naoki Yoshida wyraził zainteresowanie dodaniem 24-osobowych rajdów Savage.
PRZECZYTAJ TAKŻE Fortnite może trafić na Apple IOS w Europie
„Nie mogę jeszcze wchodzić w szczegóły, ale staramy się tworzyć dziką zawartość dla 24 graczy, a od aktualizacji 7.2 zamierzamy także rozpocząć nową serię zawartości eksploracyjnej na dużą skalę” — powiedział Yoshida.
Powiązany