Kiedy jesteś twórcą gier wideo próbującym odnieść sukces w tej przestrzeni gier, jednym z największych osiągnięć, jakie możesz osiągnąć, jest osiągnięcie wystarczającego sukcesu z tytułem, aby móc stworzyć sequel. Zespół 1047 Game stoi za nadchodzącym „portal shooterem” Splitgate 2. Ta seria rozpoczęła się od kilku facetów w akademiku próbujących rozgryźć, jak umieścić portale w tytule strzelanki FPS. Oczywiście stworzyli oryginalną grę i odniosła ona sukces. Dlatego stworzyli sequel. Na blogu PlayStation, dyrektor generalny Ian Proulx opowiedział o tym, co sprawia, że sequel jest tak wspaniały i jak to jest prawdziwy „wymarzony tytuł”, który on i inni założyciele wymyślili tak dawno temu.
PRZECZYTAJ TAKŻE Call of Duty: Black Ops 6 – Jak grać w wersję beta
Na przykład na swoim blogu zauważył, że w przypadku pierwszej gry wszystko było nieco prostsze, niż można by się spodziewać:
„Wprowadziliśmy na rynek oryginalny Brama rozdzielająca z 20 osobami, z których żadna nigdy nie stworzyła gry. Dzięki zapalonym graczom, wczesny sukces Brama rozdzielająca doprowadziła nas do inwestycji, które pozwoliły nam rozwinąć nasz zespół. Jestem dumny, że mogę pracować z doświadczonymi weteranami branży z Riot, Ubisoft i wieloma innymi deweloperami odpowiedzialnymi za niektóre z moich ulubionych gier. 1047 Games to już nie garstka absolwentów college'u, którzy mają nadzieję, że serwery znów nie padną. Jesteśmy zespołem doświadczonych weteranów gier, którzy tworzą strzelankę AAA, która, mamy nadzieję, zaskoczy, zadziwi i podekscytuje Was”.
PRZECZYTAJ TAKŻE Call of Duty: Warzone – Wszystkie nagrody za grę rankingową | Sezon 5
Następnie zauważył, że zatrzymanie oryginalnej gry w 2022 r. było niesamowicie trudną decyzją. W końcu to była praca ich życia w wielu aspektach, a mimo to wiedzieli, że mają zdolność i okazję, aby pójść o krok dalej z sequelem:
„Oznaczało to, że musieliśmy budować wszystko od podstaw w Unreal Engine 5, z zupełnie nowymi modelami postaci, nowymi mapami, nową bronią, a nawet nowymi ścianami i portalami”.
Użycie Unreal Engine 5 dało im wiele możliwości, w tym szansę na stworzenie skórek postaci, które nie tylko świetnie wyglądały, ale byłyby bardzo łatwe do rozdania graczom za darmo. Jednak w trakcie całego procesu mieli wizję tego, czego chcieli:
PRZECZYTAJ TAKŻE Twórcy Sea of Stars pracują nad trybem kooperacji i fabularnym DLC do gry
„Kiedy zaczynaliśmy prace nad projektem, mieliśmy jeszcze kilka celów Brama rozdzielająca 2. Jedno z nich brzmiało: „Jak sprawić, by ta zabawa trwała cały rok?”. Tuż za tym celem znajdował się kluczowy cel: „Stworzyć grę, która przetrwa dekadę lub dłużej”.
To jest ich cel, a ponieważ gra zbliża się do wydania w 2025 r. na PS4 i PS5, naprawdę starają się dotrzymać tej obietnicy. Więcej szczegółów wkrótce!
Powiązany