Wygląda na to, że Capcom ma rację.
Firma Capcom w interesujący sposób przyznała, jak na razie zapowiada się dla niej rok 2024.
W obecnej sytuacji wiemy, że Capcom nie miał zbyt wielu gier do wydania w tym roku. Widzieliśmy ponowne wydanie Sprawiedliwość Apollo gry na nowoczesne platformy, takie jak Apollo Justice: Trylogia Ace Attorney 25 stycznia.
Potem nastąpiło Dogmat Smoka 2który pojawił się na PlayStation 5, Xbox Series X|S i Steam 22 marca. Następnie wydali Kunitsu-Gami: Ścieżka Bogini 19 lipca na PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S i Steam.
A potem, podczas Nintendo Direct w zeszłym miesiącu, Capcom zaskoczył wszystkich, ujawniając Kolekcja gier walki Marvel vs. Capcom: Klasyka gier arcade. Nie mamy jeszcze ustalonej daty premiery, ale ku zaskoczeniu wszystkich gra ukaże się na ograniczonej liczbie platform: PlayStation 4, Nintendo Switch i Steam.
PRZECZYTAJ TAKŻE Super Monkey Ball Banana Rumble otrzymuje nową aktualizację
Ten Najlepszy prawnik I Marvel kontra Capcom kolekcje są z pewnością tworzone dla starszych fanów i przy mniejszych budżetach deweloperskich mają spore szanse na zysk. Capcom podjął większe ryzyko Dogmat Smoka 2 I Kunitshu-Gami. Ale nie ogłoszono niczego więcej, a Capcom faktycznie kończy swoją wyprawę w świat gier na żywo z tytułem PvPvE Eksopierwotnyw tym roku tak naprawdę nie dzieje się u nich aż tak wiele.
Capcom niedawno przeprowadziło swoje ostatnie spotkanie dotyczące wyników finansowych i jeden z ich inwestorów faktycznie zwrócił im na to uwagę. Capcom przetłumaczył to tak:
„Wygląda na to, że w tym roku macie niewiele godnych uwagi nowych tytułów. Jak planujecie zrealizować swoją strategię sprzedaży w tym roku fiskalnym?”
PRZECZYTAJ TAKŻE Nintendo Switch 2 prawdopodobnie otrzyma nowe IP
Capcom w następujący sposób odpowiedział na swoje obawy:
„Przez ostatnie dziewięć lat obrotowych osiągaliśmy co najmniej 10% wzrostu zysku operacyjnego każdego roku, niezależnie od liczby wydanych nowych tytułów. Jednym z czynników stojących za tym był wzrost globalnej sprzedaży jednostkowej nowych i katalogowych tytułów łącznie.
W tym roku zakładamy 9% wzrost sprzedaży jednostkowej rok do roku, z 45,89 mln sztuk w poprzednim roku fiskalnym do 50 mln sztuk w tym roku. W przyszłości zamierzamy zrealizować naszą prognozę, podejmując działania mające na celu zwiększenie świadomości marki i za pośrednictwem strategii cenowych”.
To trochę szalone myśleć, że Capcom radził sobie tak dobrze, nie tylko przez ostatnie pięć lat, ale przez ostatnie dziewięć lat. Szybko sprawdziliśmy i pierwsze lata miały słynne klapy, takie jak Marvel kontra Capcom Infinite obok umiarkowanych hitów, a nie kasowych hitów, takich jak Kolekcja Mega Man Legacy I Resident Evil: Objawienia 2.
Jeśli chodzi o to, jak ich twórcy się rozwijali i uczyli, możemy zobaczyć, jak te dwie ostatnie gry popchnęły Capcom w ich najnowszym kierunku. Od tego czasu przenieśli Zło rezydentne powróciła do korzeni serii horrorów i wydała kolejne kolekcje swoich klasycznych gier.
PRZECZYTAJ TAKŻE Diablo 4 otrzymuje ogromną aktualizację i informacje o łatce
Ale wygląda na to, że Capcom wie, jak zarabiać pieniądze w bardziej subtelny sposób niż tylko obstawiać duże zakłady na gry z dużym budżetem. Jesteśmy pewni, że mają prawdziwy plan gry, aby osiągnąć swój cel sprzedaży w tym roku i że jest duża szansa, że faktycznie mogą go osiągnąć.
Powiązany