Ani Marvel Rivals ani Concord nie mają gwarancji sukcesu, ale na chwilę obecną RIvals jest bliżej tego kierunku.
Rywale Marvela Wygląda na to, że niedawno zamknięte testy beta zakończyły się sukcesem.
Jak podaje Game World Observer, SteamDB w wersji beta gry ujawnia, że szczyt osiągnął 52 671 graczy jednocześnie. Dla porównania, wcześniejsza zamknięta beta osiągnęła szczyt około 10 900 graczy jednocześnie.
Obecny zamknięty okres beta jest dostępny tylko w częściach Ameryki Północnej, Europy i Azji i jest dostępny tylko na zaproszenie. Głównym zmartwieniem dewelopera Netease Games wydaje się być testowanie wydajności na tych, które ich zdaniem są największymi rynkami gry w tych trzech regionach. Oczywiście, naprawianie błędów trwa już od miesięcy i z pewnością znajdą i zniszczą jeszcze więcej po premierze.
Ta beta potrwa do 5 sierpnia, więc możemy usłyszeć o jeszcze większej liczbie graczy beta w przyszłości. Na pierwszy rzut oka nie powinno to brzmieć jak imponująca lub interesująca wiadomość. Powodem, dla którego jest to teraz warte uwagi, jest niekorzystne porównanie, jakie robi z inną nadchodzącą strzelanką na żywo.
PRZECZYTAJ TAKŻE Marvel Rivals oficjalnie pokazał Spider-Mana w grze
I to byłoby Firewalk i Sony Zgoda. Zgoda wczesne okresy dostępu i otwartej wersji beta przyniosły żałosne liczby graczy, osiągając szczyt 2388 graczy jednocześnie na SteamDB w najlepszym przypadku. Teraz nie wiemy, ilu graczy było na PlayStation 5. Ale nawet bez tych informacji, widząc te małe liczby graczy, po tym jak Sony stopniowo pozwalało większej liczbie graczy spróbować, jest to zniechęcający znak dla Sony.
Jak informowaliśmy podczas bety Early Access, gracze, którzy mieli okazję ją przetestować, twierdzą, że jest gdzieś pomiędzy znośną a całkiem dobrą. A wrażenia te nie pochodziły tylko od influencerów i prasy branżowej, ale od zwykłych graczy. Dlatego uważamy, że pozytywne opinie nie były tylko marketingowym szumem, o co niektórzy gracze lubią oskarżać prasę, ale szczerą oceną tego, co okazało się pracą niektórych Przeznaczenie doświadczeni programiści.
PRZECZYTAJ TAKŻE 45 najlepszych NOWYCH gier RPG 2024 roku
Scenariusz tutaj jest taki, że Rywale Marvela wchodzi na konkurencyjny rynek usług na żywo, ciesząc się dobrą opinią wśród klientów, Zgoda nie ma takiego luksusu. A Sony spodziewało się, że gracze zapłacą 40 dolarów za Zgodapodczas gdy Marvel i Netease zgodziły się udostępnić grę jako darmową, prawdopodobnie z udanym planem monetyzacji karnetów sezonowych i mikropłatności.
Żaden Rywale Marvela Lub Zgoda gwarantuje sukces, gdy wielu graczy dzisiaj jest zadowolonych z gry w te same gry, w które grali pięć lat temu. Ale jasne jest, że Zgoda wchodzi w coraz bardziej niekorzystną sytuację. Pytaniem wydaje się teraz, czy Sony będzie podążać za swoimi planami do końca, być może po to, by ograniczyć straty, czy też faktycznie zainwestuje w Zgodaco również będzie oznaczać opóźnienie.
PRZECZYTAJ TAKŻE W ocenie ESRB dla gry Shadows of the Damned Hella Remastered jest dziwny szczegół
Tak czy inaczej, Netease Games wydaje się być komfortowo przygotowane na premierę Rywale Marvelakiedykolwiek planują to zrobić.
Powiązany