Spis treści[Hide][Show]
League of Legends to gra strategiczna w czasie rzeczywistym, w której dwie drużyny 5v5 muszą walczyć ze sobą, aby zniszczyć Nexus przeciwnika. Nexus jest sercem bazy drużyny i jeśli zostanie zniszczony, drużyna przegra. Każdy gracz wybiera bohatera, którego może użyć do ataku na strukturę i armię drużyny przeciwnej. Najważniejsze jest również to, że zmusza to każdą drużynę do korzystania z komunikacji, koordynacji, a nawet współpracy, aby odnieść sukces w atakach na przeciwników.
Wraz z rozpoczęciem 14. sezonu League of Legends otrzymujemy również najnowszy patch 14.15, w którym gracze mogą spodziewać się poważnych zmian i nie tylko. Ten patch powinien zostać wydany 31 lipca 2024 r. i zmieni sposób, w jaki gracze League of Legends grają i pokonują swoich wrogów.
Gra otrzymała wiele więcej rzeczy w ramach tej nowej aktualizacji, w tym nowy sezon. Poniżej znajdują się notatki dotyczące łatki, które bardziej szczegółowo opisują to, co było dostępne w łatce. Pełne notatki dotyczące łatki można przeczytać na stronie internetowej tutaj.
Talon
- [Q] Dyplomacja Noxusu teraz zawsze rzuca się w kierunku celu. Krótki zasięg [Q] myślniki mniej daleko
Szpotawość
„W przypadku Varusa staramy się włożyć więcej mocy w jego konfiguracje Q max niż w konfiguracje W max”
- Baza AD wzrosła o 57 >>> 59
- [P] Żyjąca zemsta miłośnicy:
- Premia do szybkości ataku z zabójstwa jednostki niebędącej bohaterem zwiększona o 10% >>> 10/20/30% (w oparciu o poziomy 1/7/13)
- Bonus do prędkości ataku po obaleniu bohatera zwiększony o 40% >>> 50%
- Bonus AD i AP z bonusu za obalenie bohatera Współczynnik szybkości ataku zwiększony o 15% >>> 25%
- Limit prędkości ataku przy obaleniu bohatera zwiększono z 2,7632 do 3 (nie uwzględnia już tylko premii do prędkości ataku przy obaleniu bohatera)
- [W-P] Zakażony kołczan podstawowe obrażenia magiczne przy trafieniu zmniejszone o 7/14/21/28/35 >>> 5/10/15/20/25
Yasuo
„Zmiany Yasuo mają na celu zwiększenie skuteczności jego umiejętności E Rangi 1 (w szczególności), aby zwiększyć jego zagrożenie na linii
To potencjalnie duże obrażenia, jeśli zostanie dobrze wykorzystane w połączeniu z jego umiejętnościami E, więc będziemy uważnie monitorować sytuację
Jeśli chodzi o braci wiatrowych, to również trochę bardziej się skłaniamy, ponieważ Fleet i Kraken są osłabiani, a oni często ich używają, a nie chcemy, żeby robili dla nich specjalizację Riot”
- Podstawowy pancerz zwiększony o 30 >>> 32
- [E] Ostrze zamiatające dostosowania:
- Podstawowe obrażenia zwiększone 60/70/80/90/100 >>> 70/85/100/115/130
- Bonusowe obrażenia za Jedź z wiatrem stos zwiększony o 15-25% (na podstawie poziomów 1-18) >>> 25% płasko (60-100% (na podstawie poziomów 1-18) >>> 100% płasko przy maksymalnych stosach)
Aurelion Sol
- [Q] Oddech Światła koszt many na sekundę wzrósł o 30/35/40/45/50 >>> 35/40/45/50/55
- [W] Lot astralny zakres bazowy zmniejszony 1500/1600/1700/1800/1900 >>> 1500 płaski
- [E] Osobliwość koszt many wzrósł o 80 >>> 90
Zorza polarna
- [P-Realm Hopper] Wyparcie się ducha – Skoczek Królestwa premia do prędkości ruchu dostosowana o 5-10% (na podstawie poziomów 1-18) (+3% na każde 100 AP) (+5% na każdego aktywnego ducha (ograniczone do 4)) >>> 5-8,6% (na podstawie poziomów 1-18) (+3% na każde 100 AP) (+2% (+3% na każde 100 AP) na każdego aktywnego ducha (ograniczone do 4))
- [Q2] Podwójny Heks fani przeróbek:
- Skrócono czas odnowienia ponownego użycia
- Nie można już chybić pierwotnego celu
- [W] Przez zasłonę zmiany:
- Czas odnowienia zwiększony z 18/17/16/15/14 >>> 22/21/20/19/18 sekund
- Przerwanie niewidzialności podczas ataków automatycznych następuje teraz w momencie rozpoczęcia ataku, a nie przed nim, dzięki czemu nie dojdzie do przypadkowego przerwania niewidzialności poprzez rozpoczęcie i anulowanie ataku.
- [E] Dziwne zmiany:
- Odległość odskoku dostosowana 800 >>> 150 (+200% prędkości ruchu) (powinna być szybsza w miarę trwania gry i w trakcie) [P] Wyparcie się ducha – Skoczek Królestwa)
- Teraz ma ręczny system buforowania zaklęć podczas skoku, jak [W] Przez zasłonę
- [R] Między światami zmiany:
- Obrażenia zmniejszone o 250/375/500 (+65% AP) >>> 200/325/450 (+60% AP)
- Teraz ma ręczny system buforowania zaklęć podczas skoku, jak [W] Przez zasłonę
- Nie blokuje już kamery podczas korzystania z funkcji Warp
PRZECZYTAJ TAKŻE Film Borderlands może być kolejnym najlepszym filmem na podstawie gry wideo
Ezreal
„Trochę przesadziliśmy z Ezrealem w ostatnich aktualizacjach i w zasadzie nie dotyczy go żadne z osłabień przedmiotów w tej aktualizacji, a w rezultacie zostanie nieproporcjonalnie wzmocniony, więc osłabiamy go prewencyjnie”
- [Q] Mistyczny strzał Współczynnik AD zmniejszony o 140% >>> 130%
Leona
„Leona jest obecnie jedną z najsilniejszych faworytek, z dość dużą przewagą, więc trochę ją obniżamy”
- [P] Światło słoneczne obrażenia zmniejszone o 32-168 (w oparciu o poziomy 1-18, liniowo) >>> 32-151 (w oparciu o poziomy 1-18, liniowo)
- [W] Zaćmienie podstawowe obrażenia zmniejszone 55/90/125/160/195 >>> 55/85/115/145/175
Śywana
„Shyvana to główna bohaterka, którą osłabiono w tej aktualizacji, ponieważ radzi sobie zbyt dobrze”
- [E] Oddech płomienia dostosowania:
- Podstawowe obrażenia dostosowane 60/100/140/180/220 (+40% całkowitego AD) (+90% AP) >>> 85/125/165/205/245 (+50% bonusu AD) (+80% AP)
- [R-E] Bonusowe obrażenia od wybuchu w formie smoka dostosowane 75-135 (na podstawie poziomów 6-18, liniowo) (+30% całkowitego AD) (+30% AP) >>> 75-135 (na podstawie poziomów 6-18, liniowo) (+50% bonusu AD) (+20% AP)
- [R-E] Obrażenia pola spalonej formy smoka na tyknięcie Współczynnik AD dostosowany 5% całkowitego AD >>> 15% bonusu AD (40% całkowitego AD >>> 120% całkowitego bonusu AD)