Po premierze na początku tego miesiąca darmowa strzelanka typu looter shooter Pierwszy potomek odnotowała ogromne zaangażowanie, przyciągając ponad 260 000 graczy jednocześnie na Steam i osiągając 10 milionów graczy na wszystkich platformach. Jednak oskarżenia o plagiat, problemy z premierą i problemy z mikropłatnościami zdają się paraliżować niegdyś popularny tytuł Nexon, którego baza graczy spadła o około 40 procent od 2 lipca.
Choć jest to gwałtowny spadek, nadal stawia ten tytuł w ciągłej rywalizacji z innymi podobnymi tytułami, takimi jak Warframew której każdego dnia gra szacunkowo od 80 000 do 100 000 graczy.
PRZECZYTAJ TAKŻE Zapowiedziano rozszerzenie Mortal Kombat 1 Khaos Reigns
W wywiadzie dla God is a Geek z początku tego miesiąca producent gry Lee Beom-jun i reżyser Min Seok Joo rozmawiali o tym, co przyniesie przyszłość, a także o tym, dlaczego gracze powinni zostać przy grze.
„Pierwszy potomek kręci się wokół zbierania broni, modułów, komponentów zewnętrznych i reaktorów w celu tworzenia buildów. Zaprojektowaliśmy moduły modyfikacji umiejętności i moduły ostateczne, aby umożliwić eksplorację różnych buildów. Aktualizacje są również mocno skoncentrowane na ulepszaniu i rozszerzaniu buildów. W każdym sezonie wydajemy nowe bronie ostateczne, moduły i komponenty zewnętrzne. Cała ta zawartość zapewni graczom możliwości dostosowania i udoskonalenia swoich buildów”, wyjaśniła para.
PRZECZYTAJ TAKŻE Według doniesień w NetherRealm Studios zwolniono nawet 50 pracowników
Podobnie jak w przypadku wielu darmowych gier z obsługą na żywo, Pierwszy potomek wykorzystuje mikropłatności. Jednak wielu graczy zwróciło uwagę na wygórowane ceny gry, przy czym „ostateczny pakiet” jednej postaci kosztował około 100 USD, a schematy kolorów były jednorazowego użytku.
Pierwszy potomek została wydana 2 lipca na PlayStation 4, PlayStation 5, PC, Xbox One i Xbox Series X/S.
Źródło