Po wydaniu w maju 2024 roku przez Ubisoft, XDefiant jest strzelanką pierwszoosobową, w którą można grać za darmo. Celem XDefiant jest rywalizacja gracza o miano najlepszego w szybkiej grze. Niektórzy gracze porównują tę grę do Call Of Duty, mimo że została oparta na grach wideo Toma Clancy'ego.
Wraz z rozpoczęciem Sezonu 1 XDefiant otrzymał aktualizację Y1S1.3, która ma zostać wydana 1 sierpnia 2024 r. Chociaż gracze są podekscytowani tą aktualizacją, która przyniesie ulepszenia i zmiany, to jednak ich rozczarowuje. W notatkach deweloperów dotyczących łatki Y1S1.3 nie wspomniano o broni ani trybach gry, które są nowe. Pozostawiając graczy w niepewności, co zostało wprowadzone i co zostało naprawione. Niektóre notatki podkreślające efekty zarówno rozgrywki, jak i trybów gry:
ROZGRYWKA
- Wzmacniacze PD nie będą już odliczane, gdy gracz znajduje się w Strefie Ćwiczeń.
- Zwiększona pionowa czułość ADS dla kontrolerów, dzięki czemu celowanie poziome jest równa pionowi.
Tryby gry
- W tryb Capture The Flag można teraz grać w trybie rankingowym
- Mecze rankingowe nie będą już rozpoczynać się z udziałem mniejszej liczby graczy niż 8
- Przycisk „Opuść” został usunięty z ekranu głosowania nad mapą, aby zapobiec nierównemu składowi drużyn.
- Jeśli gracz opuści ekran głosowania na mapę z rankingiem. Gra będzie teraz odsyłać graczy, dopóki wymagania rankingowe nie zostaną spełnione.
PRZECZYTAJ TAKŻE Dragon Quest III HD-2D Remake Historia, Szczegóły Świata Ujawnione
Dzięki tym kilku aktualizacjom możemy teraz zobaczyć, że XDefiant będzie zmierzał w kierunku sprawienia, by gracze czuli, że wszystko jest zrównoważone. Poniżej znajdują się pozostałe notatki dotyczące łatki dla XDefiant.
Informacje o łatce XDefiant — Rozgrywka
- Wzmacniacze PD nie będą już odliczać czasu, gdy będziesz zabijać czas w Strefie Ćwiczeń.
- Zwiększono pionową czułość ADS kontrolerów, dzięki czemu celowanie w górę i w dół jest bardziej spójne z celowaniem w lewo i w prawo.
Informacje o łatce XDefiant — Tryby gry
- Zmieniono tryb rankingowy przed grą. Mecze rankingowe nie będą się teraz zaczynać z liczbą graczy mniejszą niż 8. Przycisk „Opuść” został również usunięty z ekranu głosowania na mapę, aby zniechęcić graczy do rezygnacji (a mecze rankingowe zostaną anulowane, jeśli graczom uda się uciec podczas głosowania na mapę).
- Tryb CTF jest teraz dostępny w rozgrywkach rankingowych.
Informacje o łatce XDefiant — Frakcje
- Echelon's Intel Suit teraz ujawnia wrogów przez ściany tylko graczowi, który go nosi. Sojusznicy nadal będą widzieć lokalizacje wrogów na minimapie.
- Spiderboty DedSec'a szokowały graczy docelowych, zanim skoczyły im na twarze, co nie zyskiwało im fanów. Teraz rażą cele tylko na etapie przytulania twarzy w związku.
PRZECZYTAJ TAKŻE Baldur's Gate 3 wygrywa jeszcze więcej na Develop Star Awards
Informacje o łatce XDefiant — Bronie
- Dodatki Rapid Fire Barrel i Muzzle Booster powodowały mniejszy odrzut w przypadku niektórych broni (takich jak ACR 6.8 i AK-47), podczas gdy powinny powodować większy odrzut. To zostało naprawione.
- Zmniejszono pojemność magazynka MP7 z 35 do 30 i szybkostrzelność z 875 do 850 pocisków na minutę.
- Zaktualizowano stare przyrządy celownicze, które pojawiały się na niektórych skórkach kosmetycznych LVOA-C.
M870
- Zasięg krótki zwiększono z 10m do 13m.
- Średni zasięg zwiększono z 15m do 18m.
- Czas od sprintu do oddania strzału został zmniejszony z 250 ms do 200 ms.
- Zasięg rozrzutu pocisków z biodra zmniejszył się o około 10 procent z 3,4-4,0 do 3,0-3,6 stopnia.
- Zakres rozrzutu celowniczego zmniejszono o około 18 procent z 2,55-3,0 do 2,0-2,6 stopnia.
- Zasięg rozrzutu podczas strzału z biodra zmniejszono z 2,89-3,4 do 2,7-3,2 stopnia.
- Zakres rozrzutu podczas kucania zmniejszono z 2,55-3,0 do 2,0-2,6 stopnia.
- Rozrzut podczas kucania w powietrzu i strzelania z biodra zmniejszono o 40 procent z 9,0-13,5 do 5,0-9,0 stopni.
- Zasięg rozrzutu podczas kucania w powietrzu i celowania z osłoną zmniejszono z 3,4-3,4 do 2,5-3,0 stopni.
PRZECZYTAJ TAKŻE Heroes Of The Storm otrzymuje nową aktualizację
AA-12
- Zasięg krótki zwiększono z 7m do 10m.
- Średni zasięg zwiększono z 10m do 13m.
- Zasięg rozrzutu pocisków z biodra zmniejszył się o około 10 procent z 4,75-6,5 do 4,25-6,0 stopni.
- Zakres rozrzutu celowniczego zmniejszył się o około 13 procent z 2,81-4,13 do 2,5-3,5 stopnia.
- Zasięg rozrzutu podczas strzału z biodra zmniejszono z 4,04-5,53 do 3,5-5,0 stopni.
- Zakres rozrzutu podczas kucania zmniejszono z 2,82-4,13 do 2,5-3,5 stopnia.
- W locie podczas kucania i strzelania z biodra rozrzut broni zmniejszono o 40 procent z 11,25–15,0 do 8,0–12,0 stopni.
- Zasięg rozrzutu podczas kucania w powietrzu i celowania z osłoną zmniejszono z 3,75-3,75 do 3,0-3,5 stopnia.
Podwójna beczka
- Zasięg krótki zwiększono z 12m do 15m.
- Średni zasięg zwiększono z 16m do 19m.
- Zapas amunicji zwiększono z 12 do 16.
- Poślizg kucany w powietrzu i rozproszenie płaszcza zmniejszone o 40 procent z 11,13-15 do 7-11 stopni.
Obrzyn z odciętym końcem
- Zapas amunicji zwiększono z 6 do 10.
- Czas od sprintu do oddania strzału skrócono z 250 ms do 150 ms.
- Poślizg kucany w powietrzu i rozproszenie płaszcza zmniejszone o 40 procent, z 11,25-15,0 do 6,68-9,0 stopni.