W nowym wywiadzie dla Polygon, kompozytorka FromSoftware Yuka Kitamura dzieli się swoimi inspiracjami i stylem muzycznym. Przygotowując grunt pod grę tak potężną i mocną jak Pierścień Ognia nie było łatwym zadaniem, ale dzieło Kitamury znalazło oddźwięk wśród niezliczonej liczby graczy, a gry, które ją ukształtowały, wydają się nieco nieoczekiwane, biorąc pod uwagę gatunek gier.
„Spędziłem dzieciństwo i dorastałem z grami wideo w latach 90. i 2000., więc jest wiele arcydzieł, które miały na mnie wpływ” – zaczął Kitamura.
„Chęć zagrania w główną grę wideo, którą uwielbiam w historii, Legenda Zeldyna pianinie zmotywowało mnie do nauki gry na pianinie w dzieciństwie. Szczególnie Maska Majory był tytułem, na którym grałem przez długi czas i uwielbiałem światopogląd, który był głęboko związany z tym instrumentem”.
PRZECZYTAJ TAKŻE Twórcy Nightingale obiecują duże zmiany po słabym przyjęciu
Kitamura dodała, że na nią również duży wpływ miał Księżyc Żniw szereg, Pokemon seria i Złote słońce szereg.
Pierścień Ognia od czasu premiery w lutym 2022 roku sprzedano ponad 25 milionów egzemplarzy. Cień drzewa Erd Rozszerzenie DLC dla Pierścień Ognia został wydany 21 czerwca 2024 roku i jest obecnie najlepiej ocenianym DLC wszech czasów.
„Poczułem, że muzyka z gier, czasami bardzo ekspresyjna, wykorzystująca niewielką liczbę nut i taktów, od razu chwyciła mnie za serce i to sprawiło, że zacząłem marzyć o zostaniu kompozytorem takiej muzyki” – kontynuował Kitamura.
PRZECZYTAJ TAKŻE Zwiastun filmowy gry World Of Warcraft: The War Within nie przypomina już nawet WoW
Niedawno pisarz George R.R. Martin zasugerował potencjalną premierę Pierścień Ognia Adaptacja filmowa lub telewizyjna.