Może jednak powinniśmy się martwić przysłowiowym „upadkiem Helldiversów”.
Nurkowie piekielni 2 Reżyser Mikael Eriksson podzielił się z graczami informacjami na temat dodatku Escalation of Freedom.
Opublikował tę wiadomość na oficjalnym subreddicie Helldivers:
„Chcę bezpośrednio odnieść się do opinii, które zgłosiliście na temat aktualizacji Escalation of Freedom. Ostatni tydzień spędziliśmy na słuchaniu opinii, zastanawiając się nad ścieżką, którą podąża Helldivers 2 i nad tym, jak chcemy dalej rozwijać grę. Krótko mówiąc, nie osiągnęliśmy celu w najnowszej aktualizacji. Niektóre rzeczy po prostu nie zostały zrobione dobrze – i inne bardziej fundamentalne niespójności w naszym podejściu do równowagi gry i kierunku gry.
Wszystko to jest od nas i będziemy to brać na siebie. Jak wielu z was zauważyło, a my się zgadzamy, najważniejsze teraz jest działanie. Nie gadanie.
PRZECZYTAJ TAKŻE Aktualizacja 7 do Baldur's Gate 3 została opóźniona – ale jest też pozytywna strona
W tym celu przedstawiamy poniżej informacje, co zamierzamy zrobić w nadchodzących aktualizacjach.
Nasz cel w ciągu najbliższych 60 dni:
- Kontynuujmy ponowne badanie naszego podejścia do równowagi. Naszym zamiarem jest, aby równowaga była zabawna, a nie „zrównoważona” dla samej równowagi.
- Zaktualizuj sposób działania mechaniki obrażeń od ognia, aby dostosować sposób, w jaki miotacz ognia służy jako broń wsparcia bliskiego zasięgu. (Szybki, bezpośredni powrót nie zadziała, ponieważ zepsułby inne rzeczy)
- Przeprojektuj rozgrywkę, aby zapobiec nadmiernemu efektowi ragdoll
- Przemyślmy na nowo nasze podejście do projektowania broni podstawowej i stwórzmy plan, który sprawi, że walka będzie bardziej angażująca
- Zmień priorytety poprawek błędów, aby priorytetowo traktować błędy bardziej bezpośrednio wpływające na rozgrywkę.
- Popraw wydajność gry (liczba klatek na sekundę jest najważniejsza)
- „Przerób ładowarki”
Eriksson obiecał również usprawnienia w sposobie komunikacji i przekazywania opinii w przyszłości. Będzie więcej postów na blogu i transmisji na żywo, regularne ankiety i środowisko testów beta z opcją zapisu, co według Erikssona jest priorytetem. Poprawią również sposób wydawania poprawek i towarzyszących im notatek dotyczących poprawek.
PRZECZYTAJ TAKŻE Call of Duty: Black Ops 6 – Jak zdobyć kod beta
Podczas gdy ostatnio toczyła się dyskusja na temat „upadku Helldivers 2”, osoby, które odrzuciły ten pomysł, najwyraźniej nie zwracały uwagi na to, jak sprawy się rozwijają. Tak, to prawda, że nawet ich niska liczba aktywnych graczy byłaby przedmiotem zazdrości innych gier z usługami na żywo, i nie jest tak, że Arrowhead nie ma możliwości, aby te liczby podnieść. Ale faktycznie widać tendencję spadkową liczby graczy, a Arrowhead nie był w stanie jej odwrócić.
Jeśli w ogóle, to mówienie o tej spadkowej tendencji jest właściwą rzeczą do zrobienia, dzięki czemu Arrowhead będzie mógł właściwie zająć się tymi problemami, a nie po prostu je zbywać, mówiąc, że „tak po prostu wyglądają gry z usługami na żywo”. Studio ma przed sobą niewdzięczną pracę, ponieważ ułamek z nich został wycofany lub zwrócony Nurkowie piekielni 2 gracze zostali zablokowani regionalnie i nie mogli grać w tę grę. Dopóki Sony nie cofnie tej zmiany, czego nie zrobiło po wycofaniu wymogu PSN, Arrowhead nie może faktycznie odzyskać tych graczy i będzie musiało znaleźć sposoby na przyciągnięcie nowych graczy.
PRZECZYTAJ TAKŻE Fortnite: Jak przejść deskę | Przewodnik po wyzwaniach
Zdecydowanie trzymamy kciuki za Arrowhead i Nurkowie piekielni społeczności graczy i mamy nadzieję, że studiu uda się pomyślnie rozwinąć grę w kolejnym sezonie.