Kilka interesujących wyborów do nadchodzącej gry w trybie na żywo.
Delta Force; Hawk OpsReżyser Shadow Guo obiecał, że ich nadchodzący tytuł typu Battlefield, oparty na usłudze na żywo, nie będzie zawierał elementów systemu „płać, aby wygrać”.
W wywiadzie dla MP1st Shadow Guo podzielił się tym stwierdzeniem, gdy zapytano go, czy mikropłatności w grze oznaczają, że można w niej grać w modelu „zapłać, aby wygrać”:
„Mogę obiecać, że to się absolutnie nie wydarzy – to jasny standard, który chcieliśmy ustanowić dla naszej gry. Jako oddany gracz FPS, upewniłem się, że nasz zespół przywiązuje dużą wagę do globalnego doświadczenia gracza i społeczności. Podstawowa zawartość, którą oferujemy naszym graczom do kupienia, obejmuje skórki broni, kosmetyki postaci i przepustki bojowe.
Przede wszystkim nasz tryb Havoc Warfare na dużą skalę nie zawiera elementów pay-to-win. Obiecujemy również, że Tekniq Alloy i wyposażenie w Hazard Ops nigdy nie zostaną sprzedane – muszą zostać zdobyte poprzez rozgrywkę, udział w wydarzeniach lub handel z innymi platerami w domu aukcyjnym.
PRZECZYTAJ TAKŻE Wyznanie opóźnione do lutego 2025 r.
Nie będziemy sprzedawać tych przedmiotów bezpośrednio, w przeciwieństwie do innych gier. Najwyższy poziom sejfów (3×3) będzie również dostępny za darmo, poprzez ukończenie misji w naszym trybie Hazard Ops.
Dodatkowo, duża liczba sejfów w Hazard Ops zostanie rozdana podczas naszych wydarzeń społecznościowych, a więcej nagród sezonowych zostanie przyznanych za pośrednictwem przepustki bojowej. Obiecujemy również, że cała zawartość trybu wieloosobowego będzie dostępna bezpłatnie, bez żadnej zawartości gry zablokowanej za paywallem”.
Dla tych, którzy nie wiedzą, Havoc Warfare jest trybem drużynowej bitwy na dużą skalę, a Hazard Ops jest strzelanką ekstrakcyjną.
Shadow Guo rzuca światło na kilka ciekawych wyborów podjętych przez Team Jade, które odróżniają tę grę od innych gier typu live-service, choć nie wszystkim graczom przypadną one do gustu.
Oczywiście, spodziewamy się niemal jednogłośnego aplauzu dla decyzji Team Jade o nie dodawaniu elementów pay-to-win. Podczas gdy praktyka ta naturalnie będzie miała piętno, niektóre gry, jeśli nie te duże, stworzone przez AAA, nadal odnoszą w tym sukces, wciągając graczy obietnicą łatwego wejścia i awansu na szczyt społeczności graczy swoich tytułów.
PRZECZYTAJ TAKŻE Fortnite: Jak plądrować sztabki złota | Przewodnik po wyzwaniach
Z drugiej strony dom aukcyjny to zupełnie inna sprawa. Możesz myśleć o niebezpieczeństwach domu aukcyjnego, jakie widzieliśmy już wcześniej w takich miejscach jak Świat Warcraftaale w Ucieczka z Tarkovajeden z kilku tytułów Delta Force; Hawk Ops czerpie inspirację z domu aukcyjnego, który jest jego własnym uzależniającym trybem gry. Możesz przeczytać ten podgląd Ucieczka z Tarkova od czterech lat, aby uzyskać pojęcie, jakiego szablonu używa tutaj Team Jade. Pozostaje pytanie, czy prawdziwe pieniądze będą czynnikiem w ich domu aukcyjnym.
PRZECZYTAJ TAKŻE Wydarzenie i nagrody MW3 i Warzone: Conquest
Shadow Guo powiedział, że robią Battle Passy, których niektórzy gracze mogą mieć już dość. Ale przynajmniej jest to wystarczająco znajome, aby gracze wiedzieli, jak podejmować mądre decyzje, czy za nie zapłacić, czy nie. To samo dotyczy kosmetyków postaci i skórek; możesz grać latami, nie płacąc ani centa. Ale jeśli jesteś głęboko zaangażowany w swoją drużynę i społeczność graczy, dobrowolnie oddasz ciężko zarobione pieniądze, podobnie jak twoi rówieśnicy.
Wygląda więc na to, że jest to znana kombinacja kilku gier i to powinno wystarczyć, aby zadowolić graczy. Delta Force; Hawk Ops' atrakcyjność nie polegała na oryginalności, ale na polerowaniu i solidnym wykonaniu. Z jakiegoś powodu duże firmy AAA nie są w stanie konsekwentnie dostarczać właśnie tego, a to otworzyło przestrzeń dla Team Jade i TiMi Studio Group, aby wejść na rynek.