Mam nadzieję, że cieszą się wakacjami.
Mamy kilka nowych interesujących plotek o grze, która nie będzie istnieć po jutrze, Zgoda.
Gospodarze Inside Games Lawrence Sonntag i Bruce Greene omawiali skutki zamknięcia gry w najnowszym odcinku swojego programu na YouTube. Jednak w trakcie tego podsumowania podzielili się kilkoma nowymi szczegółami, które usłyszeli od swoich źródeł.
Po pierwsze, powiedziano im, że Zgoda sprzedano 10 000 egzemplarzy na wszystkich platformach. Przytoczyli szacunki Simona Carlessa, że gra sprzedała się w 25 000 egzemplarzy. Bruce i Lawrence jasno dali do zrozumienia, że powiedziano im, że gra faktycznie sprzedała się w tej niższej liczbie, zarówno na PC, jak i PlayStation 5.
Jak wskazaliśmy, informując o szacunkach Carlessa, nie miało sensu, aby 10 000 osób dokonało zakupu Zgoda na PC, gdy metryki graczy nie przekroczyły szczytu 697 graczy na SteamDB. Nie spodziewaliśmy się szczytu 10 000 graczy na SteamDB.
PRZECZYTAJ TAKŻE Plotka: Monster Hunter Wilds działa tylko w 30 FPS na PlayStation 5
Ale sposób, w jaki liczba graczy osiągnęła szczyt i spadła całkowicie w ciągu kilku następnych dni, nie potwierdzał tezy, że tak wiele osób kupiło grę na PC. Być może prawdą jest, że kupiło ją ponad 700, a nawet 1000 graczy Zgoda na Steamie, a pozostali gracze po prostu się nie logowali.
Jeśli istnieje jakiś powód, dla którego było tak wielu nabywców gry, którzy w nią nie grali, potrzebowalibyśmy kogoś, kto się na tym zna, żeby to ujawnił. Ale jest całkiem możliwe, że Sony po prostu samo powie o tym opinii publicznej, jeśli będzie dla nich korzystne, żeby być tak transparentnym.
Innym szczegółem, którym podzielili się Lawrence i Bruce, jest to, że Firewalk Studios jest obecnie na płatnym urlopie. Jeśli niektórzy pracownicy nadal zajmują się obsługą tych serwerów, prawdopodobnie dołączą do wszystkich innych, którzy wybiorą się na wakacje w nadchodzący weekend.
PRZECZYTAJ TAKŻE Genshin Impact trafia na Xbox, oferując dodatkowe nagrody dla subskrybentów Game Pass
Choć jest to wyraźnie krótka przerwa, przynajmniej dobrze wiedzieć, że Sony ich po prostu nie wyrzuciło pod autobus. Chcę, żebyś ty, drogi czytelniku, dobrze o tym pamiętał: to, czy twórca gier stworzył dobrą czy złą grę, nie decyduje o tym, czy zasługuje na utrzymanie.
Naprawdę trudno jest dostrzec drogę naprzód Zgoda Nawet gdyby Sony było skłonne zapłacić, aby gra była darmowa i nawet zainwestować w kosztowne zmiany w projektach postaci, nadal wchodziłoby na niezwykle konkurencyjny rynek.
Łatwiej jest zobaczyć, jak Firewalk samodzielnie znajduje drogę naprzód. Jak zauważyło wielu fanów, są oni wyraźnie wykwalifikowani do stworzenia jednej z tych wymarzonych gier wieloosobowych Sony, w które chcą grać. Mogą stworzyć Gwiazdy PlayStation strzelanka bohaterska lub ta nowa SOCOM Lub Opór gra.
PRZECZYTAJ TAKŻE Plotka: Indiana Jones i The Great Circle trafią na PS5 w 2025 roku, po zakończeniu czasowej wyłączności
Nie ma też powodu, dla którego Firewalk nie miałby się wycofać i zostać studiem wspierającym. Ich specjalizacje z pewnością okażą się przydatne dla Sony Santa Monica, Insomniac itp.
Gdyby Firewalk miało się znów wydzielić w niezależne studio, musieliby znaleźć nabywcę, ale Sony może po prostu zgodzić się na taki układ. Sony było gotowe zrobić to w przypadku Daybreak, FKA Sony Online Entertainment.
Oczywiście chcielibyśmy mieć nadzieję na to, że Firewalk Studios poradzi sobie jak najlepiej, ale na razie będą czekać na wieści o tym, co będzie dalej, tak jak my wszyscy.