Darmowa gra wieloosobowa o przetrwaniu Kiedyś człowiek nadal zajmuje się problemami i opiniami fanów od czasu wydania w lipcu. Jednak wielu członków społeczności gry uważa, że gra potrzebuje poważnych ulepszeń, a zespół deweloperów odpowiada na te komentarze ogromną nową aktualizacją.
Ten Kiedyś człowiek Aktualizacja zostanie opublikowana dzisiaj, 11 września o godzinie 21:00 czasu PST / północy czasu EST, a prace konserwacyjne potrwają około czterech godzin.
Zobacz pełne informacje o poprawce Kiedyś człowiekPoniżej aktualizacja z września:
TRENDY
Plotka: GTA 6 wewnętrznie opóźnione do 2026 roku, Jason Schreier nie może potwierdzić ani zaprzeczyć (jeszcze)
Krążą gorące plotki na temat Grand Theft Auto 6 i wiele osób nie chce, żeby okazały się prawdą.
Przeczytaj więcej
I. Korekty odchyleń i optymalizacje
1. Zwiększona szansa na upuszczenie
Zwiększono szansę na zdobycie Morphed Deviations.
2. Dodatkowe sposoby uzyskania
– Oprócz obszarów publicznych dodaliśmy nowe prywatne metody zdobywania Deviations to the wilderness. Teraz możesz przeszukiwać neutralne obiekty zabezpieczające w obozie w poszukiwaniu Deviations.
– Zwiększono współczynniki wypadania przedmiotów odbiegających od normy podczas zakładania lochów, natomiast metody zdobywania Silosów Zabezpieczających pozostały niezmienione.
II. Dostosowania i optymalizacje sezonu
Połączenie światów i relokacja terytoriów:
Otrzymaliśmy wasze opinie na temat spadającej liczby graczy, gdy scenariusze się kończą. Aby utrzymać społeczne i kooperacyjne emocje, wprowadziliśmy World Merge w najnowszej aktualizacji.
Gdy Scenariusz wchodzi w fazę osadnictwa, światy się połączą. Dzięki temu możesz nadal angażować się w życie innych w żywym i dynamicznym środowisku. Poinformujemy Cię, jeśli Twój świat ma się połączyć. Upewnij się, że przeniesiesz swoje terytoria do bezpiecznego świata przed połączeniem.
III. Optymalizacja pojazdu
Ulepszyliśmy system zgłaszania pojazdów. Teraz możesz bezpośrednio zgłaszać zaparkowane pojazdy blokujące drogę.
IV. Optymalizacje i dostosowania wydarzeń kryzysowych
1. Dodano wydarzenia kryzysowe o wysokim ryzyku publicznym
W fazie III Manibus i Evolution's Call istnieje szansa, że zwykłe Public Crisis Events przekształcą się w High-Risk Public Crisis Events, gdy się odświeżą. W tych wydarzeniach zmierzysz się z silniejszymi wrogami, ale nagrody za ukończenie również będą większe.
2. „Wydarzenie kryzysowe w życiu publicznym – dokąd zmierza disco” – dostosowanie
Zoptymalizowaliśmy i obniżyliśmy moc Wielkiej Żarówki w „Public Crisis Event – Where Does Disco Go”, aby poprawić ogólne wrażenia z gry Metas.
V. Nowe przedmioty w sklepie
1. Nowy karnet bojowy: Nighttime Rose (dostępny od 12 września)
Ta aktualizacja wprowadza nowy zestaw mody Epic „Nighttime Rose”, kosmetyk broni Epic „Dragon Dance – MPS7”, kosmetyk Epic Cradle „Deviation Cage” i serię mebli Rare „Commander's Lounge”. Czeka na Ciebie mnóstwo oszałamiających przedmiotów kosmetycznych! „Dołącz do nocnego bankietu i podziwiaj krwistoczerwoną różę”.
2. Skrzynka z łupami Lightforge: Mroźna mgła (dostępna 13 września o 10:00)
Nowa, limitowana czasowo Lightforge Loot Crate już tu jest! Freezing Mist Loot Crate zawiera legendarny zestaw modowy „Ethereal Feathers”, legendarny przedmiot kosmetyczny Cradle „Cold Breath” i epicki przedmiot kosmetyczny broni „Sad Blossom – MPS5”. Nie przegap! „Unoszą się przez zimną mgłę, jak dwa pióra dryfujące w powietrzu”.
3. Zestawy z rabatem ograniczonym czasowo
Rzadki zestaw modowy „Wander's Tavern” jest teraz dostępny za jedyne 60 Crystgins! Możesz również zdobyć pojedyncze przedmioty z serii „Future Beats” w celu uzyskania stylowych nowych kombinacji.
* Zestaw „Era Nowoczesna” w specjalnej cenie powróci do swojej pierwotnej ceny po aktualizacji.
4. Nadchodzące wydania
Epic fashion set „Combat Medic”, pakiet tematyczny „Total Healthcare” i nowe rzadkie kosmetyki broni, takie jak „Blossoms” i „Dusty”, a także mini pudełka prezentowe, będą również dostępne w przyszłym tygodniu! „Dla Twojego zdrowia i bezpieczeństwa zalecamy stosowanie się do zaleceń lekarza!”
5. Optymalizacje i poprawki
– Poprawiono wyświetlanie wizytówek w sklepie.
– Zoptymalizowano klienta Steam, aby użytkownicy mogli ponownie rozpocząć proces płatności po jego przerwaniu.
– Ujednolicono wyświetlanie nazw przedmiotów podczas zakupu, tak aby odpowiadały językowi i nazwom używanym w kliencie.
– Ulepszono proces wiązania społeczności Discord.
VI. Dostosowania i optymalizacje potworów
1. Super Anomaly – Coherence: Corrupted Voodoo Doll Adjustments
– Zwiększono jego rozmiar, aby ułatwić celowanie i strzelanie w różnych warunkach.
– Dostosowano mechanikę obrony: Broń typu Anti-type zadaje teraz większe obrażenia i nie jest już odporna na inne rodzaje obrażeń. HP Voodoo Doll zostało odpowiednio zwiększone.
2. Superanomalia – dostosowania morficzne
Potwory pudełkowe stały się mniej agresywne i wydłużono odstępy między atakami, aby dać Metasom więcej miejsca na przetrwanie i kontratak.
3. Faza superanomalii – duże dostosowanie umiejętności Rosetty
Specjalna umiejętność [Rift Command] została tymczasowo wyłączona z powodu problemów z teleportacją do nieprawidłowych lokalizacji. Włączymy ją ponownie, gdy problemy zostaną naprawione, a doświadczenie umiejętności zostanie ulepszone.
VII. Optymalizacje mapy świata
Zoptymalizowano ikony mapy wydarzenia Highway Pursuit.
VIII. Eksploracja przetrwania – optymalizacje zasobów
Zoptymalizowano opisy pozyskiwania przedmiotów. Teraz możesz przeglądać źródła demontażu i metody wytwarzania przedmiotów.
IX. Optymalizacja postaci/kamery/sterowania
Zoptymalizowano mechanikę wspinaczki i skoków.
– Naciśnij przycisk skoku w pobliżu przeszkód, aby nadać priorytet skokowi.
– Kiedy w powietrzu napotkasz przeszkodę, twoja postać automatycznie się wspięła lub przeskoczyła.
– Akcje ruchu są teraz lepiej dostosowane do terenu, a odległość do przodu jest bardziej spójna.
X. [Bug Fixes]
1. Naprawianie błędów systemowych/kompilacyjnych
– Naprawiono opis obiektów związanych z ramkami do zdjęć.
– Naprawiono problem, w wyniku którego szafek narożnych nie dało się ustawić przy ścianach.
– Naprawiono brakujące przyciski interakcji w automatach sprzedażowych.
– Naprawiono błąd, przez który naciśnięcie klawisza „T” nie działało na ekranie Wycofania.
– Naprawiono problem, w wyniku którego zmiany ustawień minimapy nie były stosowane po wejściu do gry.
– Naprawiono problem, w wyniku którego współczynniki wypadania Deviacji czasami nie działały zgodnie z oczekiwaniami.
– Naprawiono problem, w wyniku którego nie można było regulować lampy Grow Light i zraszaczy.
– Naprawiono problem, w wyniku którego otwieranie wizytówek czasami powodowało zawieszanie się interfejsu.
– Naprawiono problem, w wyniku którego automaty sprzedażowe nie wyświetlały przycisku zakupu, gdy plecak był pełny.
– Naprawiono błąd, w wyniku którego automaty sprzedażowe nie posiadały przycisku umożliwiającego wyjmowanie przedmiotów po pełnym zapełnieniu.
– Naprawiono problem, w wyniku którego powiadomienie o tymczasowym upływie ważności plecaka pojawiało się nawet wtedy, gdy nie było w nim żadnych przedmiotów.
– Naprawiono błąd, przez który efekt redukcji wagi Szkarłatnego Tataraka nie działał podczas tworzenia niestandardowych naczyń do herbaty owocowej.
– Naprawiono błąd w pojawianiu się lisów.
– Naprawiono większość problemów z przycinaniem podczas umieszczania zwierząt.
– Naprawiono nieprawidłowe wyświetlanie płci umieszczonych zwierząt.
– Zoptymalizowano zachowanie zwierząt o niskim poziomie oswojenia, dzięki czemu nie atakują już Metasów ani jednostek sojuszniczych.
– Zoptymalizowano wyświetlanie Kwiatów Wiadomości i naprawiono nieprawidłowe odpowiedzi, gdy użyto jednocześnie wielu kwiatów.
– Zoptymalizowano wykorzystanie Message Flowers poprzez automatyczne generowanie tytułów, jeśli nie podano żadnych.
– Naprawiono błąd, w wyniku którego wydobywanie za pomocą kilofa nie działało prawidłowo po spożyciu potraw.
– Naprawiono błąd, w wyniku którego przedmioty podzielone na ekranie wypłaty w automacie były wyświetlane nieprawidłowo.
2. Naprawiono błędy rozgrywki
– Naprawiono problem ze śledzeniem ikon w Gameplay – Hales' Moving House. Ikona będzie wyświetlana i śledzona, jeśli aktywujesz rozgrywkę w ciągu tygodnia.
– Naprawiono problem w wydarzeniu zbierackim, w wyniku którego zadania związane ze spotkaniem można było ukończyć nawet po zakończeniu wydarzenia.
– Naprawiono problemy w Public Crisis Event – Hales' Moving House, gdzie w rzadkich przypadkach macki domu przestawały reagować, blokując postęp wydarzenia. Skontaktuj się z nami, jeśli nadal napotykasz problemy.
– Naprawiono problem, w wyniku którego bezpośrednia dystrybucja nagród pod koniec wydarzenia kryzysu publicznego – podbój ładunków była nieprawidłowa.
– Naprawiono błąd, w wyniku którego wieżyczki obronne nie atakowały wrogich Metasów w pewnych okolicznościach.
3. Naprawiono błędy walki
– Naprawiono problemy z przycinaniem u graczy w wydarzeniu kryzysu publicznego – Starożytny.
– Naprawiono błąd, który powodował, że seria z pistoletu nie zawsze działała.
– Naprawiono brakujący efekt, który występował, gdy balony pękały w wydarzeniu kryzysu publicznego – Starożytny.
– Naprawiono błąd, w wyniku którego umiejętność teleportacji potwora „Phase” Season Warrior powodowała błędy w lokalizacji gracza.
– Naprawiono problem, w wyniku którego efekt atrybutu Eksplozja nie zawsze zadawał obrażenia, gdy był często wyzwalany.
– Naprawiono błąd, w wyniku którego broń Hammerhead nie działała na główne cele podczas zadawania obrażeń grupowych jednostkom z odchyleniem elektroforezy.
– Naprawiono błąd, w wyniku którego boss w lochu Ravenous Hunter czasami się zacinał.
– Naprawiono problem, w wyniku którego ustawienia dźwięku w lochach czasami nie były stosowane.
– Naprawiono problem z nieprawidłowym HP dla Dr. Mannheim i Mother of Life w LEA Research Lab po ostatniej aktualizacji. Ich HP było znacznie niższe niż oczekiwano dla bossa.
Opracowane przez Starry Studio, Kiedyś człowiek została wydana 9 lipca na PC. Jest również dostępna na urządzeniach z systemem iOS i Android.