Zmniejszmy poziom trudności.
Capcom wydał pełną wersję aktualizacji Dogmat Smoka 2w tym mnóstwo poprawek błędów i dostosowań, a także wprowadzenie trybu Casual. Ten pomocny tryb zmniejszy koszty w całym tytule, sprawi, że przedmioty będą cięższe, doda dodatkowe Portcrystals i zwiększy siłę wszystkich broni, a także inne przydatne rzeczy.
Zapoznaj się ze skróconymi informacjami o poprawkach dla aktualizacji z września 2024 r. Dogmat Smoka 2 poniżej, z pełnymi informacjami o łatce (za pośrednictwem Capcom) tutaj:
Dodane funkcje i dostosowania
Dodanie trybu swobodnego. *
- Obniżone opłaty za pobyt w zajeździe.
- Obniżona cena Ferrystones.
- Trudniej jest podnieść ciężar, który stał się „Ciężki” lub „Bardzo ciężki”.
- Mniejsze zużycie wytrzymałości podczas szarży poza walką.
- Wskaźnik strat nie będzie się zwiększał po wybraniu opcji „Wczytaj z ostatniego zapisu” po śmierci Arisena.
- Pionki wyzdrowieją po zarazie smoka bez „niszczycielskiej katastrofy”, nawet jeśli objawy osiągną stadium terminalne.
- * Możesz zmienić tryb na Casual Mode w trakcie gry z sekcji Ustawienia gry w Opcjach w menu tytułowym. Jednak jeśli grasz już w trybie Casual Mode, nie będziesz mógł zmienić trybu na Normal Mode. Są pewne trofea lub osiągnięcia, których nie możesz odblokować w tym trybie.
- Dodanie Portcrystal do Bakbattahl.
- Dodano „Koroneż Sovrana”, „Płytę Sovrana” i „Nagolenniki Sovrana” do listy przedmiotów, którymi można handlować u Dragonforged.
- Dodanie wariantów do animacji bezczynności pionków.
- Dodano animacje, gdy Pionki i Powstańcy zaczynają biec.
- Dodano animację, gdy Arisen jedzie na większym wrogu lecącym z dużą prędkością.
- Uczyniliśmy tak, aby Pionek Główny mógł być ożywiany nieskończoną liczbę razy w Zapomnianych Kamieniach Szczelin.
- Dodano język Polski (Polski) w polu Język wyświetlania w sekcji Język w menu Opcje.
- Dalsze poprawki błędów związanych z przeciążeniem procesora w niektórych sytuacjach. **
- ** Liczba klatek na sekundę w obszarach z wieloma NPC, takimi jak centra miast, powinna zostać poprawiona. Ponadto, ustawienie niskich ustawień grafiki powinno jeszcze bardziej poprawić liczbę klatek na sekundę. Gracze na Steam mogą osiągnąć te same rezultaty, zmieniając ustawienia grafiki.
- Zmniejszenie częstotliwości wypadków.
- Zwiększenie siły wszystkich broni.
- Skrócono czas, w którym reakcje na obrażenia od oszołomienia mogą zostać anulowane za pomocą opcji „Obrona”.
- Skrócenie czasu ładowania dla „Tusk Toss”. Skrócenie czasu, w którym atak może zostać anulowany, gdy użytkownik nie może się ruszyć po aktywacji.
- Zwiększenie siły i mocy powalającej dla „”Riotous Fury”” oraz poprawa zdolności celowania w cel ataku.
Sprawia, że blokada automatycznie dostosuje się do innego pobliskiego celu, jeśli początkowo namierzony cel zostanie pokonany w trakcie ataku. - Zwiększenie czasu, w którym przeciwnik jest powalony po powaleniu przez „Shield Bash”. Zwiększenie również siły powalenia dla „Shield Bash”.
- Zwiększenie zdolności celowania „Blink Strike” po aktywacji. Również dostosowanie, aby łatwiej było trafić zablokowane cele tą umiejętnością.
- Zwiększenie siły, rozszerzenie zasięgu ataku, poprawa szybkości animacji początkowej aktywacji i dostosowanie czasu trafień ataków dla „Cięcia Kompasowego”.
- Zwiększenie siły i mocy powalenia oraz rozszerzenie zasięgu ataku dla „Airward Slash”. Ponadto nasilenie reakcji na obrażenia dla mniejszych wrogów trafionych tą umiejętnością.
Dogmat Smoka 2 Modyfikacje i poprawki
Odtwarzacz
TRENDY
Plotka: GTA 6 wewnętrznie opóźnione do 2026 roku, Jason Schreier nie może potwierdzić ani zaprzeczyć (jeszcze)
Krążą gorące plotki na temat Grand Theft Auto 6 i wiele osób nie chce, żeby okazały się prawdą.
Przeczytaj więcej
- Naprawiono problem, w wyniku którego po przygotowaniu i wystrzeleniu magicznego łuku w powołaniu Łucznika Magicznego, ponowne przygotowanie łuku skutkowało dziwnym ruchem kamery.
- Naprawiono problem, w którym podczas gry jako wojownik po ponownym rzuceniu zaklęcia i użyciu „Przezbrojenia” zaklęcie pozostawało aktywne nawet po zakończeniu jego działania.
- Naprawiono problem, w wyniku którego zmiany w ustawieniach mapowania przycisków nie były uwzględniane w przypadku sterowania naciąganiem cięciwy w balistach.
- Naprawiono problem, w którym naciśnięcie „Dalej” podczas normalnej rozmowy powodowało, że Arisen wykonywał jednocześnie jakąś czynność.
- Naprawiono problem, w wyniku którego w pewnych momentach nie dało się ożywić Powstańca po jego wpadnięciu do rzeki.
- Naprawiono problem, w wyniku którego Arisen mógł przenikać przez trumny i utknąć.
- Naprawiono problem, w wyniku którego chodzenie powodowało szybszą regenerację wytrzymałości niż stanie w miejscu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego wpadnięcie na niektóre wozy ciągnione przez woły z kapturami nie powodowało uruchomienia animacji niwelowania obrażeń.
- Naprawiono problem, w wyniku którego Arisen nie mógł przyczepić się do celu, gdy używał „Gouging Skewer” z wysokości.
- Naprawiono problem, w wyniku którego Arisen mógł utknąć podczas przywoływania wabików w ramach powołania Trickster.
- Naprawiono problemy, w wyniku których Arisen mógł zamrozić się w miejscu.
- Naprawiono problem, w wyniku którego bloki lodu stworzone przez „Frigor” unosiły się w powietrzu.
Pionki
- Naprawiono problem, w którym odesłanie pionków wewnątrz szczeliny i natychmiastowe uzyskanie dostępu do Kamienia Szczeliny Pamięci powodowało, że odesłane pionki, które nie znajdowały się w szczelinie, pojawiały się na liście „Pionków w Szczelinie”.
- Naprawiono problem, w wyniku którego powołanie Pionków Łucznika zachowywało się dziwnie podczas wystrzeliwania specjalnych strzał.
- Naprawiono problem, w wyniku którego akcje mogły zostać anulowane w przypadku pionków ze zmniejszonym poziomem zdrowia.
- Naprawiono problem, w wyniku którego cień do powiek Głównego Pionka nie był stosowany w światach innych Powstałych, którzy go wynajęli.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego pionki stawały się nieruchome podczas walki z Talosem.
- Naprawiono problem, w wyniku którego pionki, którym wydano komendę „Start!”, nie zbierały przedmiotów.
- Naprawiono problem, w wyniku którego Pionki powołania Wojownika przestawały atakować.
- Naprawiono problem, w wyniku którego pionki wystrzeliwane w powietrze za pomocą „Trampoliny” nie mogły wspinać się po ścianach, po których powinny móc się wspinać.
- Naprawiono problem, w wyniku którego użycie komendy „Do mnie!” po tym, jak pionek zaoferował wskazówki, powodowało, że pionek nie prowadził gracza prawidłowo, nawet jeśli gracz użył komendy „Start!”.
- Naprawiono problem, w wyniku którego powołanie Pionków Maga nienaturalnie powtarzało tę samą animację.
- Naprawiono problem, w wyniku którego czary „Maelstrom” rzucane przez pionki rozbiegały się z lokalizacją przeciwnika.
- Naprawiono problem, w którym pionki kontrolowane przez draki reagowały dialogiem opisującym kontrolowane pionki innych pionków.
- Naprawiono błąd, przez który pionki nie mogły unikać potężnych ataków eksplozji nieumarłych.
- Naprawiono problem, w wyniku którego pionki nie pomagały, gdy Powstaniec był opętany przez widmo.
- Naprawiono problem występujący w drugiej i kolejnych rozgrywkach, w którym pionki prowadziły Powstańców do skrzyń ze skarbami, które zostały już otwarte.
- Ulepszanie linii pionków w celu lepszego dopasowania ich do okoliczności.
NPC-e
- Naprawiono problem, w wyniku którego Cliodhna zatrzymywała się w miejscu po wejściu na drabinę.
- Naprawiono problemy z wyświetlaniem dłoni Taliesina.
- Naprawiono problem, w którym interfejs użytkownika umożliwiający przełączanie się między Pinpoint Volley i Rivet Shot był wyświetlany, gdy Cliodhna używała opcji „Konwersja”.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Taliesin po ukończeniu niektórych zadań używał dialogów, które nie odpowiadały sytuacji.
[Steam]
Naprawiono problem, w którym włączenie GENEROWANIA RAMEK DLSS powodowało tymczasowe opóźnienie podczas wychodzenia z menu pauzy.
Dogmat Smoka 2 została wydana 22 marca na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Pomimo pewnych skarg, gra przyciągnęła ponad 200 000 graczy jednocześnie na Steamie w momencie premiery, stając się jedną z największych premier roku i jedną z najbardziej udanych premier pierwszego dnia dla Capcomu do tej pory. Gra sprzedała się w ponad 3 milionach egzemplarzy.