Gra powstaje z myślą o komputerach PC i konsolach obecnej generacji.
4J Studios, zespół odpowiedzialny za wersje konsolowe Minecraftogłosił Reformanowy survival sandbox. Gra jest rozwijana na PC i konsole obecnej generacji i będzie korzystać z zastrzeżonego silnika sandbox voxel. Obecnie znajduje się w fazie pre-alfa.
Chris van der Kuyl, założyciel i prezes 4J, oficjalnie oświadczył, że studio zamierza budować Reforma „ze społecznością”. W styczniu firma zatrudniła popularnego YouTubera Stampy’ego, aby pracował nad projektem jako projektant gier.
„Spodziewamy się tego pokolenia twórców, a to będzie najbardziej przyjazna twórcom gra, która weźmie naszą grę i pokaże nam podróże i historie, i znajdzie w naszych grach rzeczy, o których nie myśleliśmy, że tam są” – powiedział van der Kuyl w wywiadzie dla GamesIndustry.biz. „Mieliśmy już pierwszą grupę YouTuberów, których znamy, w studiu i tak szybko, jak to możliwe, będzie dostępna wersja pre-alfa do grania”.
TRENDY
Plotka: GTA 6 wewnętrznie opóźnione do 2026 roku, Jason Schreier nie może potwierdzić ani zaprzeczyć (jeszcze)
Krążą gorące plotki na temat Grand Theft Auto 6 i wiele osób nie chce, żeby okazały się prawdą.
Przeczytaj więcej
Studio 4J Studios wcześniej opracowało remastery HD Idealna ciemność I Banjo-Kazooie.
„Uwielbiamy kreatywne gry typu sandbox. I zdaliśmy sobie sprawę, że nikt tak naprawdę nie pomyślał o funkcjach, które chciałbyś, aby zostały przyspieszone przez następną generację, co przyniosłoby korzyści grom typu sandbox. Oczywiście chcemy ładnej grafiki i błyszczącej wody. Ale były okazje, aby wykorzystać akcelerację GPU do czegoś innego.
„Mamy bramy na świecie, przez które możesz podróżować do innych światów i tworzyć nowe, a wszystko to łączy się bezproblemowo. Nie byłoby to możliwe, gdybyś ładował dane z dysku twardego. [This proprietary engine] nie polega tylko na dodawaniu do gry bajerów, chodzi o podstawową funkcję projektową i mechanizm, które są możliwe dzięki temu, że Xbox Series S jest podstawą”.