Studio nadal nie wie, co się z nimi stanie.
Zmiany zaszły w Firewalk Studios jeszcze zanim Sony podjęło swoje działania.
Serwis Kotaku podaje, że Ryan Ellis, reżyser gry Zgodazrezygnował ze swojego stanowiska, aby zostać wsparciem dla Firewalk Studios. Mówią również, że samo studio nadal nie zna swojego losu, czekając na wieści od Sony.
Ellis był wcześniej dyrektorem kreatywnym w Przeznaczenie 2i pracuje w branży gier wideo od lat 2000. Jego osiągnięcia w grach obejmują Gwiezdne Wojny: Moc Wyzwolona, Oddworld: Gniew Nieznajomego, Tony Hawk's Underground 2I Spider-Man 2 od 2004 roku.
TRENDY
Plotka: GTA 6 wewnętrznie opóźnione do 2026 roku, Jason Schreier nie może potwierdzić ani zaprzeczyć (jeszcze)
Krążą gorące plotki na temat Grand Theft Auto 6 i wiele osób nie chce, żeby okazały się prawdą.
Przeczytaj więcej
Jako reżyser gry Ryan był określany jako „główny rozgrywający” ZgodaJedno ze źródeł Kotaku podało:
„Ryan głęboko wierzył w ten projekt i w zjednoczenie graczy poprzez radość, jaką to dawało.
Niezależnie od tego, że w trakcie rozwoju gry można było zrobić pewne rzeczy inaczej… jest dobrym człowiekiem i ma wielkie serce”.
Ellis napisał ten post na PlayStation Blog, ogłaszając zamknięcie gry. Za kulisami był też zbyt emocjonalny, aby kontynuować rozmowę podczas spotkania w całym studiu po premierze.
Kotaku twierdzi, że w studiu jest teraz od 150 do 170 pracowników, a niektórzy już badają inne opcje. Następnie kilku artystów z Firewalk udostępniło online niektóre ze swoich prac produkcyjnych dla Concord. Możesz zobaczyć kilka próbek na Twitterze tutaj, tutaj, tutaj i tutaj.
Choć obecnie perspektywy wydają się nikłe, Zgodaa nawet Firewalk Studios, będą kontynuować, Sony również nie zasygnalizowało jeszcze, co zamierza zrobić w tym czasie. Ponieważ wydaje się, że Sony nadal zamierza sprzedawać swoje przyszłe gry na żywo w cenie detalicznej 40 USD, może to lub nie otworzyć możliwości dla Firewalk w przyszłości.
Na przykład Sony może zdecydować się na utrzymanie Firewalk głównie jako studia wsparcia dla innych gier typu live-service lub po prostu na współpracę z bardziej znanymi studiami. Zdecydowanie nadal jest wartość w tym talencie pod tym względem, jeśli nie jako studiu, które tworzy własne gry.
Alternatywnie, zespół może być podzielony pomiędzy te prestiżowe studia Sony. Sucker Punch Productions znajduje się w tym samym mieście Bellevue, Waszyngton, a Valkyrie Entertainment znajduje się w tym samym stanie, w mieście Seattle.
Jeśli Sony powtórzy to, co zrobili w tym roku, ich najbardziej prawdopodobny plan działania będzie niestety oznaczał zwolnienia, ale także zatrzymanie niektórych osób. Nie jesteśmy pewni, czy Ryan lub ktokolwiek inny w Firewalk może faktycznie zrezygnować w tym momencie, biorąc pod uwagę, jak niedawno studio zostało przejęte. Ale w tym momencie spekulujemy ponad miarę. Życzymy ludziom z Firewalk Studios wszystkiego najlepszego w przyszłości i mamy nadzieję, że nadal znajdą pracę w branży gier wideo.