Wsparcie ultraszerokiego zasięgu i prywatne lobby PvE są już dostępne.
Warhammer 40,000: Kosmiczny Marines 2 wydał dużą aktualizację na wrzesień 2024 r., wprowadzającą obsługę ultraszerokiego ekranu dla graczy PC i prywatne lobby PvE, a także wiele innych funkcji i poprawek.
Budżet na Kosmiczny Marines 2 podobno było mniej niż o połowę mniej Zagłada wiecznaco jest szokujące dla wielu fanów. Gra otrzyma nowe misje, tryby, mapy, wrogów i broń w nadchodzących miesiącach, jak wcześniej opisano w planie od Saber.
Zobacz pełne informacje o poprawce Warhammer 40,000: Kosmiczny Marines 2 Wersja 3.0 poniżej:
TRENDY
Plotka: GTA 6 wewnętrznie opóźnione do 2026 roku, Jason Schreier nie może potwierdzić ani zaprzeczyć (jeszcze)
Krążą gorące plotki na temat Grand Theft Auto 6 i wiele osób nie chce, żeby okazały się prawdą.
Przeczytaj więcej
Nowe funkcje
- Arena Sparingowa Hubnowa specjalna arena na Battlebarge dostępna w trybach Operacji i Wiecznej Wojny, na której gracze mogą rywalizować w przyjacielskim trybie PvP z członkami swojego oddziału.
- Obsługa ultraszerokiego ekranu dla komputerów PC
- Tryb prywatny dla trybu operacyjnego która daje graczom możliwość rozgrywania operacji w pojedynkę z botami lub u boku jednego znajomego, bez konieczności dobierania ich do losowych graczy w trakcie misji.
- Dodano Co nowego i Wiadomość dnia
- Dodano opcję resetowania niestandardowych ustawień kolorów
Poprawki rozgrywki i równowagi
- Narzędzie do znakowania został zaktualizowany:
– Poprawiona responsywność i wygoda sterowania Social Wheel za pomocą myszy
– Wyłączono niepotrzebne obiekty, które nie wymagały podświetlania i źle z nim współpracowały
– Kilka drobnych poprawek błędów - Pięść energetyczna: Znacznie zwiększono obrażenia zadawane w pełni naładowanymi atakami
- Ciężka plazma: Bazowa amunicja zwiększona o 5. Obrażenia od wybuchu radious zwiększone. Owerheat na strzał drastycznie zmniejszone z 50 do 30 dla strzałów ładowanych i z 20 do 15 dla strzelania podstawowego. Obrażenia podstawowe nieznacznie zwiększone o 10%.
- Ze Stimami przywrócić kwestionowane zdrowie oprócz faktycznego uzdrowienia
- Wyrzutnia granatów amunicję można teraz uzupełniać tylko za pomocą skrzynek z amunicją i nie można jej uzupełniać z nieskończonego zasobnika z amunicją
Kampania
Trudność:
- Agresywność wrogów na poziomie trudności Weteran w kampanii została zmniejszona, aby zapewnić lepsze wrażenia z rozgrywki dla jednego gracza.
- Zdrowie gracza na poziomie trudności Weteran w kampanii zostało nieznacznie zmniejszone, aby zrekompensować agresywność SI i aktualizacje zarządzania pancerzem
Boty:
- Zniesiono różne ograniczenia, dzięki czemu boty mogą być bardziej pomocne i skuteczne, ale nie muszą pokonywać gry za gracza
- Boty będą teraz pomagać zoanthropom strzelającym skupionym pociskiem, gdy gracz je zaatakuje.
- Znacznie złagodzono ograniczenia dotyczące wykańczania wrogów przez boty, zamiast pozostawiać tę kwestię graczowi, aby zmniejszyć irytację.
- Boty mogą teraz pomagać w realizacji celów Gargoyle
– Naprawiono szereg błędów związanych z blokowaniem się botów
– Naprawiono błąd, przez który botom mogło zabraknąć amunicji do broni bez magazynka
Tryb operacyjny
- Zmodyfikowano zasady reżysera AI i pojawiania się wrogów Chaosu w trybie Operacji:
– Maksymalna liczba Tzaangorów z Tarczą na arenie w tym samym czasie została zmniejszona z 10 do 4
– Maksymalna liczba snajperów kultystów na arenie w tym samym czasie została zmniejszona z 10 do 3
– Maksymalna liczba Tzaangorów na arenie w tym samym czasie została zmniejszona z 30 do 20
– Maksymalna liczba Rubric Marines z Boltgunami na arenie w tym samym czasie została zmniejszona z 8 do 5
– Maksymalna liczba Rubric Marines z Warpflamerami na arenie w tym samym czasie została zmniejszona z 4 do 3 - Zaktualizowano Perfect Parry, teraz przywraca pancerz za zabijanie minorisów, a nie tylko za przeciwdziałanie ich specjalnym atakom
- W sprawie Broń blokowa i szermiercza, błąd został naprawiony w idealnym oknie parowania dla broni szermierczej. Teraz ma 20 ramek okna dla idealnego parowania i 10 sław podatności na koniec animacji, zamiast 30 ramek idealnego parowania dla pełnej animacji, jak było pierwotnie zamierzone.
- Klasa szturmowa: Podstawowe obrażenia od uderzenia w ziemię zwiększone o 30%
- Wzmocnienie pancerza wypadki ze zniszczalnych skrzyń zdarzają się teraz rzadziej (czas odnowienia wydłużony z 30 do 60 sekund)
PVP
- Ulepszony system pojawiania się graczy. Powinno to utrudnić zabijanie osobników w fazie tarła
- Przeprojektowano wyrzutnię haków Vanguarda w trybie PvP. Zamiast całkowitego ogłuszenia, teraz oszołomienie przeciwnika i znaczne jego spowolnienie.
Sztuczna inteligencja
- Zmniejszona zdolność wszystkich postaci AI do ogłuszania wrogów atakami dystansowymi
- Celność wrogów walczących na dystans jest zmniejszona podczas atakowania spoza ekranu, a celność wrogów walczących na dystans jest zmniejszona podczas atakowania graczy walczących wręcz
- W sprawie Hormagaunty I Tzaangory: Obrażenia w walce wręcz zadają teraz określoną ilość obrażeń zamiast usuwać 1 cały segment pancerza na atak
- Zoantrop:
– Zwiększono czas oszczędzania obrażeń od krzyku psychicznego z 0,5 s do 2 s, aby zapobiec obrażeniom od jednego strzału
– Obrażenia od krzyku psychicznego zmniejszone z 11 do 8
– Efektywny zasięg krzyku psychicznego zmniejszono z 50 do 40 m
– Zasięg rzucania Krzyku psychicznego zmniejszono o 10 m - Jędza: – Zmniejszono obrażenia zadawane przez atak rozpryskowy Fleshborera z 1 do 0,5
– Zmniejszono obrażenia zadawane przez atak rozpylaczem Flashborer z 0,3 do 0,1 - Wojownik Tyranidów z Pożeraczem: Obrażenia od pocisku zmniejszone z 0,9 do 0,6 na pocisk
- Rubryka Marine z Warpflamerem: – Ikona ognia – obrażenia zmniejszone z 9 do 6
– Zmniejszono obrażenia zadawane przez miotacz ognia z 6 do 4 na strzał.
– Obrażenia od strzelającego miotacza ognia zmniejszone z 6 do 4 na pocisk Zdrowie zmniejszone o 10% - Rubryka Marine z Boltgunem: – Obrażenia od ataku rozpryskowego zmniejszone z 1,5 do 1
– Obrażenia od precyzyjnego strzału (z czerwonym wskaźnikiem) zmniejszone z 4 do 2 na pocisk
– Zmniejszono częstotliwość teleportacji używanych do odłączania graczy, aby byli mniej irytujący w walce. Zdrowie zmniejszono o 10% - Tzaangor z tarczą: HP znacznie zmniejszone
- Rzeźnik:
– Zaktualizowano fazę wściekłości, Carnifex staje się szybszy i bardziej agresywny
– Zmniejszono częstotliwość drwin
– Naprawiono błąd, przez który jego atak stożkiem cierni nie wystrzeliwał pocisków - Tyran Roju: – Zdrowie nieznacznie wzrosło.
– Odporność na materiały wybuchowe i broń melta zwiększona o 20%.
Personalizacja
- Naprawiono kolor ikony dla kolorów Administratum Grey, Auric Armour Gold i Celestra Grey
- Naprawiono kilka problemów z domyślnymi kolorami, które są błędne w niektórych rozdziałach (tj. Iron Warrior Losers)
- Prawy nagolennik relikwia Vanguard część teraz wymaga 29 zwycięstw zamiast 36
- Dodano wzór kolorów o nazwie „Wzór nagolenników” umożliwiając graczowi osobne dostosowanie dolnej i górnej połowy nogi
Mapy
- Naprawiono kilka problemów, które uniemożliwiały graczom postęp w niektórych poziomach
- Naprawiono wiele drobnych problemów z kolizjami
- Zmodyfikowano gęstość i czas trwania burzy pyłowej w działaniu silnika balistycznego
- Zmodyfikowano czasy strzałów Heldrake’a na mostku podczas operacji Reliquary
- Dostęp do prób jest teraz możliwy za pośrednictwem Hypnomat w Armoury
Ogólne poprawki dla Space Marine 2
- Naprawiono błąd, w wyniku którego zmiana wyposażenia w trakcie operacji przywracała zdrowie
- Ulepszona reakcja na umiejętność Jump Pack
- Naprawiono kilka problemów w wersjach próbnych
- Naprawiono błąd, w wyniku którego w niektórych rzadkich przypadkach sterowanie przestawało działać po wykonaniu ruchu kończącego
- Naprawiono błąd, przez który gracz nie otrzymywał danych o pancerzu od Hellbrute’a, który pojawił się w portalu chaosu
- Naprawiono błąd powodujący, że opis profitu Vanguard „Adrenaline Rush” pokazywał 1% zamiast rzeczywistych 10%
- Naprawiono spam komentatorów w trybie Eternal War
- Naprawiono wiele sposobów duplikowania amunicji w trybie operacyjnym
- Naprawiono błąd, przez który wyrzutnia haków była anulowana, jeśli nakładała się na nią mała geometria
- Naprawiono błąd, przez który taktyczna umiejętność ZEMSTA IMPERATORA nie działała ze spalaczem plazmowym.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego kilka broni mogło przywrócić więcej niż tylko faktyczne zdrowie (np. Meltas, broń obszarowa itp.)
- Naprawiono kilka problemów powodujących utratę zapisów
- Naprawiono niezidentyfikowany głos na końcu opowieści, który został przypisany niewłaściwej postaci.
- Wiele drobnych poprawek i udoskonaleń interfejsu użytkownika
- Wiele drobnych poprawek i ulepszeń animacji
- Poprawki lokalizacji
Warhammer 40,000: Kosmiczny Marines 2 została wydana 9 września 2024 r. na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Gra przyciągnęła ponad 2 miliony graczy w dniu premiery.