Wyjdź z pióra w Echoes of Wisdm, korzystając z naszego przewodnika krok po kroku.
Spis treści[Hide][Show]
Legend of Zelda: Echa mądrości tak naprawdę zaczyna się od uwięzienia Zeldy. Nasza ulubiona księżniczka to gwiazdor — przejmiesz nad nią bezpośrednią kontrolę, a jej moce są bardzo, bardzo różne. Zamiast używać miecza, strzał i bomb Linka, będziesz kopiować stoły, łóżka i krzaki, aby uciec.
Rozgrywka w Zeldie jest tak inna, że chcieliśmy dokładnie opisać, co musisz zrobić, aby uciec. Jeśli masz problemy z sekwencją otwierającą lub po prostu potrzebujesz pomocy w zrozumieniu sterowania, oto jak uciec z Hyrule Casle na samym początku Echa Mądrości.
Jak uciec z pierwszej komórki
Na początku Echa MądrościZelda zostaje uwięziona w lochach Hyrule przez fałszywe wersje króla i jego doradców. Aby uciec z zamku i uniknąć egzekucji, musisz poznać podstawy nowych umiejętności Zeldy. Ma specjalną różdżkę zwaną Tri Rod. Po zakończeniu scenki przerywnikowej z Tri – twoją wróżkową towarzyszką – musisz wykonać następujące czynności, aby uciec z celi.
TRENDY
Plotka: GTA 6 wewnętrznie przełożone na 2026 rok, Jason Schreier nie może potwierdzić ani zaprzeczyć (jeszcze)
Krąży krążąca plotka o Grand Theft Auto 6, której ludzie nie chcą, aby była prawdziwa.
Przeczytaj więcej
- Skorzystaj z Tri Rod Do 'Uczyć się' [Hold ZR] przy stole w celi Zeldy.
- Naciskać [Y] przywołać Echo stołu.
- Połóż stół po lewej stronie, aby wspiąć się na wysoką drewnianą półkę, a następnie drugi, aby przeskoczyć przez szczelinę w ścianie.
Prowadzi to do korytarza pełnego strażników. Jeśli cię złapią, Zelda zostanie umieszczona z powrotem w swojej celi. Będziesz musiał ponownie uruchomić sekcję od początku.
Jak przekraść się przez korytarz strażnika
Nie chcesz alarmować strażników, więc Zelda musi zostać poza ich zasięgiem wzroku.
- Utwórz schody (miejsce trzy echa Stołu) w pobliżu szafek, aby wspiąć się na górę i dotrzeć na szczyt. Więcej szczegółów znajdziesz na powyższym obrazku.
- Idź w lewo — powinieneś znaleźć się nad pierwszym strażnikiem. Przejdź obok niego i zeskocz na świecące skrzynie. Jeszcze raz „Ucz się” [Hold ZR] aby odblokować Echo drewnianej skrzynki.
Możesz użyć echa drewnianej skrzynki, aby zablokować i uwięzić patrolujących strażników po lewej stronie – lub możesz po prostu trzymać się za jednym z nich, gdy poruszają się w górę, a następnie w lewo. Dopóki ich nie dotkniesz, możesz podążać i unikać wykrycia.
Następnie spotkasz dwóch strażników stojących obok siebie i patrzących w górę. Będą rozmawiać o rozbijaniu garnków. Przejdź obok nich i wejdź po drabinie. Przejdź po drabinie i przejdź przez beczki, a znajdziesz świecące garnki. Dowiedz się Echo zamku Hyrule — będziesz go potrzebować, aby robić postępy.
Z przodu strażnik patrzy w prawo. Jedynym sposobem na uniknięcie ich jest przekradnięcie się. Przywołaj garnek [Hold D-Pad Right to select a new Echo] i rzuć go na północ od strażnika. Następnie biegnij na południe, podczas gdy strażnik będzie prowadził dochodzenie. Przejdź w lewo i spotkaj kolejnego strażnika.
Patrole ostatniej straży w górę i w dół. Rzuć garnek w górę, a następnie zakreśl w dół i w lewo, podczas gdy strażnik będzie badał dźwięk. Jeśli cię zauważą, możesz szybko przełączyć się na echo z drewnianej skrzynki i ustawić je tak, aby zablokowało im drogę — lub po prostu biegnij dalej, aby dotrzeć do wyjścia.
W kolejnym pomieszczeniu pojawi się Impa i pomoże Ci. Pokona strażników, ale Zelda nadal musi sama uciec.
Nawiguj po korytarzu z krzewami i łóżkami
Na górze Zelda będzie musiała się nauczyć Dekoracyjne echo krzewu. Wejdź w interakcję ze świecącą doniczką w pomieszczeniu, aby ją odblokować. Wejdź po drabinie po lewej stronie i umieść dwa echa krzewów ozdobnych, aby utworzyć most nad szczeliną wśród zielonych roślin.
Przejdź przez most, który zrobiliśmy w lewo, a następnie przejdź przez kolejny mały most (x2 Krzew ozdobny), aby dotrzeć do echo starego łóżka. Naucz się tego, a następnie wykorzystaj go do stworzenia kolejnego mostu.
Po lewej stronie zobaczysz jedno łóżko wiszące nad półką. Umieść jeszcze dwa echa starego łóżka, aby utworzyć pomost do okna wyjściowego w lewym górnym rogu pomieszczenia. Można także utworzyć ścieżkę schodów od dołu. W Echoes of Wisdom zawsze istnieje wiele sposobów rozwiązywania zagadek — więc nie myśl, że nasze rozwiązanie jest jedyne.
Dziedziniec i ucieczka ze studni
Na zewnątrz, na dziedzińcu, użyj [R] wykonać obrót, który rozbije krzewy i trawę. Przetnij krzaki, aby dotrzeć do studni i wskoczyć do środka. Wnętrze studni to Twoja pierwsza sekwencja przewijania w bok.
W studni popłyń w dół, a następnie w górę na suchy ląd. Po lewej stronie użyj tego, czego się nauczyłeś przywołać stół Lub echo starego łóżka i wejdź na małą półkę. Dalej, naucz się echa głazu. Głaz to ciężka skała, która tonie po umieszczeniu w wodzie.
Przesuń głaz za burtę i do wody. Następnie musisz dowiedzieć się, jak przejść przez ten mały zbiornik wodny. Wygląda na trudne? Tam są wiele sposobów przedostać się. Korzystaliśmy z echo starego łóżka aby stworzyć most do pływającej skrzyni, po czym wskoczyliśmy na półkę po lewej stronie.
Następnie znajdziesz barierę składającą się z trzech drewnianych skrzyń. Aby oczyścić ścieżkę, przywołać echo głazu i umieść go na skrzyni. Ciężar głazu zmusi skrzynię do zatonięcia, umożliwiając Zeldie pływanie w dół i w górę, aby wyjść z tej sekwencji przewijania w bok.
Opuszczając studnię, Zelda natknie się na: rosnący rozłam. Zbiegnij na dół i w prawo, wskakując do płynącej wody, by uciec przed rosnącą szczeliną. Gdy znajdziesz się w wodzie, prąd wyniesie Zeldę z zamku. Właśnie uciekłeś z lochu! Teraz masz całe Hyrule do uratowania.