Fani nie wydają się szczególnie zmartwieni, ale jednak.
Według użytkownika X Genki, Noriaki Okamura, producent Metal Gear Solid Delta: Pożeracz Wężyprzeprasza fanów za brak konkretnej daty premiery gry. Według Okamury studio nie chce składać fanom obietnic, których nie będzie w stanie dotrzymać, ale twórcy ciężko pracują nad tytułem.
Konami nie spieszyło się z przerobioną grą, modyfikując modele postaci i lokalizacje przy użyciu Unreal Engine 5. Przeprosiny przyjęte przez fanów były w dużej mierze życzliwe, a wielu graczy z radością czekało na możliwie najbardziej dopracowany produkt końcowy.
Nadchodzący remake wydanego w 2004 roku remake'u tytułu z 2004 roku Metal Gear Solid 3: Pożeracz węży, Metal Gear Solid Delta: Pożeracz Węży ukaże się na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X/S.
Akcja tytułu rozgrywa się w latach 60. XX wieku, w szczytowym okresie zimnej wojny. Bohater Naked Snake ma za zadanie infiltrować dżunglę w głębi sowieckiej Rosji, aby uratować naukowca nuklearnego. Oryginalna gra jest uważana za jedną z najlepszych gier wideo wszechczasów.
Konami również ciężko pracuje Kolekcja Metal Gear Solid Master, tom 2udostępniając aktualizację w zeszłym miesiącu.
„Mieliśmy porty HD Metal Gear Solid 1, 2 I 3 – lub, przepraszam, tak naprawdę nie dla 1, ale dwa pozostałe” – powiedział Okamura. „Ale większość tytułów wydanych później nie ma istniejącego portu HD, z którego moglibyśmy skorzystać. Niektóre są w jakości HD, ale to wszystko byłyby naprawdę duże tytuły. Wiąże się to z własnym zestawem problemów.
„Więc biorąc pod uwagę wszystkie te czynniki przy ustalaniu składu, coś w rodzaju „co w tym jest?” lub pytania typu „jak długo będzie opracowywany i kiedy zostanie wydany”, minie trochę czasu, zanim uzyskamy jasny obraz, ale kiedy to zrobimy, damy Ci znać”.