Za wszystkim nie stoi żaden straszak, Ubisoft po prostu majstruje.
Insider Gaming opublikowało nowy raport na ten temat Cienie Assassin’s Creeda wielką tajemnicą, którą odkryli, jest to, że nie ma wielkiej tajemnicy.
W swoim raporcie dają jasno do zrozumienia, że Ubisoft w ogóle nie planuje usuwania Yasuke z gry. The Assassin’s Creed Zespoły deweloperów pracują nad rozwiązaniem historycznych i kulturowych problemów związanych z grą. Będą więc zmieniać historię i portret Yasuke, a także poprawiać zarówno duże, jak i małe szczegóły historyczne
Teraz, ze względu na rozprzestrzenianie się dezinformacji w Internecie, trudno było dowiedzieć się, na co tak naprawdę Japończycy narzekali w związku z tą grą. Zgłosiliśmy, że japoński rząd nie wydawał się szczególnie zaniepokojony grą, co wynikało z wyciszonej odpowiedzi agencji rządowych na pytanie o tytuł.
TRENDY
Plotka: GTA 6 wewnętrznie przełożone na 2026 rok, Jason Schreier nie może potwierdzić ani zaprzeczyć (jeszcze)
Krąży krążąca plotka o Grand Theft Auto 6, której ludzie nie chcą, aby była prawdziwa.
Przeczytaj więcej
Z perspektywy czasu to podsumowanie wydarzeń autorstwa YouTubera Ryuuku Sensei wydaje się najbardziej wiarygodne. Jeśli przyjmiemy, że jego tłumaczenia i interpretacje są prawdziwe, japońscy gracze nie są wściekli, że Yasuke jest w grze lub że jest grywalną postacią. Są jednak oburzeni twierdzeniami Ubisoftu, jakoby ciężko pracowali, aby wiernie oddać okres historyczny, a także dostrzegli, że gra zawiera wiele nieścisłości.
Ryuuku Sensei potwierdził, że twierdzenie, że Yasuke był samurajem, stanowiło problem. Jednak japońscy gracze byli również niezadowoleni z tak drobnych szczegółów, jak położenie pałeczek w posiłku. Jak się okazało, twórcy Ubisoftu umieścili pałeczki w scenie tak, jak zrobiliby to Chińczycy, a nie Japończycy. Tak więc głównym problemem były tak naprawdę rażące nieścisłości, które Japończycy postrzegali jako rażącą charakterystykę ich kultury i sprzeczne z twierdzeniami, że przeprowadzili szeroko zakrojone badania.
A jeśli to prawda, to naprawdę jest to katastrofalna wpadka. Historycy chwalili wcześniej firmę Ubisoft za historyczną dokładność Assassin’s Creed tytuły. Dali także jasno do zrozumienia, że obok tej dokładności Ubisoft zręcznie wykorzystał licencję artystyczną. Za całą rozmowę, którą Ubisoft zawsze chciał wygłosić Assassin’s Creed w feudalnej Japonii strasznie grzebali w tej piłce.
Źródła Insider Gaming zdają się potwierdzać ten scenariusz. Twierdzą, że Ubisoft poszedł na skróty i spieszył się z uzyskaniem podglądów oraz tworzeniem wersji, aby dotrzymać terminów. Sprowadzili także historyków i konsultantów, aby zweryfikowali dokładność na późniejszym etapie prac, zdecydowanie później w porównaniu z innymi Assassin’s Creed zawody sportowe.
Ale nie potrzebowaliśmy tłumacza, żeby to zrozumieć Cienie Assassin’s Creed wyraźnie nie był gotowy na wydanie w 2024 roku. Insider Gaming twierdzi, że twórcy również powiedzieli swojemu kierownictwu, że potrzebują pewnego opóźnienia. Jednak kierownictwo Ubisoftu wyznaczyło im ścisły harmonogram rozwoju, co ostatecznie okazało się dla firmy poważnym błędem.
Nie jest niespodzianką, że Ubisoft ma teraz zamiar poddać się przeglądowi zarządu, w związku z spadkiem cen akcji i niepokojem wśród akcjonariuszy upublicznionym. Jesteśmy pewni, że nadal będą w stanie dostarczyć Cienie Assassin’s Creed w 2025 roku. Jednak długoterminowa przyszłość Ubisoftu stoi pod znakiem zapytania z powodu tego i innych ogromnych błędów.