Kto zatem jest pierwszy w kolejce do Valorant Rhythm Heaven?
Riot Games udostępniło ogromną aktualizację na temat Valorant i jego przyszłości.
Nie mniej niż Anna Donlon, szefowa Cenienie Studios weszło na scenę podczas wczorajszego Unreal Fest Seattle 2024, aby to ogłosić Cenienie przenosił się do Unreal 5. Klip z prezentacji Donlona udostępnił użytkownik Twittera Valorant Leaks & News. Jednak firma Epic przesłała także całe wydarzenie na YouTube, więc możecie obejrzeć ten klip w ramach tej prezentacji tutaj.
W klipie Donlon ujawnił również, że Riot Games planuje „rozszerzyć wszechświat Valorant o nowe grywalne doświadczenia”. Całkowicie wygląda na to, że Riot zamierza naśladować własną strategię Epic Games mającą na celu zmianę własnego tytułu usługi na żywo, Fortnitena platformę.
TRENDY
Plotka: GTA 6 wewnętrznie przełożone na 2026 rok, Jason Schreier nie może potwierdzić ani zaprzeczyć (jeszcze)
Krąży krążąca plotka o Grand Theft Auto 6, której ludzie nie chcą, aby była prawdziwa.
Przeczytaj więcej
W rzeczywistości nie jest to nawet w najmniejszym stopniu subtelne. Ogłoszono epickość Doświadczenia w Fortnite w zeszłym roku, z trzema bardzo różnymi trybami gry Fortnite które mogą wyraźnie oznaczać różne gry. LEGO Fortnite to gra survivalowa z mechaniką gry Lego, Wyścigi rakietowe jest zręcznościową grą wyścigową i Festiwal Fortnite'a to gra rytmiczna.
Czy naprawdę jesteśmy gotowi uzyskać Cenienie Wyścigi w przyszłości? Niekoniecznie, gdyż Riot Games ma różne specjalizacje wśród swoich studiów. W ramach Riot Forge Riot wydał kilka spinoffów Liga Legend gry, takie jak RPG akcji Łowca Magówtytuł Metroidvanii Konwergencjai tak, gra rytmiczna zwana Hextechowa zamęt. Fani teraz z niecierpliwością czekają 2XKOspinoff bijatyki stworzony przez inny zespół Riot wraz z Radiant Entertainment.
Riot Games może planować, że te różne gry typu spin-off nie będą sprzedawane oddzielnie Cenienieale być spakowane jako różne tryby gry. A to może oznaczać, że można w nie grać za darmo, ponieważ tak właśnie zrobiło Epic Fortnite.
Wiemy już, że fani chcieliby mieć darmową bijatykę, Cenienie licencji, czy nie, i mógłby to być ogromny eksperyment, gdyby społeczność starszych bijatyk była skłonna przyjąć grę o wysokim profilu z pełnym modelem usług na żywo. Inne gry, które już stworzyli, jak taktyczny RPG czy Metroidvania, wydają się nie pasować do tego modelu monetyzacji. Ale może Riot Games jest zainteresowane tym eksperymentem.
Biorąc jednak pod uwagę, że Riot musiał niedawno zamknąć inicjatywę Riot Forge, wierzymy, że będą realizować tylko pomysły, co do których mają pewność, że przyniosą zysk. Zobaczymy więc, jak te zapowiedzi się sprawdzą. Ale hej, przynajmniej możemy rozsądnie oczekiwać Cenienie zostanie zaktualizowany dla następnej generacji PlayStation i Xbox. Wiemy, że to uaktualnienie pojawi się najpierw na PC, a co jeśli ta ulepszona wersja trafi na Switch 2?
W międzyczasie możesz obejrzeć prezentację Unreal Fest Seattle 2024 lub przeczytać poniższy zapis komentarzy Donlona.
„Wycisnęliśmy dosłownie każdą uncję wszystkiego, co mogliśmy wycisnąć z UE 4, więc teraz przechodzimy na UE5, co nie jest łatwym zadaniem, gdy gra jest grą świadczoną na żywo, ale z pewnością jest to konieczne.
Ta aktualizacja nie zmieni znacząco wyglądu i działania Valorant, przynajmniej nie od razu. Ale oto co mogę powiedzieć.
W Riot jest wielu programistów, którzy są niesamowicie wdzięczni za to, co Unreal pozwolił nam zrobić dla graczy. W Riot jest wielu programistów, którzy są bardzo podekscytowani tym, co UE5 może dla nas zrobić w przyszłości.
Być może ci programiści pracują nad czymś, o czym nie mogę rozmawiać. Być może ci twórcy zastanawiają się nad sposobami rozszerzenia uniwersum Valorant o nowe grywalne doświadczenia. Być może czujemy się bardzo szczęśliwi, że mamy do dyspozycji wszystko, co UE5 może zaoferować.
I może jesteśmy bardzo podekscytowani faktem, że ponieważ wybraliśmy Unreal do Valorant, możemy bardzo łatwo przenosić naszych twórców, naszą technologię i wszystko wokół, aby odkrywać te całkowicie hipotetyczne, nowe doświadczenia.
Być może w przyszłości zobaczycie mnie lub kogoś z mojego zespołu z zupełnie innym rodzajem prezentacji. Ale cokolwiek będzie dalej, możesz na nas liczyć, że będziemy nadal pracować, aby zapewnić naszym graczom jak najlepsze doświadczenia. Wiemy, że Epic i Unreal podzielają nasze cele i emocje związane z przyszłością gier. Tak naprawdę nasz związek dopiero się zaczyna”.