Nawet jeśli jesteś dorosły, prawdopodobnie powinieneś odejść od tej rzekomej historii sukcesu Metaverse.
Nowy, hitowy raport zawiera szokujące nowe stwierdzenia na temat jednej z największych platform gier wideo na świecie, Roblox.
Uruchomiony w 2006 roku, Roblox umożliwia użytkownikom tworzenie gier i doświadczeń oraz udostępnianie ich lub granie w gry stworzone przez innych użytkowników. Sama gra jest bezpłatna, ale zakupy w grze, które umożliwiają tworzenie gier i inne korzyści, generują jej zyski. Gra jest dostępna na Windows, urządzenia mobilne, Meta Quest, Xbox One i PlayStation 4.
Teraz nowy raport Hindenburg Research przedstawił szokujące wyjaśnienie, dlaczego tak się dzieje Roblox to zła inwestycja. I dochodzą do tego wniosku, ujawniając, jak bardzo są okropną firmą.
TRENDY
Plotka: GTA 6 wewnętrznie przełożone na 2026 rok, Jason Schreier nie może potwierdzić ani zaprzeczyć (jeszcze)
Krąży straszna plotka na temat Grand Theft Auto 6, której ludzie nie chcą, aby była prawdziwa.
Przeczytaj więcej
Hindenburg Research specjalizuje się w „kryminalistycznych badaniach finansowych”. Ich praca polega na badaniu firm dla świata finansów, sprawdzając, czy ich liczba jest na odpowiednim poziomie i czy nie angażują się w nielegalną działalność. Twierdzą również, że pomagali agencjom rządowym, takim jak SEC i DOC, w prowadzeniu dochodzeń w sprawie przestępstw finansowych.
Od lat krążą raporty o tym, jak niebezpieczne jest to rozwiązanie Roblox jest dla dzieci. To, co odkrył Hindenburg, jest naprawdę godne ubolewania, ale jeśli śledzi się firmę od lat, wszystko zgadza się z wcześniejszymi doniesieniami.
Hindenburg przeprowadził eksperyment, zakładając nowe konto. Odkryli, że nowi użytkownicy mogą niemal natychmiast być narażeni na mowę nienawiści, obrazy genitaliów i inne nieodpowiednie treści.
Ale głównym spostrzeżeniem Hindenburga jest to Roblox kłamie inwestorom i społeczeństwu na temat ich rentowności i wzrostu. Jak zauważył Hindenburg, od chwili wejścia na giełdę firma konsekwentnie traci pieniądze. Jako taki, Roblox musi pokazać inwestorom, że ich wskaźniki radzą sobie dobrze, aby zapobiec ich opuszczeniu spółki i upadkowi firmy z dnia na dzień.
Hindenburg odkrył, że zawyża liczbę codziennych aktywnych użytkowników (DAU), dodając wiele kont, o których wiadomo, że są własnością jednej osoby. Roblox kłamał również, że nie jest w stanie sprawdzić tych kont, i zachowuje prawdziwe dane dla siebie.
Hindenburg uważa również, że firma kłamie na temat godzin zaangażowania, czyli ilości czasu spędzanego przez graczy w grze. Liczby, które udostępniają inwestorom, również wprowadzają w błąd, ponieważ jest ich dużo Roblox gry są zaprojektowane tak, aby były AFK. Gry Away From Keyboard pozwolą graczom opuścić grę, podczas gdy boty będą nadal grać za nich.
AFK to uznana mechanika i gatunek gier, ale w tym kontekście Roblox przedstawia tę aktywność AFK jako zaangażowanie organiczne. Hindenburg znalazł także boty Roblox które sztucznie zawyżają zarówno DAU, jak i godziny zaangażowania.
Chociaż głównym celem tego raportu powinno być Robloxpowinno rodzić pytania, dlaczego Microsoft i Sony pozwoliły na to na swoich platformach. Warto zauważyć, że firmy takie jak Nintendo, Valve i Epic nie stworzyły platform Roblox dla swoich zawodników. Sony dodało je na PlayStation 4 jeszcze w zeszłym roku, ignorując sygnały ostrzegawcze dotyczące bezpieczeństwa dzieci.
Jakoś, Roblox przez te wszystkie lata udało mu się uniknąć odpowiedzialności. Prace Hindenburg Research mogą w końcu odstraszyć inwestorów, a także zaalarmować władze o potencjalnych przestępstwach.
Jeśli chodzi o nas, graczy, nie wydaje się rozsądne kontynuowanie gry Robloxnawet jeśli sam jesteś dorosły i wiesz, co robisz.