Rozwiązuj tajemnicze zagadki Gerudo Sanctum, korzystając z naszego pełnego przewodnika po lochach.
Spis treści[Hide][Show]
Tonące piaski Święty Gerudo Lochy nie spowalniają Cię Legend of Zelda: Echa mądrości — zwłaszcza jeśli korzystasz z tego przewodnika, aby osiągnąć postęp. W tym nieliniowym lochu jest mnóstwo zagadek, ale największym problemem jest zagadka z posągiem. Będziesz musiał ustawić dwa posągi, aby odblokować drzwi i zatopić morze piasku. Dowiedz się, jak pokonać każdy etap lochu, korzystając z naszego przewodnika krok po kroku poniżej.
Więcej przewodników Echoes of Wisdom:
Przewodnik po lochach Jabul Ruins | Suthorn Ruins Przewodnik po lochach | Szef łącza oszusta | Sejsmiczny szef kości skokowej | Ucieczka z lochów zamku Hyrule | Pokonanie potworów z plaży Suthorn | Lokalizacja Wróżkowej Butelki | Świetna bajkowa lokalizacja | Porady i wskazówki dotyczące wiązania | Przewodnik po koniach | Zadania poboczne na prerii Suthorn | Jak zdobyć Bombfisha | Przewodnik po wschodniej świątyni
Przewodnik po lochach Gerudo Sanctum
Wejdź do szczeliny, aby uzyskać dostęp do Święty Gerudo loch. W pierwszym pomieszczeniu będziesz musiał przeskoczyć niewielką szczelinę, wspinając się pomiędzy podmuchami wiatru. Możesz skakać podczas wspinaczki. Wejdź na górę, idź w lewo i użyj Wiązania na głazie, aby zablokować wiatr.
- Opcjonalny pokój skrzyniowy: W holu wejściowym idź w lewo, aby dotrzeć do opcjonalnego pokoju. Płytki podłogowe ożyją. Unikaj ich, tak aby uderzyły w ścianę, a pojawi się skrzynia. Skrzynia zawiera x20 rupii.
Zdobycie Małego Klucza: W pierwszym pomieszczeniu lochu dotrzesz do zamkniętych drzwi. Idź w prawo od punktu orientacyjnego, aby wejść do pokoju zagadek. Pokonaj dwa nietoperze, a następnie użyj wiązania na dużej dźwigni. Pociągnij go z powrotem, a następnie wbiegnij na przenośnik taśmowy – umieść Stare Łóżko, aby wskoczyć i przebiec przez niebieską bramę.
W kolejnym pomieszczeniu znajduje się ściana z dwoma uchwytami. Użyj Bind i pociągnij, aż ścianka przesuwna się otworzy. Przejdź przez nie i zbierz Mały Klucz. Wróć do zamkniętych drzwi, aby kontynuować. Przez zamknięte drzwi poznaj echo Statuy Węża. W następnym pomieszczeniu zostaniesz zamknięty z dwoma przeciwnikami Mothula. Pokonaj ich i zbierz echo, a następnie przejdź przez drzwi po lewej stronie.
Zejdź do bocznego pokoju przewijania. Aby przedostać się przez piasek, przywołaj echo Holmilla, aby przekopało się przez piasek. Będziesz mieć dostęp do opcjonalnej skrzyni ze złotym jajkiem.
Dwa hołdy i mapa lochów
Za pokojem Caromodillo dotrzesz do dziwnych drzwi z dwoma miejscami na trybuty. Odblokuj tutaj punkt nawigacyjny — jest tam kolejna ściana, którą możesz otworzyć za pomocą wiązania po prawej i normalnych drzwi po lewej.
Lewe drzwi i odblokowanie mapy lochów: Lewe drzwi prowadzą do pokoju walki Poe. Pokonaj upiornego Poe — użyj Spętania, aby przytrzymać go w miejscu dla swoich potworów, lub wciągnij go we własny ogień, aby go uszkodzić. Pokonaj go i poznaj echo. Po zniszczeniu pojawi się skrzynia z mapą lochów.
- Zdobycie posągu jastrzębia: Zejdź na dół, podążając lewą ścieżką, aby całkowicie opuścić loch. Pojawi się Link zewnętrzny — podążaj za nim! Po drodze zapadnięta skrzynia. Użyj Binda, aby go wyciągnąć i otrzymać x20 rupii.
Idąc na górę, użyj Binga na jednym z uchwytów na wieży, aby ją pociągnąć i ustawić drabinę prowadzącą na górę. Wejdź po drabinie i złap skrzynię z 50 rupiami.
Wejdź na szczyt lochów Sanctum, aby znaleźć kolejny punkt orientacyjny. Użyj Działka Wiatrowego, aby oczyścić piasek na południu i odsłonić skrzynię zawierającą Kamień Potwora. Wydmuchaj piasek w prawo, a następnie podążaj właściwą ścieżką aż do kolejnej wieży. Obróć wieżę tak, aby drabina była wyrównana, a następnie wejdź na górę, aby zdobyć Echo Statuy Jastrzębia.
- Zdobycie posągu kota: Dzięki posągowi możesz teraz cofnąć się i ponownie wejść do lochu. Wejdźmy prawymi drzwiami zewnętrznymi. Są drzwi z bramą czasową i zamkniętymi drzwiami.
Pociągnij za dźwignię i przebiegnij przez bramę czasową — po drugiej stronie znajdziesz wrogów Gibdo i świecące echa posągu kota. Naucz się tego! Odsuń posąg kota na bok, wejdź korytarzem i przygotuj się na trudniejszą walkę.
Szef: Link do oszusta
Link do oszusta powraca ze swoim łukiem! Istnieje wiele sposobów na odbicie łuku Linka — naciśnij [R] obracać się, aby odbijać strzały, lub używać skrzyń, głazów lub Działka Wiatrowego, aby odrzucać strzały.
- Aby ułatwić zadawanie obrażeń Linkowi, przywołaj potwora, a następnie wyceluj i złap go Spętaniem. Kiedy jest uwięziony, przesuń go, aby twoje potwory mogły zaatakować. Przywoływanie bloków wodnych tutaj nie pomoże. Po prostu znikną, gdy Link ich dotknie. Wrzucanie linku do dziur również nie działa.
Chwyć link za pomocą Wiązaćprzyzwij twardego potwora, takiego jak Poziom. 2 Moblina następnie przytrzymaj go w miejscu, aż zostanie zniszczony. W drugiej fazie pojawią się trzy linki. Obowiązują te same zasady. Pokonaj ich, a zdobędziesz Łuk Mocy. Będąc w formie wojownika, Zelda może teraz strzelać strzałami [X].
Zdobycie posągu słonia
Opuść pomieszczenie, aby dotrzeć do sekcji przewijania bocznego. Dowiedz się Kopiec Żuków I Echo chrząszcza — i zobaczysz szczelinę, do której nie możesz dotrzeć. Użyj Formy Wojownika i Strzały, aby zniszczyć błoto nad szczelinami.
Przejdź do dużego pomieszczenia z przenośnikami taśmowymi i miotaczami ognia. Idź w prawo i przywołaj echa Boulderów, aby zablokować płomienie. Zrób to samo, aby dotrzeć do prawego górnego rogu i poznać Echo posągu słonia. Nie przegap skrzyni z Małym Kluczem w pobliżu posągów!
- Korzystanie z małego klucza: Wróć do małych kluczowych drzwi, które minęliśmy wcześniej – przed walką z Linkiem. Wróć, aby znaleźć sekretną ścianę. Pociągnij go Bindem, by dotrzeć do pokoju z zagadkami.
Pokój Zagadek Ognia: W tym pokoju musimy rozpalić trzy paleniska. Zelda może łatwo dotrzeć do dwóch z nich, ale lewy górny kocioł zostanie zgaszony przez działo wiatrowe. Aby pozbyć się armaty, zniszcz skrzynię lub stań jak najbliżej i strzel Bindowi przez ścianę, a następnie wrzuć Działo Wiatrowe do bezdennej otchłani.
Zapal wszystkie trzy, a pojawi się wskazówka. Wskazówka dotyczy Statuy Jastrzębia, którą już zdobyliśmy!
Rozwiązanie zagadki hołdu
Wróć do Pokoju Tribute – możesz się teleportować z powrotem – i otwórz sekretną ścianę po prawej stronie. W jednej ze stert piasku znajduje się opcjonalna skrzynia (zawierająca sól kamienną x10) i wskazówka. Usuń cały piasek z okolicy za pomocą Działka Wiatrowego. Wskazówka dotyczy posągu słonia. Mamy już wszystkie informacje potrzebne do rozwiązania zagadki.
- Rozwiązanie zagadki hołdu: Umieść echo Statuy Słonia w lewym gnieździe, a echo Statuy Jastrzębia w prawym gnieździe.
Przez drzwi pociągnij za wtyczkę, aby obniżyć poziom piasku w dużej części lochu. Przejdź przez otwarte przejście po prawej stronie – przez wtyczkę – aby dotrzeć do Big Key Room.
- Duży pokój na klucze: W dużym pokoju z kluczami Zelda musi obrócić wszystkie pierścienie, tak aby pasowały do wskaźnika na dole. Zacznij od przesunięcia niebieskiego pierścienia za pomocą kółka w lewym dolnym rogu. Wyrównaj pierścień z linią, aby go obniżyć.
- Zielony pierścień jest trochę trudniejszy. W tym przypadku użyj pokrętła, aby przesunąć linię wskaźnika tak, aby znajdowała się w lewo lub w prawo (pod kątem 90 stopni), a następnie użyj Bind na uchwycie, aby przeciągnąć ją na miejsce.
- Kiedy wszystkie trzy pierścienie zostaną opuszczone, Zelda może zebrać duży klucz.
Idź na górę, aby dotrzeć do Duży klucz drzwi i otwórz je, aby rozpocząć walkę z bossem.
Szef: Mogryf
Mogryf jest ostatnim bossem lochu. Aby zadać obrażenia temu bossowi, zwab latające stworzenie w posągi — możesz wygenerować posągi echa lub skorzystać z posągów znajdujących się już na arenie. Ogłusz go i zadaj obrażenia. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszym przewodnikiem po bossie Mogryph.
Pokonaj bossa, aby ukończyć loch i zarobić całość Pojemnik na serce. Dzięki temu Zelda ma pełne, dodatkowe serce — Ty także zarobisz x5 Kryształów Potęgi a Tri awansuje. Jeśli dotrzesz Poziom 4obniżysz koszt energii potężnych potworów echa.
Ukończenie Gerudo I Zorze lochy odblokowują następny loch Zamek Hyrule. Zasadniczo pójdziesz prosto na środek mapy i uratujesz pochłaniane miasto. Czwarty loch czeka na ciebie, więc złap wszystkie stoły, jakie możesz. Następnie zajmiemy się Królem-Oszustem.