Dyrektor Brookhaven planował coś dziwnego Remake Silent Hill 2 czy jego biuro jest w ogóle możliwe. Wśród wielu zagadek znalezionych w jego biurze znajduje się dziwny sejf w rogu pokoju, który gracze muszą otworzyć, aby przejść dalej krytyczną ścieżkę gry. Ta łamigłówka wymaga rozwiązania kilku innych zagadek związanych ze szpitalem, a także znalezienia sposobu na odszyfrowanie symboli wyrytych na przyciskach. Na szczęście potrafię dokładnie opisać, jak to wszystko zrobić! Ten poradnik pokaże graczom, jak rozwiązać zagadkę Bezpiecznego Gabinetu Dyrektora Remake Silent Hill 2.
Więcej przewodników po remake'u Silent Hill 2
Pełna lista osiągnięć i trofeów | Jak długi jest remake Silent Hill 2? | Jak zapisać | Wood Side Apartments Pokój 206 Kod sejfu | Przewodnik po łamigłówkach z szafką na monety Wood Side | Apartamenty Blue Creek Pokój 307 Radio Puzzle Przewodnik | Apartamenty Blue Creek Pokój 210 Przewodnik po łamigłówkach dla ptaków | Pokój w apartamentach Blue Creek 202 Przewodnik po łamigłówkach | Przewodnik po zegarze w apartamentach Blue Creek | Przewodnik po walce z bossem Głowa Piramidy | Kod bezpieczeństwa Jacks Inn | Przewodnik po trofeach Resztki | Gdzie znaleźć dźwignię podnośnika garażowego | Jak zdobyć strzelbę
Jak rozwiązać zagadkę bezpiecznego sejfu reżysera w remake'u Silent Hill 2
Sejf znajduje się w Gabinecie Dyrektora na południowym krańcu drugiego piętra szpitala Brookhaven. Gdy znajdziesz pokój, idź do rogu pokoju na lewo od biurka z ręką manekina na nim. Wejdź w interakcję z czerwoną kurtyną, by odsłonić sejf.
Chociaż kod do sejfu jest taki sam na każdym przejściu i na każdym poziomie trudności łamigłówki, będziesz musiał naprawić szóste miejsce w sejfie, zdobywając przycisk sejfu, który jest zamknięty w magazynie dyrektora. Klucz do tego pokoju zdobędziesz z puzzli znalezionych na biurku dyrektora. Zadaniem tej łamigłówki jest znalezienie 3 bransoletek ukrytych w całym szpitalu, a następnie wyświetlenie sekwencji liczb, gdy wszystkie zostaną umieszczone na ramieniu. Sprawdź pełny przewodnik Gameranx, gdzie znaleźć wszystkie bransoletki i jak ukończyć łamigłówkę z rękami w biurze dyrektora.
Oto podstawowy podział wszystkich lokalizacji Bransoletek:
- Zakrwawiona bransoletka: Idź do damskiej szatni na drugim piętrze, aby zdobyć zgiętą igłę, a następnie udaj się do prysznica na pierwszym piętrze, aby wziąć rurkę medyczną. Połącz te przedmioty i użyj ich na odpływie w aptece, aby zdobyć klucz konserwacyjny. Użyj go w obszarze basenu, aby opróżnić basen. Rozbij ścianę z wyciągniętym na nią okiem w głębokim końcu basenu, aby znaleźć Bransoletkę.
- Oznaczona bransoletka: Zdobądź klucz do pokoju L1 z pokoju pielęgniarek, a następnie udaj się do pokoju L1 na drugim piętrze. Wejdź przez okno i wejdź do pomieszczenia gospodarczego. Wespnij się przez dziurę w ścianie i zejdź do Pokoju z dokumentacją medyczną na pierwszym piętrze. Oznaczona bransoletka znajduje się w rogu tego pokoju, obok prześcieradła.
- Brudna bransoletka: Idź na trzecie piętro i znajdź pokój D1. Wprowadź kod zamka szyfrowego pokoju D1 4-37-12 otworzyć kłódkę i wejść do pokoju. Pod kocem na łóżku znajdziesz Filthy Bransoletkę.
Przynieś wszystkie te bransoletki z powrotem i załóż je na ramię w kolejności malejącej: Bransoletka zakrwawiona, Bransoletka naznaczona i Bransoletka brudna. Obróć te bransoletki aż do kodu 92 – 45 – 71 zostaje ujawnione. Ręka się otworzy i będziesz mógł zdobyć klucz do magazynu dyrektora.
Przejdź przez drzwi po prawej stronie biurka i użyj klucza, aby je otworzyć. Wewnątrz pomieszczenia znajdują się dwie ważne części bezpiecznej układanki: przycisk sejfu i półka na książki. Możesz podnieść Button z małego stolika, a regał znajduje się po lewej stronie tego stołu. Będziesz musiał ponownie ułożyć książki we właściwej kolejności, aby dowiedzieć się, jaką liczbę reprezentuje każdy z symboli na sejfie.
Na grzbiecie książek znajdują się rysunki, które umieszczone w odpowiednich miejscach przedstawiają ziejącego ogniem tygrysa. Na dole każdej księgi znajdują się również symbole alchemiczne. Wykorzystamy te elementy, aby wskazać prawidłową kolejność książek w celu zreformowania obrazu. Ta sekwencja jest taka sama na każdym przejściu i na każdym poziomie trudności łamigłówki. Pod każdą książką znajduje się również numer, co oznacza, że każdemu numerowi odpowiada symbol, którego będziesz używać w przypadku Sejfu.
Zamówienie książki: 🜖 ♄ ♃ ♂ ☉ ♀ ☿ ☽ 🜂
Mając księgi w odpowiedniej kolejności, wróć do Sejfu i włóż Przycisk do otwartego slotu. Będziesz teraz musiał wprowadzić kod, który był na ręce, 92 – 45 – 71z Symbolami Alchemicznymi. Spowoduje to otwarcie sejfu, w którym znajdziesz notatkę oraz klucz na dach.
Bezpieczny kod: 🜂♄ – ♂☉ – ☿🜖
Teraz wiesz, jak w pełni ukończyć łamigłówkę Bezpieczne biuro dyrektora Brookhaven Remake Silent Hill 2. Bądź na bieżąco z Gameranx, aby uzyskać więcej aktualności, aktualizacji i przewodników Remake Silent Hill 2 a także inne świetne gry w przyszłości.