Wydaje się, że gra wideo radzi sobie lepiej niż film akcji na żywo.
Phil Spencer udostępnił małą aktualizację dotyczącą Marvel’s Blade.
Podzielił się tym oświadczeniem na platformie mikroblogowej Meta, Threads:
„Gratulacje dla Arkane z okazji 25-lecia studia. Bardzo mi się podobało nadrabianie zaległości i obserwowanie twoich postępów w Blade.”
Arkane obchodziło tę uroczystość w połowie tego miesiąca i aby uczcić tę okazję, dyrektor artystyczny Sébastien Mitton stworzył cyfrowy obraz przedstawiający bohaterów gier Arkane. Na obrazie tym pojawił się sam Blade, co przypomina fanom, że kolejny krok studia w zdobywanie licencji na popkulturę będzie ogromny.
Może się wydawać, że była to dość przypadkowa aktualizacja, ale Spencer i Microsoft w ogóle mogli odczuć potrzebę udostępnienia tej aktualizacji.
A to z powodu zamieszania, jakie wydaje się mieć miejsce u ich licencjobiorcy Marvel Studios w związku z ich filmami aktorskimi Ostrze film. Jak donosi Deadline, funkcja Mahershala Ali ogłoszona w 2019 roku została usunięta z oferty firmy na rok 2025.
Przez cały czas produkcji tego filmu zgłaszano problemy produkcyjne. Wiemy przynajmniej, że film zyskał i stracił już dwóch reżyserów z rzędu, odpowiednio Bassama Tariqa i Tanna Demange.
Krążek plotek jest pełen obrzydliwych historii o polityce Alego i wielu fałszywych startach, ale nie będziemy ich tutaj przedstawiać. Przyznajemy, że krążą plotki, jakoby Wesley Snipes mógł ponownie zagrać tę postać w MCU po dobrze przyjętym epizodzie w niedawnym filmie Deadpoola i Wolverine’a.
Niezależnie od tego, jak potoczy się projekt filmowy i przyszłość Blade’a w MCU, Arkane i Microsoft zdecydowanie chciały dać fanom znać, że są głęboko zaangażowani w produkcję swojego projektu Blade i są na dobrej drodze do rozpowszechnienia go w kinach. linię mety.
To z pewnością dziwna sytuacja, będąca lustrzanym odbiciem tego, jak Avengersi Marvela I Strażnicy Galaktyki Marvela gry wydane przez Square Enix nie wykorzystały sukcesu filmów, na których powstały.
Teraz wygląda na to, że Marvel otrzyma lekcję, jak stworzyć odpowiedni projekt Blade od producenta gier wideo, a nie na odwrót. Oczywiście chcemy, aby zarówno film Blade, jak i gra wideo wyszły dobrze, ale w obecnej sytuacji jest to gra wideo, której fani Daywalkera muszą wyczekiwać.