Podziwiamy poświęcenie Dragamiego.
Dragami Games nadal bardzo chce dalej pracować Piła łańcuchowa Lollipop RePOP.
Dyrektor generalny Dragami Games, Yoshimi Yasuda, udostępnił tę wiadomość na Twitterze:
„Zaczęliśmy planować i opracowywać nową, dużą zawartość dla LOLLIPOP CHAINSAW RePOP!
Chcemy mieć pewność, że będzie to coś, w co każdy będzie chciał zagrać, dlatego poinformujemy Cię, kiedy będziemy gotowi do rozpoczęcia prac nad grą.
Będziemy nadal dodawać kostiumy, więc wypatrujcie nowych kostiumów!”
Wiemy więc, że nadchodzą kostiumy i że nie są one nową, dużą zawartością, nad którą pracuje Dragami Games. Choć firmy Dragami Games nie było stać na przywrócenie oryginalnych, licencjonowanych kostiumów z gry, widzimy, że z łatwością mogą stworzyć podobne kostiumy, które odpowiadają wszelkim „zainteresowaniom”, jakie fani chcieliby zobaczyć w grze.
Na razie nie mamy informacji o tym, czy się udało Piła łańcuchowa Lollipop RePOP odkąd ukazał się nieco ponad miesiąc temu. Yasuda ujawnił, że w pierwszym tygodniu sprzedał się w ponad 100 000 egzemplarzy. Ponieważ jednak nie wiemy, ile kosztowało stworzenie remake'u i w jaki sposób Dragami otrzymał wsparcie finansowe na założenie sklepu, nie jest to wystarczająca informacja, aby stwierdzić, czy odniósł on sukces, czy nie.
Premierę tę przerwały problemy techniczne na wszystkich platformach, ale jak już informowaliśmy, Dragami pilnie aktualizuje fanów i proponuje poprawki do gry. Musimy również podkreślić, że podczas gdy gracze byli otoczeni dezinformacją, tzw RePOP wersja faktycznie działa i gra lepiej niż oryginalna gra.
Być może niektórzy gracze po prostu nie pamiętają, chociaż podejrzewamy, że niektórzy o tym mówią Piła łańcuchowa Lollipop tak naprawdę nie grali w oryginał na PlayStation 3 ani Xbox 360. Bo gdyby tak zrobili, wiedzieliby, że gra zawsze była w pewnym stopniu niedopracowana, ale była nieco mniej dopracowana w porównaniu do innych gier Grasshopper Manufacture, które powstały w tym samym ramy czasowe.
Dużo Piła łańcuchowa LollipopAtrakcyjność zdecydowanie wynikała z koncepcji gry, podczas gdy Suda51 pokazał, że potrafi stworzyć lepsze pętle dotyczące walki i projektowania gier w tytułach takich jak Cienie Potępionych i Nigdy więcej bohaterów szereg.
Jeśli już, to jest to jeden z powodów mieszanego odbioru Piła łańcuchowa Lollipop RePOP było to, że nie zrobiło to wystarczająco dużo, aby rozwiązać problemy z grą. Ale jak widzimy teraz, braki Dragami Games pod względem budżetu i możliwości nadrabiają duchem.
Mamy nadzieję, że Dragami odniesie sukces finansowy Piła łańcuchowa Lollipop RePOP. Chcemy, żeby na czas dostosowali grę do współczesnych standardów i byli w stanie to zrobić Piła łańcuchowa Lollipop sequele i gry typu spinoff, a także nowe, oryginalne gry. Mamy nadzieję, że cała ciężka praca, jaką włożyli w projekt, w odpowiednim czasie zaprocentuje.