Nie wiedziałbyś w czym tkwi problem, gdybyś w to nie zagrał.
Call of Duty: Black Ops 6 wydaje się, że jak dotąd jego start był udany. Nadal nie ma wystarczającej liczby recenzji, aby stworzyć metascore MetaCritic, ale wczesne recenzje i zapowiedzi były pozytywne.
Ale w środku kampanii pojawia się interesująca kwestia. Jak ujawnił Lucius Ignatius w najnowszym odcinku podcastu K Asante The Gaming Circle, Treyarch podjął dziwną decyzję, która pozbawiła go przyjemności czerpania przyjemności z części fabularnej gry dla jednego gracza.
Najwyraźniej w połowie kampanii fabularnej będziesz musiał nagle zagrać w tryb Zombie. Lucjusz wyjaśnił, że istnieje wyjaśnienie, które ma sens dla tej historii.
Problem w tym, że tryb Zombie tak bardzo różni się od konwencjonalnej kampanii fabularnej serii lub trybu wieloosobowego, że było to wstrząsające doświadczenie dla Lucjusza Ignatiusa. Czuł, że nie będzie w stanie ruszyć do przodu, jeśli faktycznie nie wejdzie w tryb Zombie i nie opanuje go do perfekcji.
Lucius mówi, że jest zdenerwowany i zdezorientowany, czy przyczyną problemu jest jego własna gra, czy może jest to błąd związany ze skalowaniem trudności, który Activision może załatać na czas. Ale jak to wyjaśnia, sposób, w jaki dodano tryb Zombie, wydaje się niezgodny z tym Call of Duty'aKampanie dla pojedynczego gracza zwykle kończyły się niepowodzeniem.
To właśnie tutaj gospodarz K Asante podzielił się ciekawym spostrzeżeniem. Z odcinka oficjalnego podcastu Xbox usłyszał, że twórcy planują skupić się na nieaktywnych graczach, którzy mogli zapomnieć lub całkowicie przegapić tryb Zombie.
Dlatego włączyli go do głównej gry, aby wprowadzić lub ponownie udostępnić te tryby tym, którzy wygasli lub nowym graczom. K Asante sugeruje również, że programiści planowali specjalnie pod kątem nowych lub powracających graczy, którzy przychodzą z subskrypcji Game Pass.
Biorąc pod uwagę, że to Call of Duty'a był rozwijany przez cztery lata, wygląda na to, że został dodany stosunkowo niedawno. Dlatego nawet tak wcześnie Activision już wprowadza zmiany w swoich grach, mając na uwadze nowy status własnego programisty Microsoft.
Z czasem dowiemy się, czy sposób, w jaki Activision to wprowadziło, zostanie dobrze przyjęty przez graczy, czy też będą się w większości czuć jak Lucjusz Augustus. Następnie będziemy potrzebować kilku dni, aby sprawdzić, czy wpłynie to na recenzje i meta-wyniki, takie jak MetaCritic. Co najważniejsze, Microsoft będzie chciał sprawdzić, czy to zadziała w przypadku wygaśnięcia gry i wypróbowania innych trybów przez nowych graczy.
Można jednak widzieć zalety tego wyboru zarówno jako decyzji biznesowej, jak i twórczej. Wyobrażamy sobie, że Treyarch i Raven są dumni ze wszystkiego, co zbudowali w tej grze i chcą, aby gracze tego wszystkiego wypróbowali. Jeśli uda im się przekonać więcej graczy do wypróbowania Zombie, czy to wszystko będzie tego warte? Czy może to być nowa normalność na przyszłość Call of Duty'a zawody sportowe? Są to rzeczy, na które warto zwrócić uwagę podczas oceny Call of Duty: Black Ops 6sukces i wpływ.