Czarne Operacje 6 widzi długo oczekiwany powrót trybu Zombie oparte na rundach z serii z Terminusem. Podobnie jak wiele map z przeszłości tego trybu, to więzienie na wyspie zawiera szczegółowe Easter Egg z zadania głównego, które stanowi kontynuację historii Dark Aether. Ta misja obejmuje wiele walk z bossami i pewne kroki, które, jeśli się nie powiodą, całkowicie zrujnują twoją bieg. Gracze będą chcieli wiedzieć, jak pokonać tę ekspansywną misję i uciec z wyspy. Ten przewodnik pokaże graczom, jak ukończyć Easter Egg w głównym zadaniu Terminus Czarne Operacje 6 Zombie.
Jak ukończyć jajko wielkanocne z głównego zadania Terminusa w grze Black Ops 6 Zombie
Jak prawie wszystkie inne Easter Egg Questy Call of Duty'a Zombie, pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to włączyć zasilanie. Terminus nie ma ani jednego wyłącznika zasilania, ale są 3 generatory AMP, które musisz aktywować w Strażnicy, Kwaterach Mieszkalnych i Laboratorium Bio. Podążaj za znacznikami celów, aby znaleźć te generatory. Gdy wszystkie generatory będą aktywne, wejdź do wody w Bio Lab i podnieś pochyłą windę, aby uzyskać dostęp do maszyny Pack-a-Punch i oficjalnie rozpocząć zadanie główne.
Zdobądź Beamsmashera
Pierwszym krokiem głównego zadania Terminusa jest zdobycie DRI-11 Beamsmasher, zupełnie nowej Cudownej Broni dostępnej wyłącznie na mapie. Jest kilka sposobów na zdobycie tej broni. Masz losową szansę na zdobycie broni przez Mystery Box, chociaż możesz użyć Wonderbar Gobblegume, aby uzyskać 50/50 szans na zdobycie tej broni lub Ray Gun. Masz także szansę zdobyć tę broń w skrzyniach z nagrodami z prób SAM i szafkach w Zbrojowni. Możesz także otrzymać go za darmo z Meteor Easter Egg.
Chociaż wszystkie te metody dają losową szansę na zdobycie Cudownej Broni, istnieje misja Easter Egg, która pozwala zbudować Beamsmasher. Gameranx ma pełny przewodnik na temat budowy Beamsmashera na Terminusie, ale tutaj przedstawimy uproszczony opis. Będziesz musiał znaleźć 3 części i zanieść je do stołu warsztatowego w Biurze Badawczym w pobliżu Rec Yard.
- EMF Fob: Zdobądź Dead Wire na dowolną broń i strzel w 5 skrzynek z bezpiecznikami. Pierwsze 3 pudełka znajdziesz wchodząc na górę pochyłej windy. Ostatnie dwa znajdują się w pomieszczeniach mieszkalnych nad generatorem AMP i po przeciwnej stronie tej ściany. Po wystrzeleniu wszystkich skrzynek z bezpiecznikami drzwi do Biura Badawczego zostaną otwarte. Wewnątrz znajduje się zombie ciało Anyi Tonovsky. Zastrzel ją, a upuści brelok EMF.
- Rezonator wielofazowy: Po zdobyciu breloka EMF udaj się do Sea Tower i otwórz obudowę z przymocowanym do niej ramieniem, aby znaleźć rezonator wielofazowy. Zanieś go z powrotem do Biura Badawczego i włóż do maszyny po prawej stronie ciała Tonovsky'ego. Teraz włącz 3 laptopy. Jeden znajdziesz w Magazynie, drugi na zewnątrz Komunikacji, a ostatni na szczycie schodów prowadzących z Doków. Gdy wszystkie zostaną aktywowane, wróć do komputera, do którego podłączony jest Resonator. Porównaj symbole na laptopach z lewą tablicą, aby dowiedzieć się, jaką liczbę reprezentuje każdy symbol. Następnie podłącz te liczby do równań na prawej tablicy, aby znaleźć 3-cyfrowy kod komputera. Możesz także zapłacić Peckowi 5000 Esencji, aby otrzymać kod i uniknąć liczenia. Po wprowadzeniu kodu zakończ rundę i podnieś Rezonator.
- Amunicja AMP: Udaj się na wyspę Castle Rock na wschodnim krańcu mapy i umieść rezonator pod niebieską kulą. Poczekaj, aż kula wystrzeli zombie, a następnie zabij tego zombie. Upuszczą kulę energii, którą musisz podnieść i przynieść do kuli. Powtarzaj tę czynność, aż kula opuści wyspę Castle Rock. Podnieś Rezonator i udaj się na południową wyspę, Crab Island. Znajduje się tu zielona kula. Umieść rezonator pod tą kulą i powtórz proces, który wykonałeś na Castle Rock Island. Gdy kula opuści, zabierz Rezonator na Wyspę Świątynną i powtórz proces z fioletową kulą. Po dostarczeniu wystarczającej ilości kul energii do tej kuli, pojawi się amunicja AMP.
Zanieś wszystkie części do stołu warsztatowego w Biurze Badawczym, aby zbudować Beamsmasher.
Znajdź dysk twardy i uwolnij Nathana
Teraz, gdy masz już Beamsmashera, czas znaleźć dysk twardy, który powie ci, gdzie znaleźć brata Mayi, Nathana. Przedmiot ten można znaleźć w jednej z pułapek macek rozsianych po mapie. Sugeruję, abyś nie korzystał z żadnej z tych Pułapek aż do tego etapu, ponieważ istnieje wskazówka, która powie Ci, która z nich ma dysk twardy. Kiedy Pułapka z Mackami zostanie użyta po raz pierwszy, otwór wentylacyjny zakrywający Pułapkę zostaje zniszczony. Na mapie znajduje się jedna pułapka, która ma już zniszczony otwór wentylacyjny, nawet jeśli go nie aktywowałeś. To jest pułapka z dyskiem twardym.
Pułapka z uszkodzonym otworem wentylacyjnym zmienia się w każdej grze, więc pamiętaj, aby sprawdzić każdą Pułapkę za każdym razem, gdy grasz w Terminus. Po wyśledzeniu prawej Pułapki aktywuj ją, a następnie strzelaj w Macki za pomocą Beamsmasher, aż dysk twardy spadnie na podłogę. Podnieś go i dodaj do swojego ekwipunku.
Udaj się do Stacji Strażniczej, czyli pomieszczenia odrodzenia, w którym znajdziesz Dziobaka i Straussa. Daj dysk twardy Peckowi, a po kilku sekundach dowiesz się, gdzie znaleźć Nathana w laboratorium biologicznym.
Podejdź do dużego cylindra w centrum BioLaboratorium i wejdź w interakcję z oknem, by znaleźć Nathana. Aby uwolnić go z przechowalni, będziesz musiał znaleźć 3-cyfrowy kod. Chociaż liczby zmieniają się w każdej grze, w przypadku tych liczb są takie same.
Pierwszy numer znajdziesz w Pomieszczeniach przesłuchań. Spójrz przez okno na dole schodów i odczytaj godzinę. Pierwsza liczba to liczba, którą minęła wskazówka godzinowa. Na przykład, jeśli krótsza wskazówka zawiera się w przedziale od 4 do 5, pierwszą liczbą w kodzie jest 4.
Następny numer znajdziesz w Mess Hall. Obok drzwi prowadzących do Rec Yard znajduje się tablica korkowa z przypiętymi do niej plikami papierów. Na planszy znajduje się także karta do gry. Numer na karcie to druga liczba. W mojej grze dostałem asa, co oznacza, że liczba wynosi 1.
Na koniec idź do pokoju inżynieryjnego i poszukaj na ścianie słupka z informacją o liczbie dni od ostatniej kontuzji. Zapisana tutaj liczba jest ostatnią cyfrą kodu.
Wróć do kapsuły Nathana i wprowadź kod, aby ją odblokować. Teraz wokół kapsuły znajdują się 4 zawory zwalniające. Każdy gracz w grze musi podejść do jednego z nich, a wszyscy musicie przytrzymać przycisk interakcji, aby otworzyć kapsułę. Jeśli grasz solo, wystarczy, że przekręcisz jeden z zaworów.
Pokonaj Nathana
Kiedy Nathan zostaje uwolniony, staje się jasne, że nie można go już uratować, ponieważ został przemieniony w Amalgamat. Rozpocznie się walka z bossem, gdy wszystkie drzwi do Bio Lab zostaną zamknięte. Walczy dokładnie tak samo jak Elitarny Zombie, chociaż nie zostanie spowolniony przez alternatywny tryb ognia Beamsmashera i ma znacznie więcej zdrowia. Podobnie jak w przypadku zwykłych amalgamatów, jego ruch chwytania wyleczy go, jeśli ty lub inne Zombie zostaniesz złapany, więc pamiętaj, aby go unikać. Upewnij się, że nie oddalasz się od niego za bardzo, gdyż jeśli nie będzie mógł Cię zaatakować, po prostu zacznie zjadać Zombie.
Sugeruję, abyś miał broń Epic Rarity, Ray Gun lub Beamsmasher ulepszoną do poziomu 1 Pack-a-Punch. To da ci szansę na walkę z Nathanem. Jeśli uda ci się zdobyć broń jeszcze potężniejszą to zdecydowanie to zrób, bo jeszcze bardziej ułatwi to walkę. Z mojego doświadczenia wynika, że Beamsmasher poziomu 2 Pack-a-Punch może szybko pokonać Nathana, jeśli jesteś pomiędzy rundami 10. a 20. Pistolet Pack-a-Punch GS45 strzela wybuchowymi kulami, jak klasyczny Mustang i Sally, i świetnie sobie z tym radzi. szef również. Po prostu atakuj Nathana i uważaj na fale Zombie wokół ciebie, aby mieć pewność, że nie zostaniesz nagle zaatakowany i będziesz mógł pokonać tego bossa bez problemu.
Kiedy Nathan zostanie pokonany, odtworzy się scenka przerywnikowa wyznaczająca połowę pisanki z głównego zadania Terminus.
Uruchom ponownie system SAM
Gdy scenka dobiegnie końca, wskocz do wody pod ciałem Nathana, aby znaleźć kartę kluczową, która będzie Ci potrzebna do znalezienia węzłów mocy, aby ponownie uruchomić system AI na wyspie.
Aby znaleźć Węzły, udaj się do wraku statku na zachodnim krańcu mapy przez dziurę w boku statku, aby znaleźć drabinę. Wejdź do sekretnego pokoju z dwoma cylindrami na stole. Kiedy jeden z węzłów zostanie podniesiony, drzwi się zamkną i będziesz musiał wyeliminować wszystkie zombie, które wejdą do małego pomieszczenia, aby uciec. Nosząc Node, nie będziesz mógł biec sprintem, więc możesz go upuścić, jeśli potrzebujesz dodatkowej mobilności, aby przetrwać.
Po uwolnieniu będziesz musiał przenieść węzły do dwóch z 3 możliwych lokalizacji i przymocować je do rury. Pierwszy z nich znajduje się bardzo blisko wraku statku i można go znaleźć na zachodnim krańcu Wyspy Krabów.
Następny znajdziesz w Dokach, tuż pod Sea Tower.
Ostatni z nich znajduje się w rejonie Jaskiń Morskich, na ścieżce na prawo od Speed Cola.
Po podłączeniu dwóch węzłów do otwartych rur system SAM zostanie ponownie uruchomiony i zaoferuje pomoc w ucieczce z wyspy.
Zhakuj anteny
Wróć do wartownicy i zabierz od Pecka urządzenie hakerskie, aby rozpocząć kolejny krok. Wokół Morza otaczającego więzienie znajdują się 3 anteny boi, do których możesz włamać się za pomocą tego urządzenia. Anteny te możesz zhakować podchodząc do nich i przytrzymując przycisk interakcji przez około 5 sekund. Można je hakować w dowolnej kolejności. Po zhakowaniu pierwszej boi będziesz miał tylko 2 minuty na zhakowanie pozostałych dwóch, zanim będziesz musiał zacząć od nowa.
Jedna boja znajduje się na północny wschód od Wyspy Crabów.
Kolejny znajduje się pomiędzy Wyspą Krabów a Wrakiem Statku.
Ostatnią boję znajdziesz na wschód od Wyspy Świątynnej, aż do północnego krańca mapy.
Gdy wszystkie boje zostaną zhakowane, natychmiast udaj się do Laboratorium Bio…