Może to zostać naprawione po wydaniu, tak jak w przypadku pierwszej gry
Zgłaszane są problemy na Xbox Series X, problemy dotyczące wydajności i grafiki. Wydaje się, że kwestie te ograniczają się do Prześladowca 2ale zwracają uwagę na dość duży problem w przestrzeni gier konsolowych.
Granie na konsoli ma być uproszczoną rozrywką, jednak w ostatnich latach tak nie było. Można grać w gry w niskiej rozdzielczości i płynną liczbę klatek na sekundę, ale gry w wysokiej rozdzielczości i niestabilna liczba klatek na sekundę są nie do tolerowania. Błędne działanie może zrujnować grę, a to, co sprzedaje, to przeżycie. Jeśli będzie to złe doświadczenie, gracze raczej nie wrócą. Tech4Gamers poinformowało, że problem ten jest bardzo widoczny w Prześladowca 2.
Prześladowca 2 podobno boryka się z niestabilną liczbą klatek na sekundę, słabą grafiką i niespójnymi teksturami. OrfeasDourvas podzielił się na Reddicie, że wrażenia z gry nie były zbyt dobre, mimo że grafika wyglądała dokładnie tak, jak na zdjęciach. Od czasu do czasu jednak się zaśmiecało.
Według OrfeasaDourvasa wydajność VRR poprawiła liczbę klatek na sekundę, ale nie było to stałe 60 klatek na sekundę przez cały czas. Wydawało się, że zablokowanie go na 30 FPS zapewnia najlepsze wrażenia. Pierwsza gra również borykała się z problemami w momencie premiery. Zostało to jednak później naprawione w aktualizacji. Miejmy nadzieję, że podobnie będzie w przypadku drugiego meczu.
Jeśli chcesz przeczytać, jak twórcy Stalkera 2 uważają, że oficjalnie osiągnęli status złotej wersji, kliknij tutaj.