Można by pomyśleć, że z jakiegoś powodu nie wolno nam tego pokazywać.
Jez Corden podzielił się małą, ale podnoszącą na duchu aktualizacją na temat nadchodzącej gry o napadzie w trybie współpracy: Kontrabanda.
Jez mówił o tym podczas najnowszego odcinka podcastu Xbox Two. On i współgospodarz Rand al Thor 19 odpowiadali na pytania dotyczące gier Microsoftu po tym, jak Jez nagle ujawnił, że widział materiał alfa gry Playground Games Bajka.
Rand powiedział swoim słuchaczom, że Rare i Obsidian Entertainment prawdopodobnie nie są gotowe, aby pokazać swoje nadchodzące gry, Wiecznie dziki I Światy zewnętrzne 2odpowiednio. Ale potem Jez miał coś do powiedzenia na temat Avalanche Studios Kontrabanda.
Jez to potwierdził Kontrabanda z pewnością jest nadal w fazie rozwoju. Następnie wspomniał o tym w październiku ubiegłego roku, kiedy szef Microsoft Gaming, Phil Spencer, publicznie odwiedził kilka studiów gier wideo Microsoft. Sami relacjonowaliśmy wizytę Phila w Arkane Studios, aby sprawdzić Marvel's Blade. Pobieżne spojrzenie na konto Spencera w Threads pokazuje, że on również to sprawdzał Minecrafta studio Mojang, Rare i Wiecznie dzikii gry na placu zabaw dla obu Bajka I Forza Horizon.
Jez mówi, że Phil także pojechał do Avalanche Studios w całej Szwecji, żeby sprawdzić, co się dzieje Kontrabanda. Jez twierdzi również, że Avalanche rzeczywiście osiągnęło kamienie milowe w rozwoju, co stanowi dowód na to, że gra wciąż się rozwija. Następnie Jez wyraża opinię, że pandemia w wyjątkowy sposób zaszkodziła firmie Avalanche, ponieważ jej kraj bazowy, Szwecja, był jednym z krajów, które najbardziej ucierpiały.
I tak, z pewnością minęło kilka lat od wybuchu pandemii i kiedy WHO oświadczyła, że nie jest to już globalny stan nadzwyczajny dla zdrowia. Jez nie sugeruje, że ostatnio zaszkodziło to Avalanche, ale utrudniło rozwój Kontrabanda odkąd zaczęli nad tym pracować.
Wokół panuje duża niepewność Kontrabanda z innych plotek, które pojawiły się na ten temat w tym roku. Niedawno informowaliśmy, że zbiera pozytywne opinie, ale opóźniono go do 2025 r. Być może problem niekoniecznie dotyczy Avalanche (jest to ten sam Avalanche, który stworzył Słuszna przyczyna gry), ale z Kontrabandagatunek gry typu strzelanka typu heist.
W świetle ostrej rywalizacji pomiędzy grami typu Battle Royale i taktycznymi strzelankami, gry o napadach wydają się schodzić na dalszy plan. Starbreeze Studios ogłosiło niedawno, że będzie pracować i wydawać mniej na rozwój swojej charakterystycznej gry o napadzie, Dzień wypłaty 3po tym jak ich gra nie spełniła oczekiwań fanów, a co za tym idzie, ich własnych oczekiwań sprzedażowych.
Następnie Sony pracuje nad własną strzelanką o nazwie Fairgame$. Ostatni, o którym pisaliśmy Fairgame$najwyraźniej otrzymał pozytywne opinie, ale odzwierciedlał sytuację KontrabandaSony i jej deweloper, Haven Studios, na bieżąco informują o stanie gry. Inaczej Kontrabanda, Fairgame$ podlega dodatkowej kontroli w związku z jej powiązaniem Zgodaale prawdę mówiąc, to wszystko są wibracje i tak naprawdę nie wiemy, gdzie jest którakolwiek gra.
Wczesny sukces Helldivers 2 pokazuje, że nie jest tak, że gracze nie chcą już grać w strzelanki w trybie współpracy, ale istnieją powody, aby być sceptycznym, że rynek jest obecnie zainteresowany strzelankami z napadami. Nie mamy kryształowej kuli, żeby ci to definitywnie powiedzieć Dzień wypłaty 3, KontrabandaI Fairgame$z pewnością wszystkie odniosą sukces lub że wszystkie na pewno poniosą porażkę.
Jeśli Kontrabanda radzi sobie lepiej, niż wszyscy myślą, Microsoft mógł przynajmniej wkrótce pokazać nam nowy zwiastun, aby to udowodnić. Być może mogliby coś pokazać podczas nadchodzących The Game Awards, a może zachowają to na następną Xbox Developer Direct w styczniu 2025 roku.