Odtąd powinno być już tylko gładkie niebo.
Microsoft Flight Simulator 2024 przeżywa pierwszą wyboistą podróż od czasu swojej pierwszej premiery. Flight Simulator 2024 ukazał się 19 listopada i obiecywał wielkie rzeczy! Jednak wydanie największej i najdłużej działającej gry Microsoftu zostało naznaczone błędami logowania, błędami wizualnymi i awariami. Microsoft jednak dobrze wypuścił poprawki tak szybko, jak to możliwe.
Jak po raz pierwszy poinformowało VGC, początek gry Microsoft Flight Simulator 2024 był trudny. W chwili premiery wielu użytkowników nie mogło zalogować się na swoje konta i rozpocząć gry. Ci, którym udało się zalogować, musieli borykać się z błędami wizualnymi i awariami, gdy gry zaczęły się wczytywać. Microsoft szybko wypuścił poprawkę, najwyraźniej przytłaczająca popularność gry doprowadziła do przeciążenia serwerów. Coś, co Microsoft przewidział i na co próbował przygotować się za pomocą różnych testów obciążenia. Jednak to nie wystarczyło. Poprawka była w przygotowaniu i dotarła wystarczająco szybko.
Następnie niektórzy gracze zgłosili problemy wizualne, usterki, brakujące elementy ekwipunku i awarie. Firma Microsoft wydała kolejną łatkę rozwiązującą nowe problemy i obiecał trzecią w nadchodzących tygodniach, która jeszcze bardziej poprawi stabilność. Do tego czasu Microsoft wyłączył MSFS2020, który nie jest zawartością statku powietrznego dla Microsoft Flight Simulator 2024. Nadchodząca łatka z 9 grudnia umożliwi użytkownikom przełączanie różnych treści, aby pomóc w czasie uruchamiania, awariach i innych powiązanych problemach.
Jeśli dopiero zaczynasz korzystać z gry i chcesz poznać najnowsze problemy, kliknij tutaj.