Nigdy więcej nie krwawij dzięki jednemu z najlepszych artefaktów w Strefie.
Spis treści[Hide][Show]
The Dziwny orzech jest jednym z najlepszych artefaktów w STALKER 2 — ten dziwny przedmiot leczy krwawienie po założeniu i nie ma absolutnie żadnych wad. Chociaż wydaje się, że nie robi wiele po założeniu, szybko przestaje krwawić i to wystarczający powód, aby go założyć i nigdy nie puszczać. Nie napromieniowuje cię podczas noszenia i powoli regeneruje zdrowie w miarę upływu czasu, co czyni go przedmiotem zmieniającym zasady gry podczas bardzo długiej przygody w Strefie. Możesz zdobyć ten artefakt zaskakująco na początku swojej przygody, jeśli chcesz zejść daleko z utartej ścieżki.
T
Cz Dziwny orzech jest również niezwykle cenny. Warto 80 000 kupony, więc trzymaj się ich na deszczowy dzień, jeśli kiedykolwiek będziesz miał ochotę sprzedać przyjazną frakcję.
Przewodnik po najlepszych artefaktach | Dziwna lokalizacja nakrętki
The Dziwny orzech znajduje się w Wieże chłodnicze region — możesz dotrzeć do tego obszaru zaraz po odblokowaniu Region śmieci. Z osady Slag Heap udaj się na północny wschód, aż dotrzesz do regionu Cement Factory.
- Dziwna lokalizacja nakrętki: Idź do Wieża chłodnicza regionie, który jest dostępny po opuszczeniu Małej Strefy i dotrzyj do świecącej wieży chłodniczej w północno-wschodniej części mapy. Nazywa się to Ognisty wir Anomalny obszar.
- Na zewnątrz wiru ognia poszukaj upadłe strzałki która prowadzi do drabiny. Podążaj tą ścieżką do centrum obszaru anomalii, aby zebrać Dziwny orzech.
Wir Ognia rośnie i kurczy się, rozprzestrzeniając płonącą strefę wokół środka rusztowania. Po wejściu na pierwszą drabinę przebiegnij sprintem po rurze i przeskocz na drugą drabinę. Szybko wespnij się na górę, a następnie idź w lewo, przeskakując szczelinę, aby dotrzeć do bezpiecznej strefy.
Poczekaj, aż ogień się rozszerzy, a następnie osłabnie, po czym szybko biegnij z powrotem przez obszar, który właśnie opuściłeś. Biegnij po niepewnych platformach, aby dotrzeć na przeciwną stronę — przeciwna strona również jest bezpiecznym obszarem, więc ustaw się przed środkową ścieżką.
Aby zdobyć Weird Nut, przebiegnij środkową ścieżką i zeskocz na rusztowanie poniżej. Po zeskoczeniu na dół spójrz w dół i w prawy tylny róg. Znajduje się tam Weird Nut. Chwyć go i biegnij z powrotem, z dala od Ognistego Wiru.
Dotarcie do wieży chłodniczej Region
Na początku gry prawdopodobnie nie spotkałeś frakcji Wolność ani Obowiązek. Frakcja Obowiązkowa strzeże bramy prowadzącej do głównego obszaru Wież Chłodniczych Elektrownia Jądrowa Czarnobyl obszar mapy. Możesz zobaczyć ten obszar na swojej mapie. Poszukaj dwóch dużych okrągłych wież chłodniczych. Jeden z nich ma jasny punkt pośrodku. To tam musisz się udać.
Zapisz grę i podążaj drogami na północny wschód — o ile nie spotkasz wrogów, nawet gracze na początku gry będą mogli dotrzeć do tej części mapy. Obowiązek pozwoli ci przejść przez wojskowy punkt kontrolny bez problemu w Cementownia regionu, jeśli nie wybrałeś stron. Jest dużo, dużo później w historii, zanim wybierzesz, której frakcji stanąć po stronie, więc jeśli jesteś na początku gry, wkraczając do Wieża chłodnicza jest proste.
Co robi dziwny orzech?
The Dziwny orzech zatrzymuje narastanie krwawienia u gracza, gdy jest on wyposażony. Tak będzie zapobiegać skrajnemu krwawieniu I leczyć graczastatus krwawienia w bardzo krótkim czasie — to też jest tego warte 80 000 standardowe kupony. Dziwny orzech ma brak negatywu schorzeń, takich jak promieniowanie, więc nie ma powodu, aby nie nosić go w jednym z gniazd paska.
The Dziwny orzech to unikalny artefakt ze specjalnym opisem — w przeciwieństwie do Artefakt kompasuco powoduje maksymalne nagromadzenie promieniowania, Weird Nut jest całkowicie bezpieczny w noszeniu. Możesz także zamienić go na łatwy stos kuponów na bardzo wczesnym etapie historii. Na drodze do tego przedmiotu nie ma nic niebezpiecznego, jest po prostu mnóstwo anomalii. Zabierz ze sobą apteczki i bandaże, aby łatwo przejść przez anomalny obszar i zebrać ten cenny artefakt.