Spis treści[Hide][Show]
Daleko w historię STALKER 2będziesz musiał podjąć ważną decyzję, która zamknie cię w jednej z dwóch głównych frakcji — Oddział Lub Noonety / Iskra. Ward chce zniszczyć Strefę, a pomoc w Noontide tak naprawdę stawia cię w trudnej sytuacji Ścieżka końcowa frakcji Spark. Spark chce, aby Strefa prosperowała i odpiera wszelkie próby przejęcia nad nią kontroli. Obie frakcje mają swoje nagrody za dołączenie do nich, ale jeśli ciekawi Cię, jak potoczą się sprawy i jakie zmiany zajdą, oto krótki przewodnik wyjaśniający, jak to działa. Uwaga, będzie główne spoilery przed nami jeśli nie dotarłeś do misji, w której musisz wybrać pomiędzy tymi dwiema frakcjami.
S
W
L
Myślenie życzeniowe Wybór misji głównej
Główny punkt zwrotny w historii następuje w SIRCA Związek podczas Pobożne życzenie główna misja. W tej misji będziesz mieć wiele możliwości wyboru — ale tylko jeden całkowicie zamknie cię w Oddział Lub Południe (Iskra) odłam.
- Po rozmowie z Dr A.S. Kochanie i ucieczka z Życzę Grantera eksperymentu, Agata wezwie Cię do biura, aby się tym zająć Doktor Hermann. Twoja decyzja o uwolnieniu lub zabiciu Hermanna nie ma znaczenia.
- Później Agata poprosi Cię o informacje na temat Atak w południe. Ten wybór również nie ma znaczenia.
- Wreszcie pójdziesz porozmawiać Dubny — jeden z Żołnierzy Południa. Tutaj możesz wybrać po stronie południa Lub po stronie Warda.
W zależności od tego, co tutaj zrobisz, w świecie nastąpią ogromne, poważne zmiany STALKER 2. Będziesz chciał zrobić zapisz tutaj na wypadek, gdyby nie podobał Ci się Twój wybór.
S
Co się stanie, jeśli staniesz po stronie południa?
Noonety wydaje się oczywistym wyborem dla bohaterskich prześladowców. Będziesz stać po stronie swojego kumpla Fausta dawny monolit. Pomaganie mu stawia cię w strzelanina przeciwko Wardowi. Blokuje także dostęp do niektórych obszarów mapy.
- Po misji Pobożne życzeniefrakcja Noontide zostaje zniszczona, oraz Monolit powraca z zemstą. Armia żołnierzy z wypranymi mózgami atakuje wszędzie.
- Popieranie Noontide zasadniczo stoi po twojej stronie Iskra — podziemna frakcja terrorystyczna. Zyskasz nowa baza w Region Rostoku poza osadą stoczni w Rostoku kontrolowaną przez Wolność.
- Baza Spark ma dostęp do specjalnych, unikalnych zestawów broni i zbroi. Technik jest również zaawansowany i będzie ulepszał broń wysokiego poziomu.
- Totem staje się wrogi wobec gracza i będzie strzelał od razu.
- Stracisz dostęp do wszystkie bazy totemów — Ikar, Zakłady Chemiczne I Malachit STC wszystkie są trwale zablokowane.
Inne mniejsze bazy Warda, takie jak Hałda Żużla i Zalissya, zostaną opuszczone przez Warda. Dopóki Zalissya zostanie zniszczona, hałda pozostanie. Ścieżka Iskry nie uniemożliwia odblokowania zakończenia Totem, gdyż na samym końcu nadal możesz zdradzić Skazę i frakcję Iskry.
Co się stanie, jeśli staniesz po stronie Warda?
Ward to autorytarni i zaawansowani technologicznie żołnierze w Strefie — i wydają się być złymi ludźmi, ale stanięcie po ich stronie ma o wiele, wiele więcej korzyści niż stanie po stronie Iskry/Noontide.
- Frakcja Iskry stanie się wobec ciebie wroga. W przeciwieństwie do Warda, Spark jest bardzo rzadko obecny na ziemi i podczas eksploracji rzadko spotykasz agentów Sparka.
- Baza Spark w Rostoku zostanie zamknięta, ale w pobliżu tego regionu znajduje się już duża baza, więc zdobycie bazy Spark nie będzie pomocne.
- Zachowasz dostęp do wszystkich baz totemów — Ikar, Zakłady Chemiczne I Malachit STC pozostaną bezpiecznymi miejscami.
Bocznica z Oddział zablokuje ci dostęp do niektórych końcowych ścieżek – a jest to znacznie łatwiejsza ścieżka do przejścia. Sprzymierzenie się z Wardem zapewni ci więcej zasobów, więcej sojuszników i większe bezpieczeństwo podczas eksploracji Strefy. Spark usuwa siatki zabezpieczające i sprawia, że świat w niektórych obszarach mapy jest znacznie trudniejszy.
Co się zmienia bez względu na wszystko?
Niezależnie od tego, czy wybierzesz którąkolwiek frakcję, pewne rzeczy w Strefie się zmienią.
- Zalisia baza zostanie utracona. Oddział opuszcza lokalizację.
- Ward również porzuca Kupa żużlaale bezpieczna strefa nadal pozostaje.
- Monolit żołnierze patrolują wiele wcześniej bezpiecznych lokalizacji i pojawiają się wszędzie — są znacznie trudniejsi i lepiej wyposażeni niż przeciętni bandyci.
- The Noonety bazować na Dzika Wyspa zostaną trwale utracone.
Jeśli chcesz eksplorować, możesz poczekać do odwiedzenia SIRCAA — cała mapa jest dostępna na początku gry, więc jeśli chcesz udać się w najdalsze zakątki mapy i nadal mieć mnóstwo osad do wykorzystania, oszczędzaj podróżowanie do SIRCAA na później.