Każdy nowy szczegół ustawia się do tego, co brzmi jak dobry czas.
Mamy kilka nowych szczegółów na temat następnego ekskluzywnego Sony z chińskiego studia gier, Phantom Blade Zero.
Jak donosi MP1st, tryb fabularny potrwa od 20 do 30 godzin. Jako RPG akcji będzie to długie doświadczenie, ale jest bliżej przeciętnego czasu gry dla jego gatunku. Będzie miał również poboczne misje i dodatkowe treści.
Chwila Phantom Blade ZeroSzefowie będą mieli dwie fazowe walki, takie jak gry Soulsborne, w przeciwieństwie do Software, S-Game pozwoli ci zmienić trudność z łatwych, normalnych, twardych i niezwykle trudnych. Gra jest również bardziej hojna, ponieważ jeśli umrzesz po osiągnięciu drugiej fazy bossa, odrodzisz się do drugiej fazy zamiast zacząć od nowa.
G-game wprowadzi również tryb o nazwie Li Wulin. W tym trybie gracze mogą wrócić do bossów walki, których już pokonali z przyjemnością. Daje również dostęp do ukrytych bossów.
Podczas gdy niektórzy fani mogli o tym teraz zapomnieć, Phantom Blade Zero wszedł do kontrowersji dotyczącej ekskluzywności konsoli podobnej do tego doświadczonego Czarny mit Wukong. Został wprowadzony w prezentacji PlayStation 2023, przybywających na PC i PlayStation 5. Chociaż wydawało się, że Sony pomogło w jego rozwoju, nie jest częścią ich projektu China Hero.
Jednak G-Game przeprowadziła się, aby szybko obalić plotki, rozpowszechniając, że odrzucili przynosząc swoją grę na Xbox. Później poinformowaliśmy, że źródłem plotki okazało się AI Slop, zdyskredytowanie prasy gier, które niesprawiedliwie złośliwe dla programisty ze względu na zysk.
W zeszłym tygodniu rozpowszechniona plotka, że skorzystała z gry S. Czarny mit WukongSukces, taki, że otrzymali napływ ciężkiego finansowania w ostatniej chwili, gdy zbliżali się już do końca rozwoju.
Chociaż nie możemy sprawdzić, czy wspomniana plotka jest prawdziwa, mamy nadzieję, że G-Game będzie miała wystarczającą ilość pieniędzy między nią a potencjalną sprzedażą, aby sfinansować rozwój gry na innych platformach. Czarny mit Wukongdla całego szumu wokół niego wypuszczającego PlayStation 5 przed Xbox Series X | S osiągnął większość swojej sprzedaży dzięki fanowi fanów w niewoli na PC.
Podczas gdy game i Wuchang: Fallen Feathers Dewelzee Leenzee chciałby odnieść poziom sukcesu w nauce gry, który nie wydaje się być zdrowym sposobem spojrzenia na branżę. Bardziej rozsądne byłoby znalezienie większej liczby fanów dla ich pracy niż ci, którzy już istnieją poza Chinami, i poza platformami, które już grają, aby zmaksymalizować tę potencjalną publiczność na przyszłość.