To stara obietnica, którą Phil Spencer spędził na spotkaniu.
Mamy interesującą aktualizację dotyczącą Ninja Gaiden 4Rozwój, który naprawdę stawia światło na czele Microsoft Gaming, Phil Spencer.
Jak poinformowaliśmy wczoraj, Spencer ujawnił w wywiadzie, że Microsoft zaczął „pukać do drzwi”, aby gra miała miejsce sześć lub siedem lat temu. W tym czasie doszliśmy do wniosku, że to był rok 2017, kluczowy okres zarówno dla drużyny Ninja, jak i Platinumgames. I spekulowaliśmy, że gra mogła się nie wydarzyć, gdyby Phil nie przyszedł do nich, aby ją rozbić.
Jak donosi Chronicle Games Video, producent zespołu Ninja, Fumihiko Yasuda, dodał własną stronę historii. Historia Yasuda nie jest sprzeczna z Spencerem, ale obala nasze spekulacje na ten temat.
Jak się okazuje, mimo że drużyna Ninja właśnie wydała Niohi miałem później podążać za innymi grami maso-core, takimi jak Wo Long: Fallen Dynastianadal chętnie stworzyli nowy Ninja Gaiden tytuł. Ale starali się wymyślić dobry boisko Ninja Gaiden 3Krytyczna i komercyjna porażka.
Yasuda ujawnił coś, czego nie moglibyśmy wiedzieć. Prezes i dyrektor generalny Platinumgames, Atsushi Inaba, był tak naprawdę dobrymi przyjaciółmi z Hisashi Koinuma. W tym czasie Koinuma była prezesem spółki macierzystej zespołu Ninja, Koei Tecmo.
Więc Koinuma faktycznie rozmawiała z Inabą o tym utkniętym nadchodzącym Ninja Gaiden. Ale projekt nie zszedł z ziemi, dopóki sam Phil Spencer nie zwrócił się do dwóch firm, aby zrobić z nimi nową grę.
Spencer również okazał się rozmawiał z Destinem Legarie o początkach Ninja Gaiden 4. Potwierdził, że harmonogram rozpoczął się w 2017 roku. Ale po raz kolejny dodaje interesujący szczegół, którego wtedy nie znalibyśmy.
Jak się okazuje, Sarah Bond już pomagała mu w rozwoju tej gry. Większość z nas wie o Bond ze względu na jej znaczącą obecność reprezentującą Microsoft, jednocześnie zatwierdzając umowę o aktywach z organami regulacyjnymi na całym świecie. Ale zdarzyła się również pracować w Microsoft w 2017 roku.
To oznacza Ninja Gaiden 4 Prawdopodobnie jest także dzieckiem Sarah, jednym z jej pierwszych projektów gier wideo po przybyciu z T-Mobile.
Teraz jest jasne, że nie jest to tylko prosty przypadek znalezienia gry Microsoft, która już się uda, i rzuca w nią pieniądze na wyłączność. Spencer myślał o tym, jak zrobić Ninja Gaiden A fani Platinumgames szczęśliwych, a to oznaczało dokonywanie ogromnych inwestycji w Japonii, których opinia publiczna nie wiedziała przez prawie dekadę.
Jeśli w tym momencie wydajemy się wylewające do pochwał dla Spencera, to tylko dlatego, że wyraźnie to zasłużył. Teraz mamy nadzieję, że ta kombinacja dwóch specjalistów od gier akcji może spełnić nasze oczekiwania.