To musi oznaczać coś, prawda? Po co iść za trzyletnim Demake?
Bloodborne było od dawna zaniedbanym IP. Było wiele spekulacji, dlaczego tak jest, ale tak długo, że fani wzięli na siebie aktualizację lub iterowanie w grze. Dwa przykłady tego są łata Bloodborne 60 klatek na sekundę i Bloodborne PSX. Oba otrzymały niedawno DMCA od przedstawicieli Sony.
Jak udostępnili ludzie na krawędzi. Sony niedawno rozpoczęła egzekwowanie roszczeń dotyczących praw autorskich do wszelkich projektów wykorzystujących nazwę lub IP krwi. Jest to zaskakujące we wszystkich przypadkach, w których DMC były wydawane, ponieważ oba projekty były wieloletnimi projektami. Każdy z nich jest teraz postawiony na pastwisko. Patch Bloodborne 60 FPS był pierwszym projektem fanów, który spełnił swój koniec. Teraz dzwonki dla Bloodborne Psx jest demake słynnej gry na oryginalną PlayStation. Jak zauważył Sean Hollister z The Verge, Bloodborne PSX istnieje już od ponad trzech lat. Płonące pytanie dla wielu fanów brzmi: „Dlaczego teraz?”.
Te DMCA wywołały powszechne spekulacje w społeczności. Wielu fanów oryginalnej gry spekuluje, że DMC są podawane, ponieważ następcy lub przynajmniej porto może być w pracy. Te poziomy Copium przewyższają poziomy społeczności Hollow Knight. Nie przeprowadzono żadnych aktualizacji, wskazujące na ponowne wydanie lub nowy projekt.
Jak zauważył Sean Hollister, jest mało prawdopodobne, aby demake mógł zranić popyt na remake. W rzeczywistości Demakes dość często mają odwrotny skutek, często służą do zniszczenia pasji, jaką mogli mieć graczy dla gry, która wydana prawie 10 lat temu.
Zainteresowany łatką Bloodborne 60 FPS, dowiedz się więcej tutaj.