Możesz się nie zgodzić, ale pochodzi od kogoś, kto może to poprzeć.
Królestwo Come Come Delivance 2 Był głównym sukcesem dla Warhorse Studios, kiedy wydano w zeszłym tygodniu. Jeśli pierwsza gra jest często reklamowana przez fanów jako ukryty klejnot, ten tytuł jest niewątpliwym sukcesem krytycznym i komercyjnym. Dotarł do metacrytyki 88 na całej planszy dla PlayStation 5, Xbox Series X | S i PC. Jak donosi Paul Tassi dla Forbesa, sprawia, że jest to jedna z najwyżej ocenianych gier z 2025 r. Osiągnął także równoległe liczby graczy ponad 200 000 graczy na Steamie.
Udane iteracje WarHorse na temat projektowania gry to tylko niektóre z powodów Królestwo Come Come Delivance 2 odniósł taki sukces. Nie ma wątpliwości, że ich ambitna wizja przetrwania w otwartym świecie RPG jest teraz lepiej przyjęta, teraz, gdy istnieje większa publiczność do gier przetrwania, które ją doceniają, a ponieważ byli w stanie wykonać tę wizję znacznie lepiej.
Ale trzeba też powiedzieć Królestwo Come Come Delivance 2 jest osiągnięciem technicznym samym w sobie. W szczególności Warhorse był w stanie udowodnić, że Cryengine jest absolutnie w stanie dostarczyć graficzne doświadczenie AAA w 2025 r. Oczywiście Warhorse musiał dokonać własnych zmian w silniku do ich celów, ale udowodnili, że tworzenie tytułu obecnego pokolenia tytułu pokolenia Nie potrzebowałem „modernizacji” do Unreal 5.
W rzeczywistości Unreal 5 okazało się ogromnym punktem rozmowy dla Daniela Vávry, jednego ze współzałożycieli studiów Warhorse. Jak donosi Windows Central, podzielił się sporo o Unreal 5 i o tym, jak wpływa na jego kolegów pracujących nad innym europejskim otwartym tytułem światowym, CD Projekt Red's Wiedźmnik 4.
Vávra powiedział to:
„Rozmawiałem z facetami, którzy robią wiedźmę lub ze studiów, którzy po prostu starają się robić gry w otwartym świecie, ponieważ tak naprawdę nie ma żadnych gier na otwartym świecie. Assassin's Creed, wszystko w ten sposób, jest na ich własnym silniku. ”
CD Projekt właśnie zmienił się na Unreal. Mimo że moim zdaniem mieli dobry własny silnik. Rozmawiałem z kimś, którego imieniem najwyraźniej nie mogę powiedzieć, i powiedziałem mu: „A co z Unreal?”. „Świetnie, już mamy kawałki, takie jak niektóre krajobrazy”. I powiedziałem: co z otwartym światem? 'Jeszcze nie.' Kiedy to ogłosili? Rok lub dwa temu, a to nadal nie działa? ”
Vávra dalej opracował wyzwania związane z użyciem Unreal:
„Jeśli chciałeś zrobić grę na Unreal z niektórych skał, to świetnie, ale nie mogło robić drzew przez długi czas. Ich nanite do tej pory nie mogło wygenerować roślinności. Teraz może. ”
„Dopóki nie spojrzysz na jakąś wersję demonstracyjną i nie zdasz sobie sprawy z tego, że wygląda absolutnie bosko. Zdjęcia, tak jak film. Następnie potrzebujesz komputera, który kosztuje dwieście wnuków (8000 euro), a maksymalnie cztery osoby mogą tam chodzić, ponieważ w przeciwnym razie nawet ten cholerny komputer, który kosztuje dwieście tandetki, nie będzie w stanie go uruchomić. ”
Teraz, jak wyjaśnił Michael Hoglund z Windows Central, ten wywiad miał 11 miesięcy temu, a Vávra prawdopodobnie mówi o jeszcze wcześniejszym etapie Wiedźmnik 4Rozwój. Oczywiste jest, że Vávra nie rzucił żadnej krytyki CD Projekt Red. Naprawdę podzielił się powszechną opinią, że Unreal 5 nie jest odpowiednia do tworzenia gier na otwartym świecie. W rzeczywistości w zeszłym roku poinformowaliśmy o Abyss Pearl, chwaląc się tym, jak otrzymali nadchodzący otwarty tytuł mistrza świata, Szkarłatna pustyniaWyciągając efekty wizualne Unreal Can, ponieważ użyli własnej własnej czarnej przestrzeni silnika. To może być coś więcej niż tylko popularna opinia.
Biorąc to wszystko pod uwagę, nie wiemy, czy powinniśmy się martwić, jak dobrze Wiedźmnik 4 idzie dalej. Jeśli Epic Games to zobaczyli, na pewno będą chcieli dotknąć bazy z ludźmi na CD Projekt Red tak szybko, jak to możliwe.