Odkształcony kontroler, który zreformuje i monitoruje interakcje gracza. Co będą myśleć o następnym!
Sony jest na ścieżce patentowej od dłuższego czasu. Ich najnowszą iteracją jest kontroler, który może odkształcić i powrócić do swojego pierwotnego kształtu, zapewniając jednocześnie informacje zwrotne i monitorując dane wejściowe.
Zauważone przez ludzi z Tech4gamers. Sony złożyło niedawno patent na nowy rodzaj kontrolera, który odkształci się, gdy użytkownicy z nim wchodzą w interakcje.
Patent opisuje kontroler z wieloma czujnikami, zarówno pod kątem haptycznego sprzężenia zwrotnego, jak i do pomiaru pojemności. Kontroler wykryje więc, czy użytkownik go trzyma, jednocześnie monitorując manipulacje.
Nie ma słowa na temat tego, jak PlayStation planuje wdrożyć korzystanie z tego nowego kontrolera. Czasami składane są patenty w celu ochrony własności intelektualnej firmy. Patent opisuje fizyczny skład kontrolera wspominający związki, takie jak przewodzące materiały atramentowe. Opisane są również niektóre z manier, w których użytkownicy będą mogli wchodzić w interakcje z kontrolerem i jakie dane będą wyprowadzić.
„[0037] Tutaj, jeśli użytkownik popycha elektrostatyczne czujniki pojemności 12A i 12C 12D z obu stron, aby odkształcić główny korpus kontrolera 11 do płaskiego kształtu, jak pokazano w sub konfiguracji (B) z FIG. 5, Siła prasowa F jest nakładana opuszkami palców użytkownika do elektrostatycznych czujników pojemności 12A i 12C, podczas gdy elektrostatyczne czujniki pojemności 12B i 12D są wolne od kontaktu z opuszkami palców użytkownika. W rezultacie urządzenie kontrolera 10, na przykład dane kontaktowe bliskości, takie jak następujące:
Elektrostatyczny czujnik pojemności 12A: C1
Elektrostatyczny czujnik pojemności 12C: C2
gdzie C1 i C2 reprezentują zmiany w pojemności elektrostatycznej każdego z elektrostatycznych czujników pojemnościowych odpowiednio 12A i 12C. ” ~ Patent Sony
Patent kontrolera opisuje, w jaki sposób Sony próbował wcześniej odkształcony kontroler, ale czynnikami ograniczającymi są zwykle czujniki i materiały, z których są wytwarzane. Sony szczegółowo opisuje, w jaki sposób planują rozwiązać potencjalne niedociągnięcia. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj.
Sony wcześniej opatentowana technologia monitorowania emocji graczy i zapewnienia informacji zwrotnej lub odpowiednio zmieniają grę. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj.