Nie zawsze łatwo jest pozostać wiernym sobie przy zakupie przez dużą firmę.
W niedawnym wywiadzie Two Point Studios potwierdziło swoje zaangażowanie w pozostanie „butikiem”; sugerując, że ich celem jest utrzymanie produkcji na małą skalę i kontynuowanie tworzenia unikalnych i oryginalnych tytułów, takich jak ich hit Szpital dwupunktowy.
Two Point Studios przeszło długą drogę od czasu ich pierwszego wydania Szpital dwupunktowy w 2018 roku. W latach, odkąd zostali wykupieni przez SEGA i Microsoft, przekształcili swoją grę w podstawową usługę subskrypcji Xbox Game Pass.
Przy takim sukcesie niektórzy fani mogą się rozsądnie obawiać, że mogą się radykalnie zmienić. W końcu, jak często widzieliśmy, jak mniejsi programiści tracą swoją tożsamość (lub, co gorsza, po prostu zostają całkowicie wchłonięci i rozpuszczeni) przez gigantów takich jak Electronic Arts?
Na szczęście SEGA wydaje się być miłym i bystrym właścicielem, a założyciel Mark Webley wyjaśnia, że SEGA w zasadzie im powiedziała:
„… rób to, co chcesz, jesteśmy tutaj bardziej jako organizacja wspierająca niż mroczny władca mówiący „te rzeczy muszą być niebieskie” lub „musisz zrobić szpital 2”.
Mark Webley
Z ich nadchodzącym tytułem Dwupunktowy kampus po drodze firma wyjaśniła, że zamierza pozostać oddaną swoim fanom; i to pomimo podobieństw między Dwa punkty tytułów, które wciąż zastanawiają się nad tym, jak najlepiej służyć fanom oryginalnej gry i nowym fanom, których mogą zdobyć w przyszłości.
Niezależnie od tego, czy jesteś fanem Szpital dwupunktowy już teraz, a przynajmniej doceniamy szczerość i szczerość ze strony firm, to uspokajające, że deweloperzy tacy jak Two Point Studios wychodzą i to mówią.
Źródło