Świeżo od wczorajszych niewiarygodnie szczegółowych Starfield ujawnione podczas Xbox i Bethesda Games Showcase, dziś pojawiają się dalsze szczegóły dotyczące epickiej kosmicznej gry RPG. Być może w jednej z ciekawszych bryłek informacji potwierdzono dzisiaj, że twoja grywalna postać jest in Starfield nie będzie dźwięczny. Jest to odejście od systemu dialogowego zaimplementowanego w Fallout 4w którym Jedyny Ocalały będzie głosił wybory dokonywane przez graczy w ich interakcjach dialogowych.
Zamiast tego w grze pojawi się bezdźwięczny protagonista, a interakcje dialogowe przesuną się w kierunku zestawu wyborów w polu tekstowym, w stylu podobnym do gier takich jak Fallout 3, Skyrim oraz Fallout 76. W uczciwości, Fallout 4′ dźwięczna postać była nieco odchyleniem od formuły Bethesdy i okazała się dość trudna do zrozumienia dla wielu graczy.
Dla wielu graczy było to spowodowane nieprzewidywalnością tego, co właściwie powie głosowa postać, gdy gracz wybierze prostą opcję dialogową. Osobiście trochę lubiłem ten chaos, ale każdemu z nich własny. W każdym razie wygląda na to, że Bethesda nie podejmie takiego ryzyka ze Starfieldem, decydując się zamiast tego na powrót do bezdźwięcznych wyborów w polu tekstowym dla rozmów NPC.
Bethesda potwierdziła również, że dialogi będą odbywać się w trybie kamery pierwszoosobowej, co oznacza, że gracze mogą spodziewać się bliskiej i osobistej rozmowy z szeroką gamą NPC w Starfield. Ujawnienie opcji dostosowywania postaci w Starfield pokazał nam, jak wiele głębi i szczegółowości gracze mogą oczekiwać od swojej grywalnej postaci, więc nawet bez głosu jesteśmy pewni, że w waszym poszukiwaczu przygód będzie mnóstwo osobowości i indywidualności.
Starfield ma zostać wydany w 2023 roku wyłącznie na Xbox Series X, Xbox Series S i PC. Będzie można w nią grać pierwszego dnia dzięki Xbox Game Pass.
Źródło