Nowa aktualizacja V Rising jest dostępna dzisiaj, 16 czerwca, a oto pełna lista zmian i poprawek dodanych wraz z tą łatką. Ta aktualizacja zawiera garść nowych funkcji i poprawek błędów, a także szeroki wachlarz zmian balansu większości broni i umiejętności w grze. Jeśli jesteś graczem PVP V Rising, to korekty balansu są najważniejszym elementem patcha, dzięki czemu niektóre umiejętności i strategie są bardziej efektywne. Ci, którzy grają na prywatnym serwerze ze znajomymi lub na własną rękę, nadal otrzymują w tej aktualizacji kilka nowych rzeczy, takich jak możliwość demontażu podłóg i granic przy ścianach bez konieczności wcześniejszego niszczenia ścian. Oto wszystko, co nowe w aktualizacji 16 czerwca V Rising.
Informacje o aktualizacji V Rising 16 czerwca
Oto pełna lista informacji o aktualizacji do tej aktualizacji V Rising bezpośrednio od Parowy.
Nowe funkcje
- Gracze mogą teraz demontować podłogi i granice znajdujące się obok ścian/filarów bez konieczności wcześniejszego demontażu żadnej ściany/filaru, o ile nie spowoduje to pozostawienia żadnej ściany/filaru bez połączenia z podłogą (#305517).
- Dodano lokalizację dla języka węgierskiego, włoskiego, japońskiego, koreańskiego, polskiego, rosyjskiego i tureckiego.
- Zaktualizowano lokalizację języka portugalskiego — brazylijskiego, francuskiego, niemieckiego, chińskiego uproszczonego i hiszpańskiego, aby była bardziej dokładna i aktualna.
Poprawki błędów
- Naprawiono błąd, w którym w niektórych przypadkach można było przeskakiwać przez ściany.
- Naprawiono awarię, która mogła wystąpić podczas wyciszania głosu graczy.
- Naprawiono błąd, który czasami powodował, że gracze nie mogli połączyć się z serwerami (związany z #304262, ale nie oczekuje się, że rozwiąże wszystkie zgłoszone przypadki).
- Poprawiono obsługę błędów i informowanie o błędach, gdy serwer zapisuje świat gry (powiązane z #304262 i #304381, ale nie oczekuje się, że rozwiąże wszystkie zgłoszone przypadki).
- Dodano więcej kontroli walidacji i bezpieczeństwa, aby wyłapać więcej rodzajów rzadkich błędów podczas zapisywania.
- Jeśli serwer nie zapisze, wszyscy aktywni gracze na serwerze otrzymają teraz powiadomienie na czacie zawierające podstawowe informacje o rodzaju napotkanego błędu.
- Serwer nie używa już folderu tymczasowego systemu Windows podczas ratowania świata. Zamiast tego zapisuje pliki tymczasowe w sąsiednim folderze w docelowej ścieżce zapisu.
- Naprawiono problem polegający na tym, że niektóre znaki czcionek były wyświetlane z niewłaściwą czcionką w języku węgierskim i francuskim (między innymi).
- Naprawiono błąd, w którym terytorium i budynki miały szansę nie zostać zniszczone wraz z zamkiem, jeśli zostały zbudowane w wystarczająco dużej odległości od serca zamku (#306085, #305657).
- Naprawiono błąd powodujący powolne ściemnianie ekranu (#304465, #304266).
- Naprawiono awarię, której doświadczali niektórzy gracze podczas uruchamiania gry z powodu awarii odtwarzacza wideo. Jeśli podczas uruchamiania gry wystąpiła awaria przed odtworzeniem filmu, możesz wyłączyć filmy, wprowadzając -noVideo jako opcję uruchamiania gry (powiązane z #304250, ale nie oczekuje się, że rozwiąże wszystkie zgłoszone przypadki).
Zmiany salda
Ogólny
- Salve szkodników nie jest już przerywany przez obrażenia w czasie rzucania (nadal pęknie podczas trwania wzmocnienia, jeśli gracz otrzyma obrażenia).
Krew uczonych
- Premia do mocy zaklęć zmniejszona do 10-20% z 12-25%.
- Szansa na darmowe rzucenie zmniejszona do 15% z 20%.
Walka konna
- Obrażenia zadawane w walce wręcz podczas jazdy na koniu są zmniejszone o 30%.
Krew
Zasłona Krwi
- Leczenie zwiększono do 6% z 5%.
Bezbożny
Wybuch zwłok
- Obrażenia zwiększone z 125% do 140%.
- Czas trwania zanikania wnyki został zwiększony z 1 s do 1,5 s.
- Czas odnowienia skrócony do 10 sekund z 12 sekund.
Niestabilny komar
- Obrażenia zwiększone z 60% do 70%.
Zasłona Kości
- Początkowe obrażenia pocisków zwiększone do 75% z 25%.
- Zmniejszono maksymalne odbicia do 3 z 4.
- Każde odbicie zmniejsza teraz obrażenia następnego odbicia o 25%.
Iluzja
Widmowy Wilk
- Obrażenia zwiększone do 125% ze 100%.
- Czas odnowienia zwiększony do 8 sekund z 7 sekund.
Lustrzane uderzenie
- Czas rzucania skrócony z 1 sekundy do 0,7 sekundy.
Chaos
Bariera Chaosu
- Zmniejszono obrażenia pocisków z 70% do 50%.
Salwa Chaosu
- Czas odnowienia zwiększony do 8 sekund z 7 sekund.
- Obrażenia pocisków zmniejszono z 125% do 110%.
Wzrost mocy
- Absorpcja tarczy zmniejszona ze 150% do 120%.
Zasłona Chaosu
- Czas odnowienia zwiększony do 9 sekund z 8 sekund.
- Zmniejszono obrażenia obszaru iluzji z 50% do 40%.
Bezlitosna szarża
- Czas rzucania skrócony do 0,7 sek. z 0,8 sek.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz był blokowany w pozycji na krótki czas, gdy efekt obszarowy aktywował się na początku doskoku.
Mróz
Kryształowa lanca
- Obrażenia pocisków zwiększone ze 150% do 190%.
- Czas rzucania skrócony do 1,2 sekundy z 1,4 sekundy.
- Czas odnowienia skrócony do 7 sekund z 8 sekund.
- Zmniejszono obrażenia od odłamków z 50% do 40%.
Lodowa Nova
- Czas odnowienia skrócony do 10 sekund z 12 sekund.
Zasłona mrozu
- Nova obrażeń od mrozu zmniejszona do 30% z 50%.
Arktyczny skok
- Naprawiono błąd, który powodował, że Arktyczny Skok mógł dwukrotnie trafić ten sam cel.
- Obrażenia zmniejszono do 200% z 225%.
Bronie
Kusza
- Pociski z kuszy nie zadają już mniejszych obrażeń niż zwykły strzał po użyciu Zasłony Mrozu, Przeklętego lub Krwi.
Włócznia
- Tysiąc Włóczni
- Obrażenia na trafienie zmniejszono do 25% z 30% (200% całkowitych obrażeń z 240%).
- Harpun
- Czas rzucania skrócony do 0,7 sek. z 0,8 sek.
- Obrażenia zwiększone z 70% do 90%.
Topór
- X-Strike
- Czas trwania obezwładnienia po przecinającym się trafieniu skrócony do 1 sekundy z 2 sekund.
- Zmniejszono obrażenia na trafienie toporem z 85% do 80%.
Buzdygan
- miażdżący cios
- Obrażenia zwiększone do 150% ze 110%.
- Uderzyć
- Czas odnowienia skrócony do 8 sekund z 9 sekund.
Miecz
- Trąba powietrzna
- Zmniejszono obrażenia na trafienie z 35% do 30% (łącznie 150% z 175%).
- fala uderzeniowa
- Czas rzucania zwiększony do 0,7 sekundy z 0,6 sekundy.
- Obrażenia na trafienie teleportacji zmniejszono do 20% z 25% (łącznie 60% z 75%).
Slasher
- Nieuchwytny Uderzenie
- Zwiększono obrażenia na trafienie z 60% do 70%.
- Kamuflaż
- Czas trwania unieruchomienia skrócony z 3 sekund do 2,5 sekundy.
V wzrost jest już dostępny we wczesnym dostępie na Steam.