Pomysły, które mieli, ale nie mogli włączyć do gry.
Starszy projektant narracji w Housemarque wspomniał niedawno w wywiadzie, że ich kolejny tajemniczy adres IP będzie zawierał kilka Zwrot pomysły. Zanim zaczniesz myśleć „nie mogą kopiować, prawda?”, te pomysły będą tymi, których nie wykorzystano w ich poprzedniej grze.
Niewiele wiemy o tym kolejnym IP od Housemarque poza potwierdzeniem, że jest w fazie rozwoju i że będą współpracować z PlayStation w tym celu.
Eevi Korhonen jest starszym projektantem narracji, o której mowa, iw wywiadzie omówiła przyszłość studia, jakie są najlepsze rzeczy w pracy z fińskim deweloperem i co ich czeka w przyszłości.
Korhonen powiedział:
„Powrót był tak ambitny, marzyliśmy o super wielkim, ale wciąż musieliśmy zostawić tak wiele na podłodze w krojowni. Wszystkie te idee i systemy narracyjne. Jestem bardzo podekscytowany zebraniem tych elementów i zobaczeniem, jak pasują do naszej nowej historii IP.
„Nie do końca mieliśmy pojęcie o tym, jak duży [Returnal] miało być budowanie nowej platformy na nowym silniku z nowym zespołem, wszystkie te rzeczy wymagają trochę nauki. Teraz mamy zespół, który przeszedł przez ogień i nauczył się budować grę taką jak Returnal. Więc teraz możemy zacząć mocniej”.
Korhonen jednak tam nie skończyła, ponieważ zaczęła opowiadać o lekcjach, które ona i reszta zespołu nauczyli się podczas tworzenia Zwrot – Główna duża gra fabularna Housemarque.
„Myślę, że nauczyliśmy się, jak ważne jest tempo i jak trudne jest to w grze typu rogue”, powiedział Korhonen. „Bardzo trudno jest kontrolować i powiedzieć„ okej, teraz uderzamy ich tym idealnym rytmem fabularnym ”, to jest rodzaj piękna gier liniowych, możesz to kontrolować absolutnie perfekcyjnie.
„Porzucenie tego i zbudowanie w jakiś sposób piaskownicy lub placu zabaw dla graczy w sposób, który oznacza, że niektóre bloki fabularne stają się dostępne, jest wyzwaniem”.
Jeśli grałeś Zwrot dowiesz się wszystkiego o tym, co ma do zaoferowania. Historia rozwija się wraz z klipami, które zaczynają się odtwarzać, gdy główny gracz umiera i wraca na swój zaufany statek. Oprócz tych krótszych klipów, w pierwszym obszarze są też dłuższe segmenty. Oto jednak, gracze mogą całkowicie ominąć ten obszar, ponieważ istnieją większe części Zwrot historię, którą łatwo przeoczyć, celowo lub przypadkowo.
Nadzieje na ten tajemniczy nowy adres IP od Housemarque są dość duże, a fakt, że będą one nieużywane Zwrot pomysły przynoszą obiecujące rezultaty. Mówiąc to, zastanawiamy się, co? Zwrot byłoby tak, jakby wykorzystali te nieznane pomysły, mogliby uczynić grę jeszcze lepszą.
Źródło