Spis treści[Hide][Show]
Neonowa biel to platformówka do szybkiego biegania, która testuje twoje opanowanie broni i przemierzania gry, ale jest jeszcze inna część gry, która jest bardzo ważna. Pomiędzy misjami jest wizualna strona powieści, w której wchodzisz w interakcję z kolekcją różnych postaci. Każda z tych unikalnych postaci ma swoje własne linki społecznościowe, historie poboczne, których możesz doświadczyć, poprawiając z nimi relacje. Aby rozwinąć Social Link postaci, musisz dać jej Prezenty, przedmioty, które można zbierać na każdym poziomie gry. Musisz zebrać wszystkie 93 prezenty i ukończyć wszystkie linki społecznościowe w grze, aby uzyskać Neonowa bielPrawdziwe zakończenie. Więc pozwól nam rozpocząć serię przewodników Gameranx, gdzie znaleźć każdy prezent w grze z pierwszą misją! Ten przewodnik wyjaśni, jak zdobyć wszystkie prezenty w Misji 1 – Odrodzenie w Neonowa biel.
Jak zdobyć wszystkie prezenty w misji 1 – Odrodzenie w neonowej bieli
Jest w sumie 10 poziomów, przez które przejdziesz w Neonowa bielMisja 1 – Odrodzenie. Aby zebrać prezenty za każdą misję, musisz najpierw osiągnąć 1 poziom wglądu w tej misji. Wgląd zdobywa się, zdobywając określone Medale, a każdy poziom Wglądu daje nową premię, taką jak wskazówki, które poprawiają czas i możliwość zobaczenia swojego najlepszego poprzedniego biegu jako duch. Nawet jeśli zdobędziesz najgorszy medal, brązowy, osiągniesz 1 poziom wglądu, co oznacza, że wystarczy raz ukończyć poziom, a następnie powtórzyć misję, aby otrzymać Prezent. Pomijając to, zacznijmy przewodnik do pierwszego rozdziału Neonowa biel.
Poziom 1: Ruch
Już na pierwszym poziomie gry, Ruch, gracze poznają… cóż, ruch w grze. Oznacza to, że poziom jest bardzo prosty, przenosi się na ścieżkę, którą musisz obrać, aby dotrzeć do pierwszego Daru w grze. Na końcu misji gracze biegną wzdłuż wody przepływającej przez pierścień, aby dotrzeć do platformy z wyjściem. Zamiast iść do wyjścia, przejdź na lewo od pierścienia i przeskocz po kilku filarach, aby znaleźć pierwszy prezent: sześciopak dla neonowej żółci.
Poziom 2: Uderz
Poziom 2, znany jako Pummel, jest pierwszym poziomem, który wprowadza karty broni. Są to bronie, które mają dwa oddzielne tryby ognia. Podstawowy tryb ognia działa jak zwykła broń, podczas gdy dodatkowy tryb ognia jest unikalną umiejętnością dla każdego pistoletu, kosztem odrzucenia broni. Karta Oczyszczania działa przede wszystkim jako karabin maszynowy ze specjalną zdolnością, która polega na strzelaniu z pistoletu ładunkiem wybuchowym, który przykleja się do pierwszej powierzchni, z którą się dotknie, zanim wybuchnie. Gracze mogą wykorzystać eksplozję, aby zyskać dodatkowe powietrze, podobnie jak rakietowy skok. Dar tego poziomu znajduje się po lewej stronie łuku pokazanego poniżej. Aby dotrzeć do podestu, na którym znajduje się Prezent, użyj eksplozji, aby użyć zdolności broni karty, aby wskoczyć na platformę i zdobyć Perfumy Neon Red.
Poziom 3: Strzelec
Na tym poziomie będziesz chciał zebrać każdą kartę, którą możesz, czyli trzy z wcześniej wspomnianych kart Purify. Prezent dla Strzelca znajduje się na szczycie wysokiego filaru blisko końca poziomu, więc zdobądź swoje karty i udaj się do końca. Nie martw się o zabijanie demonów lub swój czas, po prostu zbieraj karty. Dotrzyj do końca poziomu i użyj zdolności swojej pierwszej karty Oczyszczania, aby dostać się na dach pokazany na drugim obrazku poniżej. Użyj drugiej karty, aby dotrzeć do filaru, a następnie użyj ostatniej karty z boku filaru, aby dostać się na szczyt konstrukcji, co pozwoli ci zebrać Zabawkę z ogonkiem dla Neon Violet.
Poziom 4: Kaskada
Dar w Kaskadzie znajduje się na szczycie filaru w rogu obszaru na początku poziomu. Będziesz musiał przejść przez poziom w normalny sposób i zebrać co najmniej jedną kartę Elevate. Jest to Pistolet, który jako umiejętność dodatkową zapewnia podwójny skok. Gdy dotrzesz do miejsca, w którym masz wskoczyć na ścianę, obok której unosi się karta pistoletu, skieruj się w lewo i dostań się do pokazanej poniżej kolumny. Użyj umiejętności Elevate, czyli podwójnego skoku, by dotrzeć do Daru i go zebrać.
Poziom 5: Podnieś
Po wczytaniu poziomu zobaczysz prezent dla Elevate w wieży po prawej stronie ekranu. Aby do niego dotrzeć, będziesz musiał zebrać kilka kart Elevate. Jeden zdobędziesz ze skrzyni, która znajduje się na początku poziomu, a kolejny możesz zdobyć, zabijając żółtego demona na szczycie pierwszego biegu schodów. Przeskocz przez otwór na wyższą platformę, aby zastąpić kartę, którą należy odrzucić, aby się tu dostać. W tym momencie powinieneś mieć dwie karty Pistoletów, więc odwróć się i wskocz na wieżę, w której nie ma Daru, używając Elevate. Stąd użyj drugiej umiejętności Elevate, aby przeskoczyć z jednej wieży na drugą, aby zebrać Gift.
Poziom 6: Odbijanie
Dar znaleziony w Bounce jest naprawdę łatwy do zdobycia. Znajdziesz ją bezpośrednio pod miejscem, w którym odbierasz swoją pierwszą kartę Elevate. Z miejsca, w którym podnosisz kartę, możesz po prostu spaść z boku i użyć umiejętności Elevate, aby dotrzeć do Daru.
Poziom 7: Oczyść
Tak jak sugeruje nazwa, poziom 7 skupia się na zdolności Purify, która jest również wykorzystywana do dotarcia do Daru. Ten prezent znajdziesz na szczycie konstrukcji nad końcem misji. Użyj dwóch umiejętności Purify, aby dostać się na konstrukcję, używając pierwszej eksplozji z małego podestu na lewo od schodów, aby dostać się na platformę tuż obok Prezentu, a następnie użyj drugiej umiejętności, aby dotrzeć do samego Prezentu.
Poziom 8: Wspinaczka
Na poziomie 8 będziesz musiał po prostu regularnie przechodzić przez kurs. Kiedy dotrzesz do końca, będziesz musiał użyć dwóch umiejętności Purify, aby najpierw wykonać pokazany poniżej skok, a następnie wysadzić czerwone, drewniane drzwi, by dotrzeć do końca poziomu. Zamiast strzelać do drzwi, użyj eksplozji żeby dotrzeć na platformę nad czerwonymi drzwiami. To właśnie na tej platformie będziesz mógł zebrać Gift for Climb.
Poziom 9: Szybka ścieżka
Ten Dar znajdziesz na najwyższym filarze na szczycie budynku, przez który przechodzisz z pojedynczym demonem na początku kursu. Zbierz dwie karty Purify i kartę Elevate i zabierz je na koniec poziomu. Na prawo od zakończenia kursu możesz doskoczyć do filarów pokazanych na drugim obrazku poniżej. Użyj zdolności kart Elevate, aby przekroczyć lukę, a następnie obu zdolności Purify, aby dotrzeć do wyższej struktury. Tutaj możesz otrzymać Prezent za ten poziom.
Poziom 10: Szklany Port
Pod koniec Szklanego Portu, dziesiątego i ostatniego poziomu misji 1, będziesz musiał wsiąść na łódź, aby ukończyć kurs. Zamiast wskakiwać na łódź, spójrz na budynek naprzeciwko, aby zobaczyć prezent na dachu. Będziesz potrzebował kilku kart pistoletów i karabinów maszynowych. Jeśli masz 3 karty oczyszczenia i co najmniej 1 kartę podniesienia, możesz skorzystać z przejścia pokazanego po lewej stronie obrazka poniżej, aby dostać się na dach. Użyj umiejętności Purify, aby dostać się na bramę, a następnie zeskocz na niższy dach między bramą a budynkiem z Darem. Nie powinieneś potrzebować umiejętności Elevate, aby wykonać skok, ale może się przydać, jeśli wykonasz zły skok. Z tego dachu. Użyj swoich dwóch kart Purify, aby dostać się na dach budynku, a następnie zbierz ostatni Dar Odrodzenia.
Więcej przewodników po neonowej bieli:
Neon White: Jak odblokować prawdziwe zakończenie | Neon White: Niezbyt skuteczny przewodnik po osiągnięciach | Neon White: Bloody Knuckles Przewodnik po osiągnięciach | Neon White: Jak odblokować tryb Level Rush | Neon White: Jak zdobyć osiągnięcie naśladowania | Neon White: Jak zdobywać i dawać prezenty