Publiczny serwer domeny testowej dla Diablo 3 właśnie otrzymał nową łatkę. Aktualizacja 2.7.4 wchodzi dzisiaj w życie i zbiega się z sezonem 27. Nowa mechanika nazywa się Anielskie Tygle, która może uświęcić każdy legendarny przedmiot.
Spowoduje to przekucie ich na statystyki poziomu starożytnego, które zachowają ich legendarne moce. Zyskają także jedną z trzech nowych mocy w zależności od klasy. Anielskie Tygle będą wypadać dopiero po osiągnięciu 70 poziomu i można je założyć tylko po jednym na raz. Gracze mogą uświęcać przedmiot tyle razy, ile chcą i niestety żaden z twoich zwolenników nie będzie w stanie wyposażyć uświęconego przedmiotu.
Niektóre z nowych mocy obejmują wir barbarzyńców, który przyciąga i zatrzymuje wszystkich wrogów w promieniu 25 jardów. Kolejna moc pochodzi od krzyżowca, który co dwie sekundy przyzywa Pięść Niebios na losowego wroga. Łowca Demonów rzuca zaporę rakiet, która zadaje obrażenia jednostce w oparciu o procent jej maksymalnego zdrowia. Fala światła mnicha tworzy dzwony, które zadają obrażenia, gdy rzucający trafi w dzwon. Jednocześnie można wdrożyć do siedmiu. Pozostałe moce możesz zbadać poniżej.
Jest kilka innych ogólnych aktualizacji. Przede wszystkim tryb przygodowy jest teraz domyślnie odblokowany dla wszystkich kont.
Sezon 27
Sezon 27 wprowadza nowy rodzaj przedmiotów eksploatacyjnych o nazwie Anielskie Tygle. Po odkryciu przez Nefalemów te niebiańskie artefakty mogą zostać użyte do Uświęcenia dowolnego przedmiotu legendarnego, który można wyposażyć. Uświęcenie przedmiotu przekuwa go tak, aby posiadał doskonałe statystyki na poziomie starożytności na wszystkich afiksach, zachowując jednocześnie jego legendarną moc. Ponadto ten proces dodaje jedną z trzech nowych mocy, unikalnych dla każdej klasy.
Szczegóły motywu sezonu:
- Anielskie Tygle i Uświęcone przedmioty można zdobyć tylko w grze sezonowej i nie zostaną one przeniesione na twoją postać niesezonową po zakończeniu sezonu.
- Anielskie Tygle mogą wypaść w dowolnym miejscu Sanktuarium na poziomie 70.
- Gracze mogą zdobyć tyle przedmiotów Uświęconych, ile chcą, jednak jednocześnie można założyć tylko jeden przedmiot Uświęcony.
- Uświęcone przedmioty można ponownie Uświęcić, używając innego Anielskiego Tygla.
- Żadne statystyki nie są zachowywane podczas Uświęcania przedmiotu.
- Tylko przedmioty poziomu 70, które można wyposażyć, mogą zostać uświęcone – przedmioty wytworzone nie mogą być uświęcone.
- Wyznawcy nie mogą zakładać uświęconych przedmiotów.
Uświęcone moce specyficzne dla klas
Barbarzyńca
- Whirlwind przyciąga i zatrzymuje wszystkich wrogów w promieniu 25 jardów.
- Młot Starożytnych uderza we wszystkich kierunkach wokół Barbarzyńcy. Co siódme użycie Młota Starożytnych wyzwala potężną falę uderzeniową.
- Trafianie wrogów generuje kumulacje Tempest Rhythm. Aktywacja Wrath of the Berserker zużywa 50 kumulacji Tempest Rhythm i zaskakuje wrogów w promieniu 16 metrów, powodując, że otrzymują oni obrażenia zwiększone o 0,5% na kumulację przez 10 sekund. Maksymalnie 100 stosów.
Krzyżowiec
- Błogosławiony Młot trzeszczy teraz energią, zadając obrażenia wrogom znajdującym się w promieniu 15 metrów od jego ścieżki. Wszystkie runy oprócz Dominium teraz rzucają młot prosto przed krzyżowca.
- Co dwie sekundy przyzywaj Pięść Niebios na losowego wroga znajdującego się w pobliżu.
- Po rzuceniu Opadającego Miecza schodzisz z nieba z dwoma Archaniołowiami, które dzierżą ogromne święte umiejętności i korzystają z modyfikatorów umiejętności świętych obrażeń.
Łowca demonów
- Ostrzał rzuca teraz ostatnią rzuconą umiejętność wydatkowania nienawiści, która nie została użyta.
- Rzucenie Zemsty wystrzeliwuje zaporę rakiet, które zadają obrażenia równe procentowi aktualnych punktów wytrzymałości wroga. Procent na rakietę jest zmniejszony, jeśli wróg jest elitą lub bossem. Ten efekt nie może wystąpić częściej niż raz na 60 sekund.
- Fire Cluster Arrow koncentruje swoją wybuchową siłę w przeszywającym promieniu światła.
Mnich
- Rzucenie Wave of Light przywołuje teraz dzwon w wybranym miejscu, który zadaje obrażenia, gdy rzucający zaatakuje dzwon. Jednocześnie może być aktywnych do siedmiu dzwonków.
- Wszystkie ciosy kombinowane All Way of the Hundred Fists wykorzystują cios kombinowany drugiego stopnia.
- Cel twojego Siedmiostronnego Uderzenia jest atakowany duchowymi ciosami przez 15 sekund. Może to wpłynąć tylko na jednego wroga na raz.
Nekromanta
- Twój Golem podnosi teraz zwłoki w promieniu 20 jardów. Każde zwłoki, które przechowuje, umożliwiają rzucenie dowolnej zdolności wydawania zwłok z maksymalną liczbą zwłok zużytych na rzucenie. Można przechowywać do 30 zwłok.
- Wrogowie w promieniu 50 jardów są stale atakowani przez Armię Umarłych — niekonwencjonalna wojna, gdy ten przedmiot jest wyposażony.
- Uderzenie wrogów Death Nova pięć razy z rzędu dodaje ducha, który dotyka wroga co piąte użycie Death Nova. Jednocześnie można wysłać do trzech duchów.
Czarownica
- Pięć sekund po rzuceniu Nawiedzenia, wszyscy Nawieceni wrogowie w promieniu 50 metrów zostają przyciągnięci do Szamana.
- Horrify staje się aurą, która sprawia, że wrogowie otrzymują o 15% więcej obrażeń i zadają 15% mniej obrażeń oprócz innych efektów.
- Twój gargantuan rozprzestrzenia rój szarańczy na każdego wroga w promieniu 16 metrów i co jakiś czas przywołuje psy zombie. Psy Zombie zyskują teraz każdą runę po przyzwaniu.
Czarodziej
- Użycie burzowego pancerza wysyła z nieba potężny piorun, który natychmiast zabija losowego wroga w promieniu 30 metrów. Bossowie i elity nie giną, ale otrzymują znaczne obrażenia. Ten efekt nie może wystąpić częściej niż raz na 60 sekund.
- Arcane Orb od teraz co jakiś czas tworzy do czterech orbitujących ładunków, które po rzuceniu generują dodatkową kulę. Wszystkie ładunki runy Arcane Orbit detonują teraz w tym samym czasie.
- Magic Missile wystrzeliwuje 20 pocisków i zyskuje efekt runy Seeker.
Uwaga dewelopera: W sezonie Lords of Hell zbadaliśmy, co zrobiliby Nefalemowie, gdyby posiedli moce piekła. W tym sezonie zapraszamy graczy, aby byli świadkami tego, co Nefalemowie mogą osiągnąć dzięki mocy Niebios. Naszym celem z 21 unikalnymi mocami klasowymi było wprowadzenie zmian do umiejętności, które mogą na nowo zdefiniować sposób, w jaki grasz kompilacją lub zestawem. Jesteśmy podekscytowani, widząc, jak gracze wykorzystają moc Nieba w sezonie 27.
Ogólne aktualizacje
- Tryb przygodowy jest teraz domyślnie odblokowany dla wszystkich kont. Gracze nie muszą już ukończyć kampanii, aby uzyskać dostęp do trybu przygody.
- Domyślny wybór trudności został zaktualizowany, aby był spójny dla wszystkich graczy i platform. Wszyscy gracze mają teraz domyślnie dostęp do poziomów Normal-Udręka 6, a po osiągnięciu poziomu 70 postacią gracze uzyskują dostęp do Udręka 7–Udręka 16.
- Uber Boss Realms teraz automatycznie zamykają się 60 sekund po pokonaniu Uber Bossów.
- Dodatkowe portale do tego samego Uber Boss Realm można teraz otwierać w jednej sesji gry.
- Doświadczenie przyznawane po ukończeniu Echa Koszmaru zostało zmniejszone o 83%.
Uwaga dewelopera: W związku z przejściem Echoing Nightmares z motywu sezonowego do stałej funkcji, uznaliśmy, że konieczne jest zmniejszenie nagród za doświadczenie, aby gracze nie poczuli się zobowiązani do maksymalizacji czasu spędzanego w aktywności. Nasza wizja Echoing Nightmares ma być zabawną aktywnością dodatkową, taką jak Krypta, która służy jako dobre źródło łupów i materiałów do ulepszania. Wprowadziliśmy również kilka zmian w trybie przygodowym i odblokowywaniu poziomu trudności — dostosują one rozgrywkę w Diablo III na wszystkich platformach dla nowych graczy i ułatwią przejście do preferowanej aktywności. Na koniec poprawiliśmy przepływ bossów Uber, dzięki czemu gracze i grupy mogą zabijać bossów w wielu rundach bez konieczności przerabiania gier.
źródło